53,70kr takk, med kurs 8,64 på dollaren ! hehe
Farlig nærme @aborum’s 52,50 kr
Jeg tror at selskapet vil klatre opp til de summene bare med partneravtaler, utenlandske investorer og positiv tiltro blant aksjonærene.
Jeg tror at de har er et eller annet på gang, muligens med andre enn Parker men det tar tid å bli enige. Det er ikke så lenge siden vi fikk 3 års-data.
Når.prekliniske går får 8mrd nok så virker 4 mrd billig som Erik sa på Redeye…
Tenker ONCOS blir verdt mer og mer for hver krefttype som leses ut med positiv data og det er en del av de frem til nyttår.
Og med TG som kicker bør vi kunne forvente mer.
2018 er jo en stund siden og mye har skjedd i dette segmentet.
Da tar jeg kvelden - mye interessant lesning på nett i kveld. Haussing/baissing og andre mer eller mindre nyanserte innlegg rundt om på verdensveven. La oss håpe vi får oss en opptur i morgen, og at denne vedvarer lenge:crossed_fingers:t2:God natt!
Så ja med tanke på at jeg har et gav på 15 trenger jeg ikke følge med klokka 09:00 i morgen … Næ så som jeg tenkte gull eller gråstein fortsatt
blir fortsatt det… som når jeg invisterte… litt som på fiske tur
TRVX:RESPONSRATE PÅ 33% I DEL 1 AV ONCOS-102-STUDIEN MED KEYTRUDA
Tre av ni pasienter responderte i del 1 av studien med ONCOS-102 i kombinasjon med Keytruda mot føflekkreft, melder selskapet mandag.
Responsraten på 33 prosent er svært lovende i en gruppe med immunresistente pasienter, skriver Targovax.
Med studien ønsker Targovax å undersøke om injeksjoner direkte inn i kreftsvulsten med det onkolytiske viruset ONCOS-102 kan aktivere immunsystemet slik at pasientene igjen kan få effekt av behandling med Keytruda.
-Vi er svært fornøyde med å bekrefte vår hypotese om at ONCOS-102 kan få sjekkpunkthemmere til å virke igjen. Sjekkpunkthemmere som Keytruda har revolusjonert behandlingen av føflekkreft de siste årene, men det er dessverre fortsatt mange pasienter som ikke har effekt, eller mister effekten, av denne typen immunterapi. Det er nettopp denne gruppen vi ønsker å hjelpe, sier medisinsk direktør Magnus Jäderberg i Targovax, og forsetter:
-Det er oppsiktsvekkende at vi ser en komplett respons, altså at en svulst helt forsvinner, allerede så tidlig i studien. Dette er svært sjeldent i disse syke pasientene.
Del 2 av studien er i full gang med å rekruttere pasienter på tre sykehus i USA, Memorial Sloan Kettering Cancer Centre i New York, Fox Chase Cancer Centre i Philadelphia og University of Maryland i Baltimore, opplyses det.
-Basert på vår erfaring så langt, tror vi at pasientene vil ha nytte av å motta flere injeksjoner med ONCOS102 over en lengre periode. Det blir veldig interessant å følge effekten av dette utvidete doseringsregimet i del 2 av studien, sier Jäderberg
Kan man dra antagelse på at kontrollgruppen vil viser 0 respons (null)?
Noen som kan beskrive litt om dette? Isolert sett er jo dette kjempebra men får ikke helt tak i hvor bra.
Ellers savner jeg info om Cohort 2 og hvor mye mer medisin de har tenkt å bruke (dose eskalering).
Jøsses!!! Hvor ofte ser man hegnar skrive: “svært lovende resultater” om norsk biotek???
Har du noe link til resultater eller oppsett fra den studien? Jeg kan ikke finne at det var noen studie hvor de ser på effekten av CVA21 + Keyteuda i pasienter som har feilet med opdivo eller keytruda i melanoma.
Går fra 3 til opptil 12 doser.
http://news.bioon.com/article/6740865.html
Google translate.
“Viser sterke effektdata”
Viktig å huske på:
" Pasientene som ble inntatt i studien var avanserte, uoppløselige melanompatienter som utviklet seg etter anti-PD-1 KPI-terapi, en spesielt utfordrende pasientpopulasjon med få andre behandlingsalternativer."
Mirakelkur, intet mindre.
Updated preliminary data presented at SITC in November for melanoma patients treated with Cavatak oncolytic virus in combination with Yervoy in the MITCI study included response rates of 29% in patients who had failed prior single-agent PD1 therapy
Fant ikke linken dessverre. Skal se om jeg kan rote den frem i kveld
Vært med å dra aksjen i morgen-kvarteret her nå. Håper på en reversal av trend her på denne meldingen. Er nok mange som ikke fikk med seg meldingen her nå pga ferietid.