Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hvordan kan du forvente en partner på TG i løpet av 6-12 mnd når Soug er ikke interessert å produsere mer TG01 hvis andre ikke betaler for det? I følge siste presentasjonen vil Soug bruke 0 kroner på TG. Targovax har heller ikke prekliniske resultater fra TG og farmasi selskapet vil holde seg unna TG. Spørsmålet er om Parker som er et akademisk miljø vil dekke 100% av studiekonestadene inkludert produksjon av TG01 når TG02 studiet havarerte.

1 Like

"vi har TG på lager " … Ref Soug :wink:

2 Likes

Soug har ikke penger til å drive TG videre, derfor kan Parker være en katalysator for en evt partner.

CRI vil/skal dekke alle kostnadene, slik som de gjør i peritoneal med AZ…

Bare glem TG foreløpig, for hvis oncos viser til gode resultater i ovarian og colorectal (h2 2019- peritoneal) der CPI gjør det veldig dårlig i tillegg til gode data i non responders CPI, så kan jeg virkelig ikke fatte annet enn at noe stort vil skje for oncos…

3 Likes

Jeg har ferie så kikker mer på det ila uka, men jeg registrerte at biotech radar på twitter (Bertrand), som aldri legger noe i mellom, syns resultatene var interessante :+1:

11 Likes

Indeed! :heart_eyes:

twitter1

Fortsatt riktig god ferie @larsmkn :grin:

7 Likes

Yervoy er anti CTLA-4 så da blir det ikke helt det samme å si at de ikke responderte på PD1 behandling. Her er Oncos tydeligere siden de snakker om respons eller gjenoppstått respons på samme virkemåte før og etter virusinjeksjon.

5 Likes

Passet bra med bullish shortterm med melding

2 Likes

De hadde TG01 på lager og de kunne bare levere disse. Han sa også at de ville ikke produsere mer. Jeg håper at Parker ikke hørte dette. Gjennomførte Soug ikke emisjonen blant annet pga denne avtalen?

Ja, de gjorde det så ombestemte de seg og gikk all-in på Oncos.
Jeg er kritisk til ledelsen (Soug) men når han sier at han kan levere, så kan han nok levere.
Avtalen signert i Mars, inneholder nok ett krav/antall de skal levere.

1 Like

Veldig så bekymret vi er uten å vite hvor stort TG-lageret er da :wink:

2 Likes

Viralytics har også kjørt studier med Keytruda på pasienter som tidligere ikke responderte på CPI behandling

Mercks bud på Viralytics var 160% over børskurs. Det er det ikke ofte man ser. Oncolytiske virus er virkelig i vinden for tiden :slight_smile:

1 Like

Det passet fint ja :smiley:

Hadde også en ganske spennende mail i innboksen idag tidlig … Vet ikke om den burde deles akkurat , men skal sies at den ikke inneholder noe sensitivt, såklart…

Den var ifra Roche, som svar på min forespørsel angående Targovax! Morro og fiske litt :stuck_out_tongue:

Det er helt klart interesse fra de store, så får vi se fremover :wink: Blir vel ikke noe mindre etter kveldens melding heller skulle en tro !

Neste utlesning av pasientgruppe 2 på nyåret gjør nok susen får vi håpe !! :slight_smile:

6 Likes

160% over kurs hos Targovax ville vært 112mill$ per nå … ish :stuck_out_tongue:

Merck ga 394mill $ :slight_smile:

Børskurs har nok ikke så mye med budet å gjøre, men bud driver jo opp kursen :slight_smile:

Heheh, 160% over trvx kurs tror jeg de fleste hadde takket nei til. Men selv om det stiger mye nå fremover så er det skummelt og hoppe ut av aksjen og ta gevinst. Plutselig så har man en budgiver.

2 Likes

Ja, 394 m dollars er vel ca 215 nok pr aksje, det skulle jeg vurdert :smiley:

Nope!

Det er rundt 50,- per aksje…

haha, ja der snek det seg inn en heftig regnefeil gitt :sweat_smile:

1 Like