Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det blir da checkmate. Regner med at ord som uhørt og de kjenner ikke til andre som har CR blir benyttet om cavatak var sammenlignbar.

Før så sa ØS at checkmate hadde 2 CR, så noen måneder senere at de ikke kjenner til noen som har fått CR i non responders.

Fra checkmate sin 22% ORR:

CMP-001 in combination with pembrolizumab in subjects with advanced cutaneous melanoma who are either receiving pembrolizumab, or who have either progressed on an anti-PD-1/PD-L1 therapy, or have failed to respond to at least 12 weeks of therapy.

1 Like

Skjønner ikke helt hvorfor man ser bort fra resultatene til Viralytics. De har jo beviselig behandlet melanoma pasienter som tidligere ikke responderte på CPI, og det med gode resulateter, CR fikk de også.

Vigtigt at få med sig her, at ONCOS-102 er et 1. generations onkolytisk virus; 2. generation er på vej og vil blive præsenteret af ledelsen i H2, 2019, når selskabet har sikret den nødvendige IP.

Vi har allerede set fra hhv. 6 og 3 patienter i 1. cohorte, at ONCOS fungerer - med lav dose. Jeg forventer mig mere af selskabet 2. generations onkolytiske virus.

1 Like

Jeg mener å huske at Soug har uttalt at melanoma studiet kun er et proof of concept studie og at man ikke vil kjøre et fase 2 studie i denne indikasjonen. Det er mesothelioma som Targovax håper å kunne lansere i markedet hvis reslutatene blir gode nok. Her får vi første avlesning til jul. Deretter vil man vel fortsette med et et fase 2 studie. Det er vel her man håper på partneravtale alternativt at BP kjøper selskapet.

2 Likes

En stund siden jeg så på Viralytics, skal se over gamle notater, og sende en mail til Torbjørn som kan utdype og bekrefte/avkrefte videre. Sommerferie nå, så forsøker å koble litt av :slight_smile:

Uansett, studien ble designet som en Proof of Concept studie, for å validere viruset i en “refractory” setting. Ikke sikkert dette blir en studie de skal “fotfølge”. Dette finner man nok ut av når cohort 2 dataene kommer.
@InVivo, mail sendt.

2 Likes

Enig, og de har jo allerede sagt en del om hva vi kan vente.

1 Like

Det stemmer og “vi får se hva som skjer” er det som er uttalt tidligere av ØS…

Gode greier!:slight_smile:

Det kan være noe i det du sier der. Mener det sto i en Targovax presentasjon hvor de skrev «is there a unnet medical need?» knyttet opp til melanoma.

Stemmer:

ONCOS-102’s targeted path-to-market indication is mesothelioma, where the virus is currently being tested in a randomized phase II trial. Another trial, in checkpoint inhibitor refractory advanced melanoma, is expected to produce important proof-of-concept immune activation data in heavily pre-treated patients.

1 Like

Hadde satt pris på om @larsmkn @Bra_Britt og @Snoeffelen kunne kommet med sine synspunkter på dagens pressemelding?

Kan jeg spørre helt ydmykt hva dere tenker om aksje kurs nå fremover …:wink:

Jeg håper vi kan nærme oss kursen før siste emi.

Aksjen kan stige en god del men oppgangen kan fort blir smadret siden selskapet trenger mer penger. I normale omstendigheter hadde jeg økt etter dagens nyhet men jeg vurderer å redusere hvis aksjen stiger mye. Vi husker hva skjedde i mars/april.

Gøy gøy gøy :grinning::grinning::clap:t3:

Kurs imorgen : no idea… :roll_eyes:

Mcap: 373 mill idag , med rundt 150? Mill på bok …

Værsegod, selg på 5-10% oppgang de som vil :stuck_out_tongue_winking_eye:

Og skremme med Emi allerede blir for dumt …

5 Likes

Tror mange aksjonærer som har tro på selskapet og valgt å sitte i det, som samtidig har sett hvordan det norske markedet har rævkjørt kursen, er noe avventende for å se hvordan markedet i morgen og fremover reagerer.

Vi håper på optimisme og oppgang, men de siste halvannet årene har lært oss å være… avventende optimistiske. :smile:

2 Likes

Når sant skal sies så har selskapet selv en del ansvar for den “rævkjøringen”.

2 Likes

er selvsagt enig der Ramsess…

Men kan det være at selskapet syns Oncos er ser så bra ut, og ser det er DER de stooore verdiene ligger ? At de “blåser” litt i TG… :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Men de skulle jobba hardt for og klart å kommunisere dette dårligere enn hva de har gjort …

Jeg personlig tror vi ser en partner på TG iløpet av 6-12 mnd !

1 Like

Ja, jeg har trua på TG partner helst innen 6 mnd :smiley:
Håper Parker og Mirati “effekten” kan bidra til dette.

1 Like

Kan du utdype dette med Mirati-effekten?:wink:
Driver de med virus også?

Nei de er på KRAS, som er en RAS :smiley:

https://seekingalpha.com/news/3468579-mirati-32-percent-amgens-kras-inhibitor-data

1 Like