Litt skeptisk til omsetningen dog, men det har knapt vært en selgerside… trenger bare en god børsmelding nå så er det videre opp 
Denne uka har stort sett 1 person solgt seg litt ned på pissvolum , det kan du se på shareville .
finnes ikke selgere lenger !
nå kom det 1 person som ville ha 109.000 aksjer , som nå ligger på 5,80 skjult . han fikk ca 25K
bare og vente på morgendagen i spenning nå 
Velll? Deler du hva du handler på shareville? Jeg har aldri gjort det. Kjenner heller ikke mange som gjør det.
Ellers enig i det andre du skriver 
Med så lavt volum så er d ikke vanskelig se , de som er kobla opp slik at handler vises på shareville … er ikke ment og for og " henge ut" personen som har letta seg for en liten %andel av portefølja si !
Bare enda en bekreftelse på at selgere er det meget lite av på denne siden av Emi (iallefall under 6kr ) 
Får håpe det fortsetter , selv om jeg har likt få prosenter opp over mange dager bedre enn 15-25% på en dag 
Hei:) Ja, det var undertegnede som minsket litt på antallet. Føler ikke at jeg ble hengt ut på noen måte:), bare at det ble litt tydelig hvem som solgte ved så lavt volum. Har mange aksjer igjen og gleder meg over en bitteliten oppdrift:) Lykke til alle sammen:+1:
Kjøpt 2 aksjer til 6kr stk? 
Ja, måtte få ned snittet litt🙂
Hva var neste data read-out etter guiding/uttalelse fra ledelsen?
Mener de har sagt juni/juli
Det er neimen ikke lenge til. Bare en liten snev av gode nyheter kan få denne utbombet aksjen til å hoppe.
Jeg har store forventninger og jeg tror at vi snart tar av
Ludwig kommer vel med eget dataslipp ila året? Unknown når?
Forøvrig deilig at det endelig går oppover. Ytterligere 50% opp og jeg er i null. Vil nødig spekulere i hvor langt opp vi skal og når vi eventuelt er der, men det hadde vært deilig å få en ATH innen kort tid 
Mener Magnus sa H2 sist…
Hvordan har det seg at når jeg googler “in vivo abscopal effect” så er det omtrent bare Targovax som dukker opp? Tviler på at det er bare Targo som har oppnådd dette, eller er det ett uvanlig målings parameter?
Jeg er ingen biokjemiker, grønnskolling-faktoren er høy 
Kanskje de endelig har ansatt en markedsfører som kan litt SEO. 
Checkmate har observert abscopal effect med sitt virus i sin mix av responders/non responders melanom studiet deres…
De hadde 15/69 som responderte og 2 CR blandt disse. (Vet ikke om disse 2 var non responders).
Vil nok tro at trvx vil klare seg bedre da 1/6 CR hos en non responder med lav/ “feil” oncos dosering sammemlignet med 2/69 kanskje non responders virker lovende…
I dag er er jeg overarbeidet og sliten, drar hjem fra jobb nå for å sove, så må nok heller kikke på dette i morgen, men ha en god kveld så kommer jeg sterkere tilbake 
Abscopal effekt er veldig sjeldent og er et resultat av at man behandler kreft et bestemt sted i kroppen(historisk, med stråling) og så plutselig forsvinner kreft andre steder i kroppen, som ikke har blitt bestrålt. Dett er en “ab-scope” (utenfor “scope/område”) effekt. De fleste onkologer går gjennom en hel karriere uten å kunne se et slikt tilfelle. Det er antatt at den store skadeeffekten strålingen har på kreftcellene i disse tilfellene gir immunsystemet mer “ammunisjon” til å angripe kreftcellene og at den abscopale effekten i disse tilfellene er en immunrespons som i enkelte sjeldne tilfeller kan ta knekken på svulster som ikke har blitt bestrålt.
Det er derfor signifikant at f.eks PCIB sin lokale behandling har gitt flere indikasjoner på abskopal effekt i mennesker. Men man må selvsagt spørre seg om dette virkelig er abskopal effekt? Dersom disse pasientene også fikk cellegift så kan de selvsagt være cellegiften som ga resultatet og da er det ikke nødvendigvis absopal effekt.
Dette er i mennesker. I mus, slik som i Targovax sine publikasjoner, så er jo kreft kurert for lenge siden. Man kan ikke ta abskopal effekt i mus for en garanti for at man vil se den samme effekten i mennesker.
Pcib forsterker eksisterende behandling og har ikke effekt alene. Oncos angriper direkte kreftsvulsten og trigger immunsystemet til å kjempe mot svulster.