Det er sikkert Luigi Costa 
Tror det skjer akkumulering fra flere aktører på disse nivåene opp mot oncos resultater til jul. Men rart ikke kursen går mer opp når man ser hvor mye som har blitt lastet hos flere på listen. +354491 aksjer på topp 50 på en uke uten at kursen har gått opp.
Er ikke + posten hos Nordnet og - posten på Netfonds Livsforsikring en overføring i forbindelse med fusjonen mellom disse??? Med + 308’ og - 294’ blir ikke nettoforskjellen større enn at det nok er blant debattantene her inne man finner forklaringen.
Du har nok rett i det. Må ta hensyn til poster som forsvinner fra lista også:
+354 491 - 294 131 Netfonds Liv + 190 893 UBS Swiss = 251.253 total endring
18/06-2019 11:58:59: (TRVX) Targovax ASA: Registration of share capital increase following settlement of RSUs
Blir vel enklere å ta etter - før = 38 367 203 - 38 115 950 = 251 253 
Emisjonskursen på 7kr blir en vanskelig motstand å slå igjennom, men tror vi i det minste kommer opp dit ila sommeren. Om disse strekene har noe for seg ihvertfall:
Liker ikke det enkle. Som f.eks dødsspiral-emisjoner.
Ja, jeg kommer til å selge meg ut når de kommer med flere nyheter på rad, sikkert emisjonstegn.
Kjøper meg inn igjen etterpå seff 
Etter slaktingen som har vært her siste tiden er det fristende å selge seg ut så fort kursen nærmer seg emikursen…orker ikke tur ned på nesten 3 tallet igjen…
Om (når tror jeg men) kursen når emi så er d på resultater , og det er vel igrunn da oppgangen burde starte … men det er vel typisk og bli slitt ut og lei , for så og selge seg ut rundt 0,- i gevinst … det er da husene tar over og får gevinsten 
Ser igrunn ut som det er tomt for selgere ned under 5 nå … nesten bare 1 selger idag , det kan man se på shareville på salg !
Spennende de neste uker nå
Og enn så lenge rolig her…
Ser den, Ramsess, men d kan jo komme partner/oppkjøp etter “gomeldingene” også;)
Altså, det er flere tilfeller der selskap har kjørt emi etterfulgt av ny emi iløpet av 6-12 mnd for så å blir kjøpt opp kort tid etter siste emi, Så det blir på en måte ett tveegget sverd 
Er det kommet en eksakt dato for dataslipp på ONCOS?
Lite volum om dagen, og aksjen kryper sakte oppover 
Det ble vel sagt om «en liten måned» tidlig juni … så da bør det komme noe i løpet av denne måneden.
Mye penger er tapt på de tre bokstavene “kan”…
Ser den også 
Solgte det jeg kjøpte på 4,98 i dag på 5,45+. Var kjøpt med gearing, så turte ikke la denne oppgangen gå fra meg. Sitter fortsatt med 25k
ok…