2 ting er guidet i slutten av juni:
- TG01 fase 2 komplett data
- ONCOS 102 data, hva det vil si vet jeg ikke. (Ikke resultater, disse kommer rundt nyttår). Mulig at dette var invivo-meldingen, men bare en tanke. Forventer at noe mer kommer.
2 ting er guidet i slutten av juni:
Den kom jo i begynnelsen av Juni. Vi venter vel på data fra cohort 1 melanom studien. Kanskje ikke den jeg har størst forventninger til i forhold til cohort 2, mesotheliom osv… Men det blir spennende uansett 
Har en følelse om at de kommer til å lure inn litt cohort 2 data i samme melding… 
Var faktisk på Oslo Børs sin snittvekst før emisjonen sett over 3 år, nå er vi dessverre litt lavere ned, men skal ikke langt tilbake i tid før Targo slo index siste 3 år
Men om man kom inn på topp ser det litt verre ut selvsagt.
Har tenkt tenkt samme selv! De 3 siste pasientene i cohort 1, må da ha vært klare for avlesning en stund?
Solebury Trout European Investor Day
August 1, 2019
http://watch.wibbitz.com/preview/?id=bea00a3dae4dc4ede838c23b00709a75b&next=none.
Vet ikke om denne er delt her inne før, fortsatt bra 
Vet ikke om denne er delt her inne før, fortsatt bra
Gidder du å fjerne selve videoen, slik at bare linken ligger her? 
Noen som følger med?
Nå +9,46%
%
Gikk inn med +40% av tidligere investert beløp pga en god tilbakebetaling på skatten fra kryptosmellen i fjor. Kanskje fler som gjør det samme? 
skal nok snart oppi skyen en tur 

Helst noen høydemeter over 
100k skjult på 5,80 
Noen som vet noe? Sikkert avlesning som kommer
No har eg gjort noke ulovlig😛
skal jeg vippse deg 6 kr ?
hehe
Fantastisk! Dobbel bunn-formasjon og trendendring. Takk for en god akkumuleringsperiode. Dere som har gitt meg billige aksjer. Dere vil garrantert få gode karmapoeng. Mange takk!
Slutta på hod og greier.
Den gode sluttauksjonen🙂
He he