Hehe ble mye surr her hos gjengen
Jeg beklager min bruk av prosent. Antakelsen min som gjorde 110% korrekt trodde jeg alle ville forstå ved et øyekast, men der tok jeg feil gitt. 
Hahahah. Der var vel egentlig ikke din investering vi diskuterte
noen mente det var totalt umulig å være mer enn 100 investert. Dersom du invisterer 100% av din egenkapital og der er tomt og låner mer. Så har jo du invistert mer enn du eier altså over 100%.
Ha en fin kveld folkens. Over til Targovax prat nå 

Fristende med en liten historie.
Læreren til Per. Du må jobbe mer med hjemmeleksen i matte. Du får alltid for høyt tall når du legger sammen. Kanskje du kan få faren din til å hjelpe deg.
Ja men det er det jeg gjør.
Jaså, hva driver han med da?
Han er servitør.
Beklager til alle, mitt innspill var kun ment som litt humor i disse trange biotek-tider 
Og det mener jeg 127%! 
Spøk til revolver, min neste investering blir nok Trvx.
Aldri fått data fra denne. Men det ble kommunisert at dataene kommer på en poster på en eller annen fremtidig konferanse der de vil oppgi TG01/02 detaljer.
Nevnte de ikke at det var rundt 4 pasienter tro?
Ble aldri noe fart i denne studien dessverre. Den ble jo ansett som et viktig «proof of concept» studie for TG plattformen som kanskje kunne hjulpet i eventuelle partnerdiskusjoner. Det gjelder også musedataene som de nevnte eksperter ofte spurte etter, hva med dem? Ganske skuffende igrunn.
Jeg visste jeg hadde sett dere to før.
De har nevnt mye vedrørende TG02 siden 2015/16, men leveret lite. Beste eksempel er dette med kombinasjon av TG02 og CPI. Et ærlig spørsmål man kan stille selskapet er om de noen gang faktisk har behandlet en pasient med TG og CPI…
Hva tenker folket om de 3 siste pasientene i cohort 1, melanom? (Ventes i løpet av juni) Skal vel litt til om vi får en CR der🤨 Vi trenger noe positivt nå, gruer meg litt for hvordan markedet evnt.vil ta i mot en melding om 1 CR, og det var det! Selv om 1 CR skal være bra, med en lav dose.
Og av dette så skal vi lese at verdien av TG må skrives ned til NIL (som markedet allerede har gjort) ? Har selskapet egentlig overført det som finnes av oppside i TG-plattformen til Zelluna og Parker, og uten at noen av disse viser tegn til liv så er vi “stuck” med ONCOS og medfølgende håp/håpløshet ? Finnes knapt noen strammere line å balansere på enn dette…
Jeg syntes de har veldig fokus på at hele kohort 1 meldes, så antar de melder 1/9 i worst case. ( og ikke 0/3)
2/9 blir eventuelt helt knall, men det er kun på oppsiden for min del. Kohort 2 jeg har større forventninger til.
Tror man skal være forsiktig med å legge for mye vekt på Parker og TG01. Parker var vel i gang med studien før til plutselig kom på at de ville ha med en vaksine også for å sjekke alle muligheter innen PC. Sannsynligheten for særdeles gode data på så få pasienter er jo ikke så veldig stor. Men kanskje det er nok til å vekke videre interesse for TG.
Jeg legger ikke mye vekt på TG og Parker og det tror jeg er en fornuftig tilnærming. Alt her er bonus!
Reaksjonen på 1/6 var jo omtrent som en kald Sibirsk vinterdag, så jeg spenner ikke buen til bristepunktet akkurat.
Skulle man oppleve en CR til blandt de 3 siste så tennes raketten. Jeg har mer tro på cohort 2. Denne kan potensielt levere gode data,
Edit: Husk at disse pasientene som er med i cohort 1 er svært syke og har kort tid igjen. Man kunne se respons, men sykdomsforløpet var kommet for langt til at man fikk nok respons. Litt friskere pasienter og mer ONCOS kan potensielt endre dette kraftig i favør for TRVX
Nei det er ikke noe tvil om at jeg tror de må treffe bra på Mesotheliom og/eller Peritonal studien med AZ for å få fart i sakene her.
Mesotheliom trenger ikke å være så altfor langt unna markedet ved gode data og med den rekrutteringshastigheten vi har sett så langt. Nevner at den ene pasienten i fase 1 overlevde 32-33 mnd etter å ha fått diagnose.
94% immunrespons er ikke tilfeldig. Her gjelder det å finne riktig kombinasjon av cocktails.
Tror 2/9 kan bli til en realitet, men her har timing og sykdomsforløp til pasientene alt å si… mye tilfeldigheter…
Enig at dette er en bonus, men en ekstrem god bonus for å finne riktig cocktail. Om TG kombinasjonen viser best data, kommer den nok fort til markedet. Parker rekruterer pasienter raskere enn lynet…
60% sjanse for ingen flere CR, og ergo noen skuffede tradere og liten annen effekt, 40% sjanse sånn ca for 1 eller flere CR og da blir det nok fart på sakene ganske fort.
1/6 eller 2/9…du tenner ikke den raketten uten hjelp fra NASA. Det holder ikke med “very encouraging” når du står til knes i gjørma og markedet synes å ha lite tro på at selskapet har nok stamina til å stå løpet fullt ut.
Som jeg skrev, får man en CR blandt de 3 siste (altså totalt 2 CR av 9) så føler jeg meg rimelig sikker på at raketten tennes ganske så kontant.
Sannsynligheten for at det skulle skje er nok lav, men mer en 0