Hvilket norsk selskap har flest x-algeta ansatte?
Er jo rally på børsene over dammen og biotek begynner også å få et løft der. Så er bare å smøre den tålmodigheten.
Hvilket norsk selskap har flest x-algeta ansatte?
Er jo rally på børsene over dammen og biotek begynner også å få et løft der. Så er bare å smøre den tålmodigheten.
Godt argument, men CFO i Algeta kunne fortsatt som CFO i Targovax…
Sant nok. Men aksjonærer er aldri fornøyd når aksjekursen går feil vei. Det er bare å lese på div forumer om Hestdal når Photocure gikk nedover, Per walday når Pcib gikk nedover, Costa når Nano gikk nedover osv…
Ja, men Costa tok det til etterretning, og tok sin hatt og frakk og gikk…
Samme med Hestdal
…og når Costa gikk så var det jo også grunngitt i dårlig/manglende kommunikasjon.
De fleste er vel enig i at kommunikasjonen ikke har vært i nærheten av bra, men jeg har erfaring av at personer som gjør slike feil, lærer og kommer sterkere tilbake. Og bytte ut noen hver gang det gjøres feil har ikke jeg troen på.
Det er et solid management Targovax har. Det er bare å lese om Jaderberg, Soug, wiklund, Berit Iversen, Aksnes og Furuseth
Alle blir nok tilgitt når BP får åpnet lommebøkene
Ja, det er ikke dem jeg ønsker å bli kvitt
Ser ikke ut som bytte av Ceo hjelper ekstremt. Nano er nå rundt IPO kurs. Photocure har et godkjent fase 3 produkt og nå Cevira-avtale. Kursen er omtrent lik som den har vært i snart 20 år…
Nei, men vi kan risikere at når aksjen har fått igang ett bra momentum så skal de ha en ny emisjon,
Han knakk ryggen på mange småsparere sist.
Om du handler via Pareto så henter de ofte aksjer i darkpools/MTF.
Jeg kan sjekke den siste tids aktiviteter og se om det er økt aktivitet.
Emisjon blir det uansett hvem som er Ceo ja. De burde ha ventet litt til da kursen sikkert kunne gått 50% til på kort tid ja. Men det er alltid lett å være etterpåklok. Det hadde vært ruskevær på børsene over hele verden, frykt for handelskrig, brexit osv. Da er det vanskelig for høy-risk selskaper å hente penger, så de fryktet vel at det skulle eskalere. og som de påpekte så hadde de ikke mange luker å velge mellom med tanke på inside-info.
Var ikke etterpåklok, jeg sa det med en gang
De hadde penger til langt ut på året.
Emisjonen var bare starten på en serie av dårlige beslutninger…
Ja det gjorde jeg også. Men så var det vel også bare snakk om tid før aksjonærene hadde funnet ut at Zelluna-avtalen ikke var helt slikt mange hadde forstilt seg, så det er ikke sikkert kursen hadde fortsatt oppover, hvem vet?
Bergenbio hadde også mye penger på bok før den nylige emisjonen. Var vel omtrent like stor som trvx sin emisjon. Der luktet det i ihvertfall veldig sterk avføring. En allerede ihjel-slått kurs ble halvert rett før emi. Så det er en hard bransje!
Ja, derfor er det så viktig at lederne kommuniserer skikkelig.
Å presisere at de legger ned TG i en egen pressemelding nr. 2 den dagen etter en god nyhet, er å skyte seg selv i hofta.
Har dere kommunisert med Parker etter at dere bestemte dere for å legge ned TG?
ehm… nei det har vi ikke…
Heheh. jeg er helt enig og prøver ikke å si noe annet!
Det kan være de ville presisere det rett etter gode resultater slik at ikke aksjonærene skulle tolke det som om disse gode resultatene var det som skulle til for at trvx skulle ta det videre alene og gigantemisjon lik pcib var neste børsmelding i vente.
Uansett så mener jeg selskapet er kraftig underpriset og Mr.Market pleier å prise selskapene “rett” til slutt. Det er rally på Wall Street, rally i krypto så det er bare snakk om tid
Kjempeunderpriset, hadde det vært listet borte i landet som har bursdag i morra, så hadde kursen vært $50++ og da er jeg nok konservativ.
Ja, Mr. biotek-market er en særdeles tolmodig fyr her i Norge
Ja det er ikke tull engang Men jeg spår budkrig mellom Sotio og AstraZeneca på Oncos-plattformen
Magnus (intervju etter viralytics deal):
Jaderberg said: “As soon as they released the data, we felt that somebody would go after them and we were right. We were not surprised about the deal and we think it is very positive for us.”
He expects more interest in oncolytic viruses from Roche and Genentech, which so far have not done a deal in the technology…