Var det Magnus på Redeye?
Godt mulig. Jeg syntes i alle fall at det hørtes meget lovende ut!
Jeg tenker at oncos foreløpig best in class hos non responders melanoma. Og dette med feil/for lite dosering! Ellers se cinvest sine referanser av CFO.
Mulig jeg kan oppleves som en hausser her på tråden,men alt jeg referer til er utsagn fra ledelsen. Så når jg skriver at viralytics ikke er sammenlignbar og at checkmate er det nærmeste man kommer så er det basert på fakta fra ledelsen. bare sånn til info fremover.
Jeg har sendt checkmate en mail vedrørende deres 22% og de 2 som var CR av 69 pasienter. Var disse non responders?
Jg syntes checkmate med fler ofte er utydelige på responders/non responders, ref denne fra deres hjemmeside:
open label study of intratumoral administration of CMP-001 in combination with pembrolizumab in subjects with advanced cutaneous melanoma who are either receiving pembrolizumab, or who have either progressed on an anti-PD-1/PD-L1 therapy, or have failed to respond to at least 12 weeks of therapy.
Denn er er interressant! Hvor mye mer bevis trenger de og i hvor mange pasienter? Var det ikke et apperat i MPM som ble godkjent basert på 80 pasienter nå nylig? Og ikke minst etikken! Med den safety profilen oncos har nå i tillegg til data, hvor ekstremt er det ikke hvis cohort 2 f.eks kan vise til 50% bedring i non responders og ikke gi det til pasienter som ikke har noen andre alternativer?
Targovax vil nok klare å få ONCOS på markedet med mestothelioma, men mulig den når markedet raskere i non reaponders melanoma, men da trengs det nok partnerskap…
Jeg synes det ser ut som Dynavax har de beste resultatene jeg har sett så langt, ref innlegget over.
Disse pasientene skal jo også være non responders i forhold til anti-PD/L1 behandling(Keytruda)
Godt mulig, men jeg gleder meg til å se resultatene fra den andre cohorten til targovax.
Småskuffet over at vi ikke er over emisjonskurs… hadde håp om minimum 25% opp i dag.
Det er sommerferie, det kommer nok til å ta noen dager før vi er der.
16% på 2 PR må være bra det!
For en gangs skyld en brukbar artikkel fra hegnar… Sånn sett bortifra at forfatteren blander cohort med co-op. Men det er jo nesten bare litt søtt
“Hvordan er den finansielle situasjonen nå?”
- Jeg vil si at den er bra og sunn. Vi hentet penger i mars, så vi har ikke noe akutt pengebehov sånn sett, sier CFO Torbjørn Furuseth til Hegnar.no.
“Sånn sett” ber jo om et oppfølgingsspørsmål. De skulle jo selvsagt gjerne hatt midler til å fortsette TG-platformen, regner med det er derfor han svarer noe tvetydig.
på tide og kna litt på 7-tallet vel
Hva mener CFO med dette utsagnet da?
Ellers har Dynavax gjort en tilsvarende studie med TLR-9 + Keytruda i denne pasientpopulasjonen med noe lavere ORR
Ja, si det. hadde vært fint om han la inn link til studiet. I den studien jeg fant hadde de mye høyere ORR.
Forøvrig synes jeg det mest positive meg gårsdagens nyhet er at det øker forhåpningene mine til dette studiet:
Der traff den emi kurs
Pirka 7kr, litt under igjen nå.
Siste 7.02 +20%
For helt flashback til 2016 nå God ferie!
– Det er fortsatt et relativt lite utvalg pasienter, men veldig spennende og lovende data, sier analytiker Glenn Kringhaug i ABG Sundal Collier til E24.
Han mener det er spesielt gledelig at to av de tre nyeste pasientene i studiet viste resultater etter behandlingen.
– Dette er bra gitt sykdommen, tidligere behandling disse pasientene har fått og den forholdsvise lave doseringen med ONCOS-102, men det er fortsatt veldig tidlig og få pasienter, sier Kringhaug, som har en kjøpsanbefaling på aksjen.
Arctic-analytiker Pål Falck mener resultatet gir et «helt klart positivt signal for effekten av Targovax-viruset», men tar også forbehold om antall pasienter i studien.
– Det blir spennende å følge del to av studien der de skal øke doseringshyppigheten. Vi avventer avlesningen fra mesoteliom-studien som kommer rundt årsskifte, før vi gjør større endringer i vår analyse, sier han.
Arctic har en hold-anbefaling på aksjen med kursmål 10,0 kroner.
Men det er i responders…
Her er non responders:
- Efficacy results from the combination of SD-101 and pembrolizumab in confirmed PD-1 resistant or refractory patients demonstrated an 19.4% ORR in the SD-101 2 mg/lesion group and a 13.3% ORR in the SD-101 8 mg/lesion group.
Ref CFO og noe lavere ORR…
Nå logger jeg av og nyter oppgangen.
Oncos er best.
RT 7,2