Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

De langsiktige.

Slike institusjonelle som kun stiller opp ifbm den type emi Trvx hadde og får aksjene med en gang er ofte ikke særlig langsiktige.

1 Like

for en dag :wink: Det var raskt fra bunn i trend til topp ! hehe

1 Like

Det blir en spennende uke
:sweat_smile:

Det er sommer og sol og du holder enda på ja…

1 Like

Hvem er det som finner på å sette 280k til salgs, hva er formålet? Setter de en sperre på pur faen?

2 Likes

Ikke alle som har fri fra jobb…:wink:

Da er dagen over. Jeg er godt fornøyd.

2 Likes

Gratulerer til TRVX aksjonærer i dag. Håper dette er vendepunktet for sektoren!

3 Likes

Morro at man går fra ca 50.000 i dagsomsetning til 1 492 146 for og være nøyaktig ! :stuck_out_tongue:

Det er ikke overraskende at Emi kurs skal tygges litt på , men retningen tror jeg er satt :slight_smile:

Gratulerer alle som en!

5 Likes

Tenk om de hadde droppet emi i mars og ventet til idag med å gjennomføre emi.
Hadde hatt TG og ONCOS-resultater pluss Parker og Zelluna (litt tynn) og økt fokus på RAS samt heftig interesse for onkolytiske virus til å drive kursen til brukbart eminivå.
…men får hygge meg med at det nå bare er ca 30% opp til blå tall :see_no_evil:

2 Likes

Baller av stål. Selger ikkje ein damn nothing. Dette er alt for billig sånn eg ser det. Dag 1 på flukt fra øya. Det blir bedre enn dette her.

Men skål :clinking_glasses:

1 Like

Da tenkte jeg umiddelbart på:

1 Like

Å selge aksjene sannsynligvis. Noen som sitter på emiaksjer de vil selge antar jeg.

1 Like

Fikk de 280k aksjer i emi… woows! :star_struck:

1 Like

“The island” er filmen eg siktet til underbevisst. :wink: men ja, for en fin start.

Og teknisk så har man også:

A bullish island reversal- will be charted over a series of days showing a short downtrend. A bullish island reversal begins with a gap down followed by a series of down trending candlesticks. This trend gives investors the opportunity to identify the pattern over a series of time and watch for the final component, the gap up. The gap up is a strong indicator that a bullish reversal is to follow.

1 Like

Vel, hvis du vil ha den negative tolkningen.

Det er noen som vet at det kommer emisjon snart, og at kursen skal gruses, så de ønsker å shorte.

Mer fornøyd med det svaret? :slight_smile:

Jeg tror fortsatt at det bare er noen som vil selge nå som motstanden luktes på. Det er i kroner ikke en så stor sum. Ett par millioner. Helt innafor at noen har fått de aksjene i en emisjon vel?

Soug har jo garantert at emi kommer etter mesothelioma utlesning, så du tror at den utlesingen kommer nå?

1 Like

Kilde + eventuelt timestamp hvis det er en video ? Dette har jeg ikke fått med meg.

Postet den litt lenger opp:

Timestamp?