Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

2 ting er guidet i slutten av juni:

1. TG01 fase 2 komplett data
  2. ONCOS 102 data, hva det vil si vet jeg ikke. (Ikke resultater, disse kommer rundt nyttår). Mulig at dette var invivo-meldingen, men bare en tanke. Forventer at noe mer kommer.

Den kom jo i begynnelsen av Juni. Vi venter vel på data fra cohort 1 melanom studien. Kanskje ikke den jeg har størst forventninger til i forhold til cohort 2, mesotheliom osv… Men det blir spennende uansett :slight_smile:

Har en følelse om at de kommer til å lure inn litt cohort 2 data i samme melding… :slight_smile:

1 Like

Var faktisk på Oslo Børs sin snittvekst før emisjonen sett over 3 år, nå er vi dessverre litt lavere ned, men skal ikke langt tilbake i tid før Targo slo index siste 3 år :slight_smile: Men om man kom inn på topp ser det litt verre ut selvsagt.

Har tenkt tenkt samme selv! De 3 siste pasientene i cohort 1, må da ha vært klare for avlesning en stund?

Solebury Trout European Investor Day

August 1, 2019

http://watch.wibbitz.com/preview/?id=bea00a3dae4dc4ede838c23b00709a75b&next=none.

Vet ikke om denne er delt her inne før, fortsatt bra :slight_smile:

2 Likes

Vet ikke om denne er delt her inne før, fortsatt bra

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/jmv.25229

2 Likes

Gidder du å fjerne selve videoen, slik at bare linken ligger her? :slight_smile:

1 Like

Noen som følger med?

Nå +9,46%

%trvx

Gikk inn med +40% av tidligere investert beløp pga en god tilbakebetaling på skatten fra kryptosmellen i fjor. Kanskje fler som gjør det samme? :slight_smile:

skal nok snart oppi skyen en tur :wink:

Capture%20sky

1 Like

Helst noen høydemeter over :slight_smile:

100k skjult på 5,80 :wink:

Noen som vet noe? Sikkert avlesning som kommer

1 Like

No har eg gjort noke ulovlig😛

1 Like

skal jeg vippse deg 6 kr ? :stuck_out_tongue: hehe

1 Like

Fantastisk! Dobbel bunn-formasjon og trendendring. Takk for en god akkumuleringsperiode. Dere som har gitt meg billige aksjer. Dere vil garrantert få gode karmapoeng. Mange takk!

4 Likes

Slutta på hod og greier.
Den gode sluttauksjonen🙂

He he

1 Like