Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Dersom man injiserer Oncos i en svulst og andre svulster på andre deler av kroppen forsvinner, så er det abscopal effekt. Det er vel ingen som egentlig ser for seg dette som en behandlingsmetode i mennesker. Det er vel antatt at man må kombinere med CPI for å få tilstrekkelig effekt. Da har man pånytt spørsmålet, hva er det som gir effekt, Oncos eller CPI, det er dette man må bevise.

Du vet at oncos har gitt abscopal effect i mennesker også?

In patient 4 there was an apparent response in both the primary and non-injected tumours, a so-called ‘abscopal effect’.

http://radforsk.no/targovax-encouraging-interim-results-of-oncos-102/

Complete response der hvor CPI hadde null effekt er vel klart svar på spørsmålet ditt.
Tanken er vel ikke å kun injisere oncos i en svulst for å spare noen kroner på å ikke injisere det i neste svulst. Men det vekker imunforsvaret til å bekjempe kreftsvulster, derav abscopal-effekt.

Ja og det er veldig lovende. Nå må man vise det i flere pasienter slik at dette ikke bare er et statistisk avvik.

Det er ikke så enkelt å si at “effekt her” og “ikke effekt der”. Det er ofte bias i slike studier.
Hva hvis klinikerne i en arm ikke har troen og bare inkludere døende pasienter(for å stille det litt på spissen) og klinikerne i en annen arm har supertroen og inkludere yngre og friskere pasienter som de har et håp om å faktisk kunne kurere. Da er det ikke rart at det er forskjell på behandlingene, selv om det ikke har noe med medisinene å gjøre.

Stemmer, samme som i pcib sine studier ja.

Derfor den linken jeg viste deg er svært interessant. En som ble resistent mot cpi og hadde fått dødsdommen ble helt frisk ved Oncos. Det tror jeg ingen virus har klart før. Prøv gjerne å finn noen andre som har klart det :slight_smile:

2 Likes

Helt enig, må selvsagt sees hos flere. Men dette er i non responders… så oncos “må” ha skylda…

Men rent statistisk så virker det meeget lovende at av de 4(!) som fikk 3x oncos resulterte i 1 som fikk CR og 1 der de så abscopal effect…

4 Likes

2 Likes

Imotsetning til den siste tiden, er det overraskende mye volum idag første halvtimen. Noen vil tydligvis inn

4 Likes

Velkommen skal de være… :slight_smile:

4 Likes

Svært at analysere sentimentet i denne aktie, men der er forholdsmæssigt stærke signaler om interesse. Bekræftelse af de stærke resultater fra 1. cohorte bør øge interessen fra BP og give anledning til overvejelser om selskabets videre fremtid.

Har nogen af jer hørt eller læst informationer fra ledelsen, der peger i retningen af et salg eller opbygning af egen salgsorganisation alá NANO?

1 Like

Finansdirektøren sa iværtfall på videointervjuet med Hegnar nylig at de ikke hadde planlagt dette enda

Hvis det er så tydelig at en vil inn, kanskje småaksjonærer her heller burde ha litt is i magen og ikke selge, men heller kjøpe?

Bedre for alle at kursen er så høy som den kan bli før datautslipp… hvor er sperrene? Kan ta en liten post jeg. :slight_smile:

:broccoli:

2 Likes

Meget oppegående utvikling. Deilig dag å ta ferie på!

2 Likes

morro og se litt økning på kursen ja :slight_smile:

I det store bildet en sped start, men vi får håpe det fortsetter ! god ferie :blush:

2 Likes

Slike store åpne ordre som det der, kan også ligge der på kjøpssida for å tvinge de andre som vil inn til å by mere slik at den som står bak den store ordren kan selge på 6+ stille og rolig.

Den burde ha vært mere skjult hvis noen større ville inn.

Men jeg klager ikke. Opp er opp.

3 Likes

Tanken slo meg, også…
Med gårsdagens og dagens flotte oppgang, må jeg ikke bli småparanoid, men glede meg over en kjærkommen oppgang. :grin:

Igår fikk iallefall 1 person kjøpt 20-30K opp til 5,7 og lå videre med 109K åpent , før han la seg på 5,80 skjult …

Tror posisjoneringa før readout er på gang , og HUSK vi er fortsatt nesten 1krone under emi kurs …

Veldig glad trenden snur :slight_smile: men vi har litt og gå på :stuck_out_tongue: hehe

2 Likes