Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Er vel en AI generert analyse, men analyse er det likevel :slight_smile:

https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-trvx/targovax-shares/news/what-kind-of-shareholder-appears-on-the-targovax-asas-obtrvx-shareholder-register/

1 Like

Skal vi stille inn sikte mot 6,5-7kr ? :slight_smile:

Capture

4 Likes

Det er så helsvart for min del (pcib og nano) at jeg i dag prøver trvx som lykkepille. Skal jeg drukne tungsinnet droger og alko så blir det rehab:skull:

5 Likes

Velkommen i gjengen :slight_smile: Høres som du vil passe godt inn her :smiley:

Takker, har vært aksjonær i en lang periode tidligere, men trakk meg ut i god tid før det kræsjer litt.

Jeg har trust issues når det gjelder slike kjøpsposter… :stuck_out_tongue:

Aksjen har steget hver dag nå siden 12.juni :sunglasses:

4 Likes

Kalles “en forsmak” :wink:

1 Like

Botox! 530 milliarder! Hva faen er et livreddende virus verdt da??

1300 ganger verdien av targo :stuck_out_tongue: hehe

mjaaa… De ligger nå åpent da og fullt mulig selge ned på de om noen vil :stuck_out_tongue:

De produserer andre ting også.

Botox har en ganske mye større og mer pengesterk kundemasse enn de fleste som trenger kreftmedisin. Det er jo også mange bruksområder utenom kosmetisk også.

Men ganske syk pris uansett…

1 Like

Jaja jeg ser det, virker som det er mange besøkende på hjemmesiden av Allergan nå :joy:, meningen var jo ikke sammenligne denne med prisingen av trvx :sweat_smile: De omsetter for i underkant av 16 milliarder USD. Trvx er vel si og si 0,- kr nå :slight_smile: Men det kommer :slight_smile:

Kikket igjennom igjen…
Det er IKKE enkelt å sitte i studio å bli “grillet” ang. resultater, økonomi og mål. Synes Furuseth gjør en flott jobb.

2 Likes

Tumor-killing viruses and immune-boosting drugs have been combined to mark tumors for death in mice - now, this killer combo is being tested in humans

4 Likes

Begynner å kravle oss opp av dalen nå :slight_smile: et steg av gangen. Tipper good news fører til at vi går over 7 og at forventninger kan ta oss opp til 7 som flere andre har nevnt.

1 Like
7 Likes

En solid reklamefilm for hva Oncos potensielt kan bidra med!!!

2 Likes

2 mrd $ for Oncos og 2 mrd $ for TG hadde vært fair, og hadde ført til en kraftig oppgradering av forestående sommerferie. :grin:

4 Likes