Det gjelder alle selskap. Folk skjønner ikke hva aksjekapital er og forveksler det med aksjekurs, noen begynner plutselig å prise selskapet etter hva pålydende står i børsmeldingen. Har lest mye rart ja 

Men disse styremedlemmene går som primærinsidere, er det noe som er høyere enn det som gjør at ledelsen ikke kan handle?
Avtalt rsu er avtalt. Det går som avtalt om så studiet blir misslykket eller om de sitter på god info selv om de er prmær-insidere.
Det er greit, men er det noe som hindrer Soug & co fra å handle?
De er vel akkurat like “primær”.
Ja. Ledelsen har ikke rsu ordningen. Kun styret. Dette er ikke de samme personene, de som sitter i styret er ikke ansatt i selskapet.
Så ja Soug og andre i ledelsen har ikke lov til å handle når han sitter på informasjon om studiene.
Ikke de som sitter i styret heller kan gjøre vanlige kjøp. Da kunne de droppet kjøpet på 6,34 kroner og kjøpt via børs like godt…
Takk, skjønner 
Spread på NOK 0,315. Give me a f…break. Er det bare robothandel, og ikke noe annet ?
Som sagt tidligere tror jeg dette om dagens situasjon.
Det er en gjeng som vil fiske aksjer til trade og det er oss andre som har lest caset og er positive. De som leser caset kjøper oppover, de som trader selger så høyt de kan basert på det veldig kortsiktige tekniske. De som trader har nettopp sett kursen under 5 kr, så i deres hode er det mulig å kjøpe under 5kr. Hos meg er kursen alt for lav, så jeg vil bare ha flere frie midler for å kjøpe oppover.
Gidder ikke bunnfiske, det er ikke verdt 5-20 øre å kanskje ikke få kjøpt. For at kursen skal bevege seg stort oppover må større fisk/nye fisk inn i bildet enn oss som allerede er tungt lastet, men vi kommer ikke til å selge.
Enig, jeg tror og håper at positiv tall fra Parker studien vil spre ordet der borte og vi vil kanskje se litt amerikanske biotek tilstander.
Vi har ihvertfall sett starten med noen relativt nye eiere fra USA med Bank of New York Mellon inn på topp 20 lista sist gang 
Styret kjøper aksjer til over børs-kurs
Gode resultater i TG og Oncos
Mange spennende avlesninger framover
Sammarbeid med Parker og ikke minst Sotio som er interessert i å investere med eiere som har veldig tykk lommebok.
Oncolytisk virus er i vinden for tiden og Targovax er helt i front!
På toppen av det hele kan vi kjøpe på latterlig lav kurs nå.
Det kan ikke bli så mye bedre! Så for ta en tur ut i sola og åpne øla tenker jeg 
Skål
Neineineinei
Hva var det jeg sa om å belyse caset! 
Resultater fra studien som Sotio kjører ligger nok langt frem i tid kan det se ut som. Fortsatt 15 pasienter. Og den første ble rekruttert allerede i mai 2018. Kan det være ønskelig for gjennomføringen av en slik studie at rekrutteringen er “langsom og kontrollert” ?
Thank you for reaching us. Regarding your question:
UK hospital which we planned to cooperate with changed internal rules and currently it is not possible to run such a trial there. The trial is opened for recruitment in CZ, having all necessary regulatory approvals. Planned number of enrolled patients has not changed since official announcement of launching the trial.
Kind regards,
Richard Kapsa
Company Secretary & Head of Communications
SOTIO a.s.
Jankovcova 1518/2, 170 00 Praha 7, Czech Republic
T: (+420) 224 174 448, kapsa@sotio.com
Er klar over at disse resultatene ikke er like rundt hjørnet. Men vi for andre oppdateringer snart. Vet ikke hvorfor det tar tid, men de sa vel tidligere at denne comboen aldri var prøvd ut før. Så kanskje det er vanskelig å få godkjent 
Biotek-aksjene har en tendens til å gjøre noen vannvittige rykk når man minst forventer det, altså i forhold til nyheter som er publisert. Og av og til stuper de uten man vet hvorfor, slik bergenbio gjør nå.
Jeg synes det ser ut som en bunn i Targovax så derfor kjøper jeg. Om andre vil vente til resultatene og eventuelt partner-avtale med sotio forligger så er det greit det også.
Det spørs hva slags risk man ønsker. Nattesøvn er ekstremt vikitig. Så dersom den forsvinner ved å kjøpe på disse nivåene så er det helt korrekt og vente. Hverken jeg eller andre her inne har fasitten, dessverre.
Dette gjelder vel kun den som skulle gå i UK?
Den som var planlagt i Tsjekkia går vel etter planen?
Forstår det slik at studien pågår i CZ ja (første pasient rekruttert i mai 2018, og fikk første dose ONCOS-102 i juli), men nå endret slik at alle 15 pasienter skal rekrutteres i CZ. Rekrutteringen er ikke avsluttet, og hver pasient har et behandlingsløp på 18 mnd.
Skjønner! Da kan det vel komme oppdateringer underveis da? Må vel ikke vente til alle er ferdige når det er et så stort sprik mellom pasientene?
Det står jo om Sotio studien på Targo sine sider:
Next expected event: Update by collaborator, expected 2019
som ledelsen har sagt : De håper på utlesning i 2019 …