Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

1H 2019? Ikke så lenge igjen av 1H nå :slight_smile:

2 Likes

Grise ned? Jeg er ikke bekymret når den faller på så lite volum. Den ligger enda i en positiv trend kortsiktig. Skal kanskje teste “trendgulvet” igjen. Men vi for se. Jeg har kjøpt basert på det fundamentale. Er positiv til begge plattformer. Og mcap er jo latterlig lav mtp på at det ser skutt inn nesten 1 milliard i selskapet.

3 Likes

Nei, sånn sett er vel i dag siste børsdagen i 1H.

Håper for min del at det ikke kommer i dag. Har ikke tid til å oppdatere meg i det hele tatt.

Melding etter børs eller på mandag !

Det passer godt.

Om den blir god blir jeg i ekstase :slight_smile: Gøy når man treffer.

Det som er litt kjedelig å se er at man ikke har fått noe igjen for å være tidlig ute til resultatene. Nå kan jo alle som vil kjøpe seg inn til ca samme kurs uten å måtte sitte og vente.

1 Like

Ja enig. Det ser man i de fleste norske biotek-selskaper. De som er tidlig ute og tar stor risk ved å posisjonere seg før nyheter kommer, har høyere snitt enn de som venter til etter nyheter er publisert. Så det er skummelt å sitte i disse når nyheter kommer. Men denne er dratt så langt ned allerede og uansett hvordan det går med de siste pasientene som er igjen så er jo denne studien vellykket :slight_smile: Samt andre nyheter kan dukke opp utover høsten og vinteren :slight_smile:

6 Likes

Da landet vi på 6,18, og 3% oppgang for dagen, og vi må vente til tidligst mandag for å få oppdateringer på Oncos. Hva tenker dere meldingen bør inneholde for at vi skal bevege oss videre oppover?

CR +1.

2 Likes

CR+3 :money_mouth_face: God helg :)! Ble hvertfall ikke noe crash på slutten ^^

1 Like

En til som responderer…

1 Like

Dataene var lenge annonsert å komme ca. midt i juni. At dataene ikke kommer før juli kan jo være veldig positivt :slight_smile:

Hva får deg til å tenke at det skal være positivt?

Lengre overlevelse :slight_smile:

Må si at jeg gru-gleder meg til at ORR og immundata fra første kohort nå skal bli publisert. Jeg har jo selvsagt troa, men tar meg gang på gang i å tenke «tenkt hvis dataene blir dårlig». Neste datautlesing fra TRVX kommer da ved nyttår (om man ser bort fra de to oppdateringene som kan komme samarbeidspartnere).

Jeg er redd for at at det blir en laaaaaang vandring i ørkenen om disse tallene ikke helt slår ann.

Men når sant skal sies - alt ligger jo til rette for TRVX leverer nå. Vi har gode dataer fra tidligere, så satser på at vi fortsetter på samme kurs :slight_smile:

4 Likes

Flesteparten har vel egentlig ikke så store forventninger til de siste pasientene her. “feildoseringer”, gamle pasienter med dårlig helse osv… Så tror det skal mye til før markedet sender kursen videre nedover. Da vi har mye i vente…

Men ingenting overasker i denne bransjen. Markedet priset jo Targovax flere hundre millioner lavere da det ble kjent at selskapet ble tilført 70 millioner ved emisjon.

1 Like

Det ble vel ikke meldt om PFS og OS for de første pasientene vel?

Her er det i første omgang snakk om ORR, så at data lar vente på seg er ikke et tegn på økt overlevelse.

3 Likes

Lykke til i morgen folkens!

4 Likes

Jeg tipper torsdag :wink: