Gode signaler dette, både gårsdagens melding og at innsiderne kjøper litt i etterkant
Ja ja, er man negativ så er man negativ. Innsidekjøp er alltid et positivt signal uansett aksje og beløp.
Slutt å klag, Boms…
Ja er ett bra signal, men Soug tegnet seg for 1 million i emi men fikk en brøkdel, hvorfor tar han ikke resten nå, til under emi kurs?
De vil vel spre kapitalen utover. Soug har jo deltat i emosjoner og kjøpt jevnlig. De går ikke inn med alt på en gang. De har jo også opsjoner de kan sette av til.
Det er jo en av fordelene de har som ansatte. Så skjønner godt at de ikke satser alt på et inside-kjøp.
Folk klager når de ikke kjøper, men fortsetter også når de kjøper!
Dynavax sine data(det jeg fant i farten):
Dynavax samarbeider med Merck:
SYNERGY-001 (DV3-MEL-01/Keynote 184)
On the basis of synergy observed in pre-clinical models studying the combination of SD-101 and anti-PD1 antibodies we are conducting a study of intratumoral SD-101 in combination with Keytruda®, an approved anti-PD-1 monoclonal antibody, in collaboration with Merck&Co., Kenilworth, NJ.
http://investors.dynavax.com/static-files/1d058cc5-0954-462c-a129-088fd2c0a332
Kikket du på dataene til Dynavax og Idera @larsmkn?
Idera sine data:
Det føles bra at vi nå også er over 200 dagers glidende
Er ikke 200 dager 7.79?
Eva Lotta i styret bruker twitter!
Skal inn å doble min beholdning, men vet ikke når???
To tafatte innsidekjøp gjør meg ikke akkurat “på hugget”
Har du tenkt å være long, kan du kjøpe nå.
Vi har kunnet kjøp på 4-tallet så 5-tallet og nå snart slutt på 6-tallet. Hva er vitsen i å vente til etter at den har steget så mye?
Du ser ikke en emisjon i det fjerne da?
Kommer vi såpass opp i kurs før d skjer da?
Kan jo hende at min våte drøm om TG går i oppfyllelse, men…
Dette er ikke enkelt…( for meg, ihvertfall)
Buy when others are fearfull
Jo, i det fjerne, pr. nå har de vel rundt 150 mill på bok, tviler på at kursen er under 12 ved neste emi.
Dessuten kan et evt partnerskap også putte penger i kassa.
Nettopp… men sa de ikke EMI etter mesothelioma utlesning? (Facebook presentasjon?)
Heftige salgsordrer blir lagt ut, men også spist opp :)Det er bra volum idag av og til er det bra og få byttet ut slitne og trette aksjonærer med ny positiv energi
Har vel ikke vært sånn omsetning på en stund nå