Slutten av juli
Må si jeg blir skuffet om vi ikke får nyheter før i slutten av juli… da burde det meldes fra selskapet.
Skal vi være enige om å starte juli før vi begynner å gjøre oss slike bekymringer?
Altså, om det drøyer til slutten av juli så kan det være at vi får noen drypp fra cohort 2
Første pasient ble meldt dosert 11 februar i år.
“The results seen to date with only three injections of ONCOS-102 are promising, and we are confident that by increasing to twelve injections we will release the full potential of ONCOS-102 to reactivate these patients to respond to Keytruda treatment”.”
Første pasient ble dosert uke 7. Avlesing etter 9, 18 og eventuelt 27 uker. Første avlesning var da i uke 16 og andre avlesning var nå i uke 25. Siste avlesning i uke 27 er optional så ikke sikkert man venter på denne. Om man antar at de har fått inn ett par stk rundt samme tid som FPD ble meldt så sitter selskapet på fasit i disse dager. Muligens de vil vente på litt flere i cohort 2.
Cevira-avtalen av Photocure er meget bra for norsk-biotek. Det er på en måte ganske likt TG-plattformen. Mange regner det som “lagt ned” når ikke selskapet utvikler det videre. Men plutselig så har man en avtale
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Buffet (326 likes)
[quote=“Buffet, post:490082, topic:1033”]
- @Ramsess (265 likes)
- @Whatsthat (245 likes)
Resten av topp 10:
-
@BioMed (169 likes)
-
@Krieghoff (140 likes)
-
@Martins (134 likes)
-
@Chrysler300C (124 likes)
-
@Snoeffelen (112 likes)
-
@aborum (106 likes)
-
@sjog (98 likes)
Gratulerer!
Completely agree with you. Although i must admit its taken a few years from Cevira being a “blockbuster” to being worth nothing and being now back in the game. But its definitely great news for norsk biotech.
Agree, but big pharma is doing acquisition all the time nowadays . Ras-mutation got a lot of attention on ASCO.
"Targovax is developing a highly targeted immunotherapy for patients with RAS-mutated tumors – the most frequently mutated oncogene in cancer, with no approved therapies. Mutation of RAS disrupts normal cell division signaling and occurs early in the transformation from a normal to a cancer cell.
RAS mutations are a key driver of cancer progression and treatment resistance. They are found in 20 – 30% of all cancers1, over 90% of pancreatic cancers2, 50% of colorectal cancers3, between 20 and 30% of non-small cell lung cancers4 and between 20 and 30% of malignant melanomas1.
Few treatment options are available for patients with RAS mutations and of limited efficacy, highlighting the significant unmet medical need for these patients."
Good patent protected:
I dag er vi offisielt i 2H, Noen har urealistiske forventinger på kommende data fra de 3 pasienter. Selv om jeg tror på 0 ORR og 0 SD hadde vært fint å avklart dette før sommerferien starter. Alt utover dette blir en overraskelse og vi liker overraskelser.
Tålmodigheten begynner å tære på🙄
Hmm… kanskje like greit for deg å løpe etter på pho. Har vært en fantastisk utvikling siste uker og litt korreksjon er normalt. Har du troen på selskapet sitter du en god stund til
skjult kjøper som plukker oppover tro ?
2011 posten er lik og aksjene blir spist
En ting som traff meg for litt siden er at når jeg leser om Targovax nå får jeg veldig lyst til å kjøpe aksjen(er allerede all in, men allikevel). Om det er kommunikasjonen fra bedriften de siste månedene, stemningen på forumet, at kursen er i opptrend endelig eller hva vet jeg ikke, men noe får meg til å ville kjøpe og eie Targovax. Sikkert flere som føler på det når de endelig tar en titt på caset.
Ja, begynner å ligne på noe dette.
Spent på hvordan vi slutter dagen!
Har egentlig syntes trvx har fremstått som attraktiv siden jeg begynte lese meg opp på selskapet. Med bakgrunn som virolog og immunolog er det mye ved teknologien som virker logisk og lovende. Dog skal det sies at motivasjonen på kort sikt forsvant etter folfirinox/tg01 spetakkelet i 2017-18 og solgte meg ut før jeg gikk i minus. Med en inngang rundt 13nok i 2017 var det tydeligvis lurt.
Men fortsatt er det noe med onkolytiske virus som jeg tror vil gi bonuseffekter, abscopal er en av dem og klart mest sexy. Har fortsatt ikke mistet troen på TG-plattformen og tror den kan overraske.
Hadde lovet meg selv å ikke gå inn igjen før det var litt mer kjøtt på beinet. Men gikk på en feriepengesmell og vips var plutselig trvx den posisjonen der jeg hadde flest aksjer. Ikke rart med det sommersalget som har vært i det siste og lav prising.
Da har du i det minste et lavere snitt enn de fleste Lykke til