Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

137 pr. aksje, ja hadde vært helt ok!

2 Likes

Ja når de kan gjøre en slik deal basert på prekliniske studier. Hvorfor ikke kjøpe noe vi vet virker med abscopal effekt. Det virker til og med der cpi ikke fungerer.

Jeg for ta en telefon til ceo i Janssen og spør hva faen de holder på med. De må bare kanselere og kjøpe oncos istedenfor😉

1 Like

Tror de fleste norske bioteks hadde gjort det betydelig bedre om de var listet der borte.

1 Like

Ja det er ikke mye å skryte av den utviklingen trvx har hatt i 2 år nå…

1 Like

Selskapet gjør det kanon-bra, er i ferd med å knekke kreftgåten, men hva hjelper vel det når ingen forstår det…

1 Like

Ja fundamentalt er det eksepsjonelt. Kursmessig ser man det ikke igjen, men er det ikke slike case man leter etter når man skal putte pengene en plass? Det er ikke så mye annet å gjøre enn å si takk til de som selger billig.

4 Likes

Bayer la seg 37% over siste notering når de kjøpte Algeta (beklager at dette selskapet dukker opp til stadighet :stuck_out_tongue_closed_eyes:) Dvs de hadde kjøpt Targo i dag for 6.85 :sweat_smile:

Klart 37% er ikke en tommelfinger regel…

1 Like

Psykologi er vanskelig og en stor del av dette spillet på børs. Viktig å ikke la seg knekke og investere der man har tro på selskapene og der man synes man gjør et godt kjøp. Så får fremtiden vise om det ble slik eller ikke.

2 Likes

Ja enig! The stock market is a psycho roller coaster! Man blir bare mer forvirret av å sitte og nistirre på kursen daglig. Jeg mener selskapet er ekstremt billig på disse nivåene, så for fremtiden vise om det er rett eller galt :slight_smile:

1 Like

Dette er vell litt naivt? Har de virkelig gjort det kanon bra på alle måter det :thinking:

Enig! Det er jo ingenting som har feilet. På sikt skal vi opp og over emi kurs, det skjer bare ikke sånn plutselig. Det tar vel noen uker eller mnd :slight_smile:

Hva er dårligere nå enn når kursen var 32? Nyheter som complete response og abscopal effekt har kommet i ettertid.

4 Likes

Nei, ikke på det rent administrative, men på det faglige har de gjort det veldig bra.

6 Likes

Enig Ramsess, de har snublet noe i det kommersielle, det er derfor vi fortsatt kan kjøpe TRVX så billig. Resultatene Oncos 102 har vist derimot smaker av fugl. I tillegg er potensialet med den nye generasjonen Oncos og TG-plattformen to “dark horses”.

2 Likes

Det var pent sagt, de har tryna skikkelig, gjørme i hele fjeset.

Jeg håper partner avtalen med Parker bærer frukter, at vi får se enda flere Oncos resultater, og at selskapet ikke blir kjøpt opp for knapper og glansbilder før det skjer.

1 Like

Trvx blir ikke kjøpt opp for knapper og glansbilder av den enkle grunn at hverken TG eller ONCOS er til salgs.
Veien til mål innebærer at ØS & Co iblandt må ta valg som oppfattes negativt og sender aksjekursen nedover. Men dette er nødvendig med begrensende ressurser.
Kanskje vanskelig å forstå men slik er det.

1 Like

Ett selskap kjøper ett annet selskap når aksjonærene godkjenner prisen, har ingenting med om produktene til selskapet er “for salg” eller ikke.

Tror ikke du henger helt med men det er lov å ha egne meninger.

I realiteten er det nok svenskene som må gi sitt samtykke til et evt salg av noe i TRVX. Det føler jeg meg meget komfortabel med :slight_smile: