Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Der er du inne på kjerneproblemet for mange norske biotekselskap. Store ambisjoner, men kombinert med dårlig fremdrift, så har dette medført at det har blitt vanskelig å hente penger til OK kurser.

Her bommer du ikke bare på mål, men også på ballen. men den diskusjonen kan vi ta i en annen tråd eller på PM;)

Kom gjerne med eksempler på små biotek-selskaper ute i verden som har så mange pågående studier som trvx og samarbeid. Sotio, Parker, Ludwig, CRI & AZ

Hva mener du? Her bommer du igjen, men som sagt, ta det på biotek-tråden eller i PM.

Nytter ikke komme med gamle presentasjoner for hvis du skal se på situasjonen i dag.

1 Like

“Før åpning meldte selskapet at det har inngått en lisensavtale med Zelluna Immunotherapi for patenter, immaterielle rettigheter og kunnskap relatert til utvikling av kreftbehandling basert på T-cellereseptorer rettet mot mutert RAS. Den nye avtalen vil gi selskapet inntil 100 millioner kroner i kompensasjoner gjennom milepæler og årlige godtgjørelser, i tillegg til royalty på fremtidig salg, opplyste selskapet.” fra E24 tidligere. Denne har det ikke blitt snakket så mye om i etterkant

Ras fikk enorm oppmerksomhet på Asco, mange konsentrerer seg om 3-4 neoantigener. TG tar for seg 7. Det er vel RAS mutasjoner i 90% av kreft i bukspyttkjertelen.
94% Imunaktivering i TG studien. Så og si uten bivirkninger.

Oncos er jo det mest spennende. Så de tålmodige vil nok få betalt her. :slight_smile: Blir enten Sotio eller AZ som sluker den platformen.

latterlig og se de 10-12K postene hoppe opp og ned når kjøp nærmer seg … :stuck_out_tongue: Kurspress med 60.000kr lissom :stuck_out_tongue: haha …

1 Like

La inn et kjøp på 9K, 6,23

3 Likes

javel

Tenker det må være greit å fortelle at man har gjort handler om en ønsker det, uten å få sarkastiske kommentarer som dette. Om man synes det er uinteressant, så lar en det forbigå i stillhet. Det gjør det mye triveligere her på forumet.

11 Likes

En annen tråd :hugs:

Er vel greit å fortelle at man har kjøpt, men personlig mener jeg at antallet aksjer ikke nødvendig.
Og for gudsskyld ikke si at du har solgt før vi er på andre siden av 100-lappen :smile:

Det er jeg helt enig i. I og for seg er det jo uinteressant, men tenker at all den tid en velger å dele, så må man få lov til det :blush:

2 Likes

Gratulerer til de som selger med gevinst de er fornøyde med, gratulerer til de som sitter videre, gratulerer til de som selger med tap og gratulerer til de som kjøper nå. Da har vi vel dekket alle?
Ikke gratulerer til de som shorter(om noen) :rage: :stuck_out_tongue:

4 Likes

Begynner å nærme oss 3 år siden den rykket fra for fullt sist gang. Historien har en tendens til å gjenta seg :blush:

1 Like

Trvx trådene her inne er eksemplarisk til et anonymt forum å være.
Mitt innlegg var kun et “svar” på Chrysler’s innlegg.
Kanskje flere skulle kjøpt nå??

1 Like

Fint om vi kan fortsette å holde det eksemplarisk. Selv er jeg nybegynner i gamet, og har satt pris på TI fordi en her får gode og seriøse svar på spørsmål som gjerne er dumme. Ble skremt rimelig fort vekk fra HO.

3 Likes

Fin fyr du, Ramsess :grin:
Er litt ordblind så må inn å redigere litt ofte.

1 Like

Ja, sant!
Jeg kunne sagt 200-lappen, men valgte å moderere meg litt :smiley:

2 Likes

Kunne kjøpt litt billigere ser jeg…, hehe
Men det er ikke mange som har den evnen :wink:

Ja, en skulle jo solgt på 11-tallet og kjøpt seg inn igjen på 4-tallet, men i det store regnskapet er det ikke så nøye, profitt blir det uansett :wink: