Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

kan legge ut denne og

2 Likes

Forsvant litt av den 5.99 posten der ja

1

1 Like

Mulig vi har ny trend her :thinking:

7 Likes

Sykt at man med et par millioner kan øke markedsverdien til Targovax med flere hundre millioner sånn det er nå. Men jeg er også en av de med aksjer som ikke vil legge ut salgsposter :slight_smile:

2 Likes

Den store posten på 5.99 har forsvunnet :joy:

Ja det er ganske artig ja, spesielt når man tenker på at tilførsel av 70 millioner NOK gjorde selskapet noen hundre millioner mindre verdt :joy::joy: Oslo børs :heart:

5 Likes

Veldig godt poeng @buffet :smiley:
Spes når den emi’en var for å ha finansielle muskler i forbindelse med TG og Parker-studien :sweat_smile:

1 Like

Jeg er ferdig med å fylle opp for denne gang, kun hyping av case og oncos er akseptert i tråden nå :stuck_out_tongue:

1 Like

+28,75% denne uka må vi si oss fornøyd med :muscle: :slight_smile: God helg!! :slight_smile:

3 Likes

Fin start detta ! :grinning:

Da er mcap passert knappe 400mill :laughing:

God helg folkens :sunglasses::beer:

5 Likes

332.000 aktier handlet i dag og yderligere 3% i plus på ugen; brud gennem modstandsniveau @ 6,00 er positivt, særligt med tanke på ca. 4x volumen over gårsdagens stærke handelsdag med løft fra 5,27 til 6,00 (~13%).

Jeg må ærligt erkende, at der var en tendens til personlig panik, da markedet solgte ud @ 4,20 (hvem solgte på dette niveau?!) men jeg kan også ærligt sige, at jeg aldrig havde overvejet at sælge på dette niveau; jeg ser med stor empati på aktionærer, der solgte i panik. Man må aldrig underkende markedets evne til at påvirke den mentale sundhed i sådanne perioder - så pas på jer selv derude.

Jeg føler egentlig, at alle de dårlige sager er lagt på bordet og afklaret i markedet. TG er nu sat til salg (udfald ukendt, mén … resultaterne taler for sig selv og jeg ser en kapitalisering på denne platform som værende overvejende sandsynlig, dog med ukendt tidshorisont … muligt at timing kommer belejligt jfr. emissionsbehov). ONCOS har leveret stærke resultater fra væg til væg og med stærke data på de kommende udlæsninger må selskabet være en oplagt opkøbskandidat.

NorskBulls fastholder BUY anbefaling men biotek er biotek.

549k

6 Likes

Litt sunn skepsis er bare flott, har begynnt å skrive et par poster idag, men stemninga var så god :joy: just going with it lissom. :slight_smile: ser for meg litt ned i neste uke, men skulle ikkje tru at det skal så mye til før den går opp i emikurs eller mer før kons. Så eg tør f% ikkje være for kritisk heller ^^, pluttselig har en vært “smart” å sikkret seg 500% under high ^^,

God helg :beers:

2 Likes

@anon99889496

5 Likes

image

2 Likes

Det er litt artig å sammenligne Mirati og Targo.
For det var faktisk først i oktober 17 at Mirati gikk forbi Targo :smiley:

2 Likes

Mirati hadde noen ruglete måneder etter IPO og så gikk det oppover. Oppgangen varte lengre enn trvx sin oppgang etter IPO, men i prosent så var det ikke så veldig ulikt før det gikk nedover hvor Mirati også satte ny all time low, før den reiste nordover igjen. Her også viste det seg at de som hamstret aksjer når blodet fløt rundt i gatene ble de som kom best ut av det :slight_smile:

6 Likes

Dessverre bare endringer i topp 20 jeg kan bidra med, så får evt andre rive i resten når det passer seg :slight_smile:

5 Likes

Flott @blaahval :slight_smile:

Dette er en spennende uke for oss aksjonærer ! Nå kan melding ligge klar any day :smiley:
Selv tror jeg at den kommer neste uke , siden de har sagt den kunne komme tidlig Juli!

Vi har passert både MA20 og MA 50, og det er ingen motstand før 7kr nå :wink:

6 Likes