Folk våkner nå
Livekurs?
6,80
6.8
Skandiabanken nede så blir ikke noe drahjelp herfra i dag men kjøpte et par k aksjer i går. Nå kan oppturen starte. Innen 6-8 mnd kan Targovax være en gullgruve
Hva med en egen Viralytics-tråd? Så kan dere poste så mye bilder dere bare ønsker der?
Dette handler om å benchmarke dataene til Targovax. Mulig det ikke er så interessant for deg, men tror flere enn meg som finner det nyttig
Tydeligvis mange som skal ut og som er engstelige for det korte bildet i TRVX. Minner mye om avlesning av de første 6. Ikke mye substans i interessen.
Jo, men nå spurte larskmn deg om link på CVA21 + Keytruda i pasienter som har feilet med opdivo eller keytruda i melanoma?
Det er egentlig bare å opprette en tråd, flere aksjer har mange tråder.
Nå har jeg akkurat ryddet en bråte innlegg. Personangrep er slikt man gjør på andre forum. Det skaper bare dårlig stemning og bidrar 0 til debatten.
Liker du ikke det noen skriver kan du rapportere eller ignorere det.
Ja, det var bare et forslag. Jeg nevnte “nano” i et inlegg i trvx tråden for en stund siden og da ble en god del av mine innlegg flytte over i nano-tråden.
Jo, men du sier det er “non-responders” kan du være så snill å finne kilder på dette?
Jeg fant dette: “This included some patients previously treated with checkpoint inhibitors, who had a somewhat lower but significant response rate of 36%.”
Det er ikke non-responders.
Ser ihvertfall ut som ved å kombinere Cavatck med Keytruda, så dobles responsraten i pasienter med ‘‘advaced melanoma’’. Men om dette defineres som 1L, 2L eller 3L vet jeg ikke.
For instance, only about 33% of people with advanced melanoma respond to Keytruda. But based on ongoing Phase Ib trials, Viralytics says response rates rise to about 60% when Keytruda is used in combination with Cavatak.
Og det hadde jo vært interessant å benchmarke Targovax sine data opp mot tilgjengelig info, det er du vel enig i?
Resultatene er bra de, altså Men det blir feil å sammenligne disse med pasientene i oncos-studien vi nettopp fikk svar på.
Det er vel ganske matnyttig at noen forsøker å benchmarke resultater som meldes, dette blir gjort i andre selskaper på forumet. Ser ingen grunn til at det skal gjøres anneledes for targovax.
Jeg forstår ikke om resultatene er gode nok eller helt ok, så håper jo noen på en troverdig måte kan belyse dette.
Er jo resultatene sammenlignbare og bedre så er det jo ingen tvil uansett, er det uærlige hensikter og feilinformasjon så må jo vedkommende bannes.
Selvsagt!!! Men det blir nesten umulig uten at man har samme pasientgruppe. Kan ikke sammenligne resultater i pasienter som responderer på cpi og de som ikke responderer.
Hadde jo vært nice om Targovax hadde gjort som Nano, listet opp potensielle konkurrenter og deres data
Håper Larsmkn tar seg tid til å se på dette etterhvert så vi ikke risikerer å sammenligne epler og pærer.