Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Alt ordner seg for snille gutter :grinning:

Nok en dag på OSE for TRVX med spread omtrent større enn Grand Canyon. Kan umulig være mange transaksjoner mellom kjøper og selger av kjøtt og blod.

Ja, dette er vel stortsett robot ping-pong.

1 Like

MEN…
Arrester meg gjerne om et en ukes tid…

Jeg tenker at de kommende resultatene blir veldig avgjørende for den videre utviklingen. Når selskapet velger å lage og offentliggjøre filmen om Oncos https://m.youtube.com/watch?v=vSEApScgbh8
Så kan det ha to mulige utfall. Enten er resultatene ikke så gode og selskapet lagde filmen i desperasjon eller så kan resultatene være gode og filmen medvirke til en pos. utvikling av kursen. Håper på det siste :slight_smile:

Er svært skeptisk til ledelsen, mange rare krumspring der det siste halvåret.
Stoler kun på tallenes tale, og er ikke de gode i de kommende, er jeg redd vi er nede på “øre” i neste emisjon…

2 Likes

Filmen er ikke laget av Targovax, men de har valgt å hoste den på sin side fra det jeg har hørt.

Den er nok bestilt av Targo:

https://www.researchsquare.com/videos/rs

2 Likes

Ja sikkert, de eller andre må nok ha bestilt den :slight_smile: De støtter den ihvertfall, så vi kan jo se på den som deres.

Håper selv det samme, men husk at dette er “feil” dosering (3xoncos). Resultatene i cohort 1 burde være dårligere enn cohort 2. Så om eventuelt dårlige resultater på siste 3 pasienter og resten av cohort 1 motbevises i cohort 2,så vil det være supert, da det ikke vil være noen tvil vedrørende dosering.

1 Like

tror de som har handlet idag har gjort ett kupp :wink:

3 Likes

Alle som handler for under 75,- gjør ett kupp! :smiley:

Enten skal vi til himmels, eller…

3 Likes

Ledelsen har nok en viss peiling på de kommende resultatene. Derfor tenker jeg at filmen ikke kommer tilfeldig. Er det dårlige resultater kommer nok selskapet til å slite maksimalt. I tillegg vil tilliten til ledelsen være totalt borte.

“Whatsthat” har helt rett, det var feil dosering i cohort 1. I cohort 2 skal oncos-102 injeksjoner økes fra 4 til 12 og data fra dette skal komme 1H 2020. Jeg forventer heller ikke på gode data fra resten av cohort 1 pasientene.

Tilsvarende det vi har fått fra de første 6 er vel bra det?

“Both local and systemic immune activation, which includes T-cell tumor infiltration and increased PD-1 expression on CD8+ T-cells, has been confirmed in all evaluated patients”

Ble jo imun aktivering i alle frem til nå. + complete response. Er jo meget bra i disse pasientene som er heavily pre-treated.

2 Likes

Ja, er derfor jeg reagerer litt på hva som tenkes som gode resultater her. Må det være CR+1 for å være “gode”? Det ville jo vært over all forventning medisinsk sett.

Vanskelig å vite hva markedet forventer ja. Jeg tror uansett de ustabile alsjonærene fikk solgt seg ut på 4-5 kroner, så er ikke så bekymret for feil-reaksjon.

Flere av de som ble presentert i fjor høst var så dårlige at de fikk færre doser enn planlagt. Om de resultatene som presenteres i løpet av kort tid er i henhold til programmet er det lov å håpe på litt bedre resultat :slight_smile:

2 Likes

Nei, å forlange intet mindre enn CR hver gang er å legge lista alt for høyt.

1 Like