For min egen del så føles det mer som om vi balanserer på avgrunnens kant. Sikkert derfor jeg kjøpte litt mer idag. Det er det man kaller en rasjonell beslutning.
Jeg tror jeg vet hvorfor.
Verdien/kursen er absurd lav… publisering av musedata med abscopal effect + oncos (har abscopal effect i pasienter fra før) sendte kursen opp 25%…
Til sammenligning meldte PHO igår en fin deal potensielt verdt noen milliarder samt royalties (ikke lead product en gang) og økte 25%…
Kommer det noen gode nyheter (klinsik men helst økonomisk) så vil det virkelig smelle…
Jaja, vi klarte å kave oss i pluss på en rød dag. Vi er en av få norske biotek-selskap som nå er over 50 dagers glidende. Så mye som tyder på at vi er i ferd med å snu trenden teknisk.
Feriepengesmell? Da burde du ha solgt😉 Har snittkurs 15 så du trumfer. Tror heller ikke RAS er død og begravet. Kfr pho nettopp.
Nei, RAS er jo hot som bare det!
Det er alldeles ikke dødt , ligger jo ute på hjemmesiden til Targovax at TG er tilgjengelig for partner !
Tror vi plutselig kan få en overraskelse her ja
FRA ESR(European Society of Radiology)Fra Ca 13.00 i Radium Podcast:
" Jeg vil legge til en ting fra ESR, som var spennende for vår del. Faktisk tror jeg at RAS seilte opp som en av de store nyhetene også. Det var masse snakk om RAS som target. Det har lenge vært kjent som " the undrugable target" av mange grunner.
MEN, det gjorde virkelig comeback i år, det var interessante data fra Amgen, Sanofi, også et lite selskap som het Mirati, pluss noen vitenskapelige postere jeg så, og man ser også i bransjetidsskrifter som Endpoints osv skrev etterpå, så var det mye snakk om RAS. Det er jo godt nytt for oss, at det blir mer fokus på dette targetet. De fleste bruker såkalte small molecules for å treffe RAS, og de KAN fungere bra, men ulempen er at de kun klarer å treffe én mutasjon av gangen, og det er mange mutasjoner som kan forekomme i RAS. Vi har jo med vår vaksinemetode, klarer vi å treffe alle RAS mutasjonen samtidig, så der har vi en fordel. Så vi håper nå at vi kan få litt medvind av denne nye interessen for RAS mutasjoner. "
Altså, i mine øyne treffer Targovax veldig bra med timingen ved å søke partnerskap på TG. Kan ikke fatte annet enn at teknologien må være mer mer relevant og attraktiv nå enn før. Dette kan ta tid, men en fin “kanin” som kan hoppe ut av hatten etterhvert. Men vedrørende Parker - hadde håpet at selskapet hadde meldt noe innen nå. Det kan selvsagt være en “brekkstang” i pågående forhandlinger, da Parker samarbeidet faktisk bør kunne ha stor verdi for en annen part.
Feriepengesmell=pengene blir ikke brukt på ferie. Hvertfall ikke i år
Ingen nyhet i dag tidlig heller…
så så … Det kommer Har tro på denne uka , men dauer ikke om det blir neste heller ^^
…og imens, drømmer jeg litt om en børsmld. ang TG, en gang om ikke så alt for lenge
Man MÅ jo prøve å være litt optimistisk.
Vi har jo tross alt satset noen kroner på trvx da.
Dere med litt teknisk forståelse. Kjenner dere igjen dette i nåsituasjonen?
Vi burde komme oss opp på Mirati nivå nå snart, dvs ca 550,- pr aksje.
Fundamentalt sett så er ikke forskjellene såå store.
Tar gjerne en 100x på investeringen Da hadde det blitt en god sommer
Tror det vil komme en melding innen 16 timer.
#feeling
Helt enig!!! Teknisk er vi i enden av “flagget” og dagens candle ser ut til å bli en flott doji
Kjenner spenningen stiger nå!
Handlet litt… må jo stå får det jeg sier… men handlen vises ikke i ordreboka. Mye som går i disse darkpoolene (er det d det heter)?
@Krieghoff du har expertise her.
Du som presset kursen opp slik at det ikke ble en flott doji??? Du ødela den!!
Noen som handlet etter meg også.