Nei! han var kvalifisert som non responder. Han responderte på keytruda tidligere men stoppet helt å respondere en god stund, før han fikk oncos og responderte igjen…
Dr. Magnus Jäderberg, CMO of Targovax, said: "Given the limited number of
patients who have completed the study to date, it is encouraging to already see
a complete response to ONCOS-102 primed KEYTRUDA® treatment in this CPI
refractory patient population. This case is particularly interesting, as the
patient became refractory to KEYTRUDA® before entering our trial.
Her har du det jo svart på kvit ja
refractory= resistent mot Keytruda 
Jeg hadde husket feil og måtte referere til hva Magnus sa slik at det ikke blir misforståelse. Jeg ser at resultatet blir nesten 100% avhengig av hvilke pasienter velges.
1- Pasienter som aldri har respondert på CPI
2- Pasienter som har respondert på CPI og rett før behandlingen sluttet å respondereI
a- Hvis de velger alternativ 2 og dataene blir dårlige er det katastrofe
b- Hvis de velger alternativ 1 og dataene blir dårlige er det ikke noe problem
c- Hvis de velger alternativ 2 og dataene bli gode er det fantastisk
d- Hvis de velger alternativ 1 og dataene bli litt gode er det fantastisk
Bingo før sommerferien!
“rett før behandlingen sluttet å respondere”. Er det din frie tolkning? 
Rekrutteringen til cohort 2 gikk kjempefort. Ut fra det og at de nå velger å legge ut videoen velger jeg å tolke som at det kommer en god melding. Det som gjør meg bekymret er mangelen på innsidekjøp og at vår kjøre finanssjefen ikke eier en eneste aksje i selskapet.
Non responder er non responder. Alternativer er null og niks, det vil si døden.
Husker ikke i farta hva kriteriene var, men de måtte slutte å respondere over tid/ x antall sykluser for å bli klassifisert som non responder og deltager…
1 av 3 som kvalifiserer som ORR er godt nok for meg. Håper på 100% immun aktivering…
Har tenkt det samme. Men tviler på noen av de har lov til å kjøpe nå med tanke på inside-info fra melanoma studien. Rsu` ene til styremedlemmene er jo avtalt på forhånd så de kan løse de inn uansett.
Tror nok de hadde kjøpt nå om de kunne da opsjons-kursen til ledelsen er betydelig mye høyere enn dagens kurs: Furuseth må betale 10,26 pr aksje dersom han løser inn sine. https://www.targovax.com/en/targovax-asa-issuance-of-options-to-primary-insider/
Soug har vel noen på 7, 9, 11 kroner . Erik Wiklund har en god del av sine opsjoner helt oppe på 21 kroner. Så de for ikke like lavt snitt som vi som har handlet nede i gropa 
Kanskje “skjerm” skal bruke noen minutter på å lese seg opp før det slenges ut påstander som “fikk CPI-responsevnen tilbake før behandlingen” og i neste omgang “rett før behandlingen sluttet å respondere”. Du lurer ikke andre enn deg selv med slike utsagn som er tatt ut av luften…
Jeg forstår hva du sier men det er ikke så enkelt som man kan tro.
Kun den ene pasienten som var responder og etter på ble Non-responder ble 100% responder i kombinasjon med Oncos-102. De andre som var Non-responder ble værende (tilnærmet) non-responder i kombinasjon med Oncos-102. Bare hør på presentasjonen av resultatene i USA og de har forklart, jeg husker ikke alt og har heller ikke nok kunnskap til å forklare.
Denne CR-pasienten responderte på CPI og var under CPI behandlingen i motsetning til de 5 andre som aldri responderte på CPI. Tilslutt slutter pasienten å respondere på CPI. Hvis jeg husker riktig tok ikke lang tid før Oncos-102 injeksjoner startet. Både han som ble behandlet og fikk CR og forskere vare heldige. Han ble frisk og forskere kan ha oppdaget en løsning til en gåte. Vi får se hva skjer i 2020 hvis kommende data er ikke gode nok.
Jeg sa at jeg husket feil og postet hva Magnus hadde sagt for å ikke skape misforståelse, Jeg sletter den setningen og håper at du blir fornøyd.
Stemmer! Han fikk vel så og si dødsdommen først. Så han skal være glad han fikk teste Oncos 
“husket feil” for så å påstå at endringen skjedde rett før behandlingen i neste innlegg. Det har aldri vært sagt eller skrevet altså et nytt feilaktig utsagn. Bevisst eller ubevisst? Det er aldri feil å forholde seg til fakta.
“Pasienter som har respondert på CPI og rett før behandlingen sluttet å respondereI”
Eller en pasient var responder i begynnelsen, deretter blir non responder og etter dette starter Oncos-102 + CPI behandlingen. Ikke tolk rett før som noen minutter og timer. CPI behandling er siste sjansen for disse pasientene, de er døende og kan ikke vente. Hva er galt med denne setningen?
Høres ut som du ønsker å bagatellisere virkningen av Oncos med dine tolkninger og påstander. Greit å være skeptisk men husk på at det er noen her (ikke jeg) som har stålkontroll på caset.
Man bagatellisere ikke virkningen av Oncos-102 når man skriver at en dødende pasient som hadde prøvd sin siste alternativ for å bli frisk ble 100% frisk med Oncos-102 + CPI.
Jeg diskuterer om kommende data og hvilke pasienter har de valgt. Basert på resultatene fra de 6 første pasientene eller 5 +1 (har forklart etter beste evne) vil dette avgjøre om kommende data blir gode eller dårlige. Hvis disse blir dårlige er det ikke noe problem siden de viktigste dataene skal komme i 1H 2020. De som er ekspert i dette kan fortelle mye bedre enn de fleste om de kan velge pasienter som er CR-kandidater (responder blir non responder).
Det er flere måter å velge å se/tolke dette på. Slik er mitt syn på cohort 1 så langt.
6 pasienter som ikke responderer på CPI.
2 ikke kvalifiserte (1-2 injeksjoner)
1 CR
1 Apscopal effect
Veldig gamle, veldig syke pasienter.
Ser klart og tydlig på bildene at kreften blir mindre hos flere pasienter der oncos ble injesert, selv om de ikke regnes som responders.
Nøkkelen her er tidspunkt for injesering og dosering. Nytter ikke med mirakel medisin om kreften er spredt for langt. Anbefaler å høre på CFO sin gjennomgang av resultatene der.han nevner overnevnte i detaljer. Tror det var Q4 2018…
Heftig omsetning! Stille før stormen🙈
1500… Det er jammen stille det. Det må være en stor storm, og så langt inn i øyet på stormen at det kan nesten bli vrient å finne veien ut.
Men for all del, det står ikkje på det fundamentale, så for min del ser det ut som ein potensiell kjøpsmulighet

Teknisk grise-ned, dog fundamental rakett. Det tekniske kan jo alltids ødelegge det fundamentale i sjønn harmoni med uforutsette ting… makro typ… men personlig tar eg sjangsen og håper flere gjør det… Det er jo en rimelig sterk sak, burde være. 
Robotene herjer