Her er youtube linken
https://www.youtube.com/watch?v=vSEApScgbh8
Bra reklamefilm, meget bra nettside, gode resultater i begge plattformene, ledelse som har tatt selvkritikk og har fokus på forbedring, aksjekurs som stiger hver dag nå for tiden, spennende resultater i vente.
Morro å være trvx-aksjonær om dagen!!

Jeg tænker det er interessant, at selskabet vælger at publicere en frisk ONCOS-102 reklame få dage før en udlæsning rammer markedet; det giver anledning til en del spekulation må jeg sige. Reklamen fremhæver med rette betydningen af ONCOS-102 i kombibehandling og kommunikerer “i øjenhøjde” - en vigtig faktor i at ramme en bred gruppe af investorer, der generelt har nul pejling på IO.
Efter min mening burde selskabet gøre mere ud af, at kommunikere visuelt til investorerne og dette er endnu et skridt i den retning. Det bliver spændende at se, hvad selskabet pakker sammen af meldinger for at skabe øget interesse.
I øvrigt vil jeg endnu engang notere mig, at det har været fuldstændigt ude af sync med virkeligheden, når aktionærer sælger ud @ 4,20 og efterfølgende er på køberen med poster á 100.000 aktier @ 6,25.
Jeg tar gladelig imot 1 mrd USD for hele selskapet Ramsess. Det blir vel rundt 130 kr pr aksje. Fair deal for oss og rimelig for kjøper hvis virkningen er som man antyder 
Jada, er greit det også, men jeg vill jo opp på ett Mirati spor jeg da 
Det er ett firma som heter https://www.researchsquare.com/ som har laget den filmen.
Ett amerikansk “publishing house” for forsking. Det er veldig positivt at Targo har knyttet til seg slike markedsførere der borte.
Får håpe vi hører mer om in vivo abscopal effekt
Eller at det kan påvises i mennesker. Det hadde vært sykt, og siden de nevner det i filmen også er det noe vi kan håpe på. Men selvfølgelig er det liten sjanse for at det kan påvises med god sikkerhet når resultatene fra studiet ikke har så mange pasienter enda.
Vi får håp d bli likar imårra!
Det er to gode grunner til dette.
Nr 1. Langsiktige: Mange vil ikke fange en fallende kniv, så når kursen bryter opp fra en negativ trend vil de inn, men ikke før. Dette fører til at de må kjøpe over toppen av trendkanalen, men de slipper også å være med ned i lange perioder. (så lenge bruddet er reelt, men det kan man ikke vite før i ettertid.)
Nr 2. Kortsiktige: Tradere som bare er inne i korte perioder bryr seg ikke om hva kursen er. De skal inn og ut på kort sikt og vil derfor kjøpe når de ser kortsiktig potensiale uavhengig av kurs.
Nr 3. (mindre viktig grunn): Tilgang på friske midler varierer for hver enkelt. Kanskje et annet case endelig er fullendt og de kan flytte penger over i Targo, eller de nettopp fikk penger tilbake på skatten. Mye forskjellig som kan skje for småsparerne som ikke sitter med mye i cash.
Nå tør ikke jeg å legge ut salgsordre høyt oppe engang
Melding kommer når som helst ^^ Håper på CR+1
Noen tanker om kursutvikling ved CR+1 vs. ingen ny CR?
Kursen er jo ikke bare kjørt i grøfta nå, men langt utfor i tillegg. Likevel er jeg litt redd for at kursoppgangen vi har sett nå, er delvis på forventning om at vi får en ny CR. Blir folk skuffa om vi nå ikke får CR +1 og aksjer på nytt blir lempa ut til ny ATL?
Skulle vi derimot få en ny responder, er det bare å fyre opp 
CR er selvfølgelig drømmen, men å forvente en CR er drøyt.
Alltid vanskelig å spå den der, man ser jo biotek-selskaper dundrer til bunns på gode nyheter og andre ganger blåst til himmels på nyheter uten betydning…
9/12 tekniske indikatorer hos investing har kjøp. Er enda under MA100 og 200 så derfor er de røde. Vi ligger i en kortsiktig stigende trend. Stigende trend også i rsi-kurven, Volumbalansen har fra månedskiftet skiftet fra å være negativ til positiv , det er bra men enda lite volum da.
De har jo gjort det… pasient 4 i cohort 1 = abscopal effekt. Pasient 5 = CR… blir spennende å se hva 7,8 og 9 (siste 3) rapporterer…
Aha… visste jeg hadde sett abscopal effect før… denne er fra tiden der de testet ut oncos 102 (mennesker) i forskjellige tumorer. Altså før de satte igang med mesothelioma og melanoma… Legg merke til siste punkt: 
Vaccibody er vel verdt nesten 10x trvx. Ser de er fornøyd selv kun ved aktivering av t-celler der. Skrives ingenting om cr eller pr. 190626Press release_immunogenicity.pdf (167,7 KB)
Ja det er ikke TRVX sine forskningsresultater som tilsier dagens prising.
Det er vel mangel på fremdrift og en solid burn-rate som er hovedproblemene til TRVX, dessverre!
De har jo 2 stk plattformer i fase 2. Pcib har vært på børs siden 08 og er teknisk sett enda i fase 1 pr nå, for å sette det litt på spissen 
Finnes jo mange biotek-selskaper ute i verden som er verdt enormt mye mer enn trvx, men har enda ikke kommet seg til fase 1 enda.