Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Norsk Bulls har teknisk BUY signal på TRVX.

Our system’s recommendation today is to BUY. The BULLISH HARAMI pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 5.8650, and our valid average buying price stands now at 6.4700. The previous SELL signal was issued on 27.06.2019, 12 days ago, when the stock price was 6.0000. Since then TRVX.OL has risen by +7.83%.

30x omsætning sammenlignet med gårsdagens handel.

3 Likes

Det kan skyldes flaks. Men det er jo faktisk slik at jo mer man trener, jo mer flaks har man. Kan man si det samme om Cohort-1? Dette bilde er en god beskrivelse av cohort-1

Capture%20-%20Copy

7 Likes

La oss se i morgen. Den stoppet under teknisk motstand på 7. Ved oppgang på nærmere 20 % er det mange kyllinger som tar gevinst

Du må nok ta hensyn til 2 av de 6 første som kun fikk 1-2 injeksjoner… likevel ble immun responsen 100% 9/9 :wink:

Så er nok ikke flaks… :slight_smile:

4 Likes

De ligger i bakgrunnen, men oppsettet er som det er :wink:

Det er jo en gang slik at man som regel blir bedre og bedre når man utfører en bestemt oppgave. Som for eksempel å administrerer oncos i pasienter. At man går fra 3 til 12 injeksjoner bidra neppe særlig negativt til resultatet. Vil også anta at man har fått tilgang til pasienter som er litt friskere, vertfall friske nok til å motta 3 injeksjoner og la det virke.

Når man ser ORR fra konkurrenter så skjønner man at Oncos leverer gode data. Spesielt fra de 3 siste.

3 Likes

Har du noe belegg for de antagelsene?

1 Like

Min egen fantasi som igjen bygger på at gode data (inkl CR) vil gjøre det lettere å rekrutere pasienter.

2 Likes

Synes at 70k NOK er ingenting for Admin. Hva er dagens økning god for?

Hadde det vært en bedre statement om han heller hadde valgt å selge?

1 Like

Av de som kjøpte i går er det et fåtall som har noe særlig over 10% gevinst siden kursen var opp mye fra morgenen. Fra alle oss langsiktige har nok de fleste snitt godt over gårsdagens sluttkurs og vil nok heller ikke være fornøyd med smuler etter lang ventetid. Jeg gir i alle fall ikke opp på oppløpssiden!

4 Likes

Starter med godt volum

Bare så jeg har det klart for meg, fase2 studiet som er randomisert, i best case kan dette stoppes av overvåkningskomiteen ved vesentlig bedre effekt enn SOC?

Ser da ut som Viralytrics nesten klarer å doble responsen i kombinasjon med Keytruda. Så det bør jo være mulig å sammenligne dette.

For instance, only about 33% of people with advanced melanoma respond to Keytruda. But based on ongoing Phase Ib trials, Viralytics says response rates rise to about 60% when Keytruda is used in combination with Cavatak.

https://cen.acs.org/articles/96/web/2018/02/Merck-plans-boost-immunotherapy-drugs-with-tumor-bursting-viruses.html

1 Like

Bra det ja. Fra Oncos med kun opp til 3 injeksjoner så ser vi fra børsmelding : “Aktivering av immunsystemet ble observert hos alle pasienter.” Og det i non-responders.
Oncolytiske virus er uten tvil i vinden for tiden.

5 Likes

Hod, hvis det skulle være slik at du spør om Mesotheliom studiet kan stoppes i tilfelle Targovax sin Oncos- vaksine skulle være bedre enn SoC så stemmer neppe det. Og grunnen er at det er altfor få pasienter. 14 i Oncos arm og 10 i kontroll mener jeg å huske.

Men for en investor som kan tenke risk reward på en annen måte enn regulatoriske myndigheter må tenke i en effekt versus sikkerhet vurdering stiller det selvsagt annerledes.
Dataene man får på Mesotheliom kan fint bli et godt beslutningsgrunnlag for om man skal kjøpe aksjer.

4 Likes

Skremsel-ordre 280k aksjer til salgs på 7,01 ja… Hehe. Da er det noen som ikke vil ha den over emi-kurs riktig enda. Må kanskje vente litt, til vedkommende er fornøyd, sikkkert på kjøpern. Men fra kurs 4,30 til 7 kroner på litt over en måned er en grei start :slight_smile:

Edit: Skremsel-ordren er nå fjernet.

Skjønner at jeg var litt rask i sted, jeg tenkte ikke ift godkjennelse, men at studiet må utvides pga sterk indikasjon på at SOC ikke hamler opp med Oncos. Lar de virkelig studiet gå til endepunkt før de sier at “dette fungerer meget bra, kom tilbake med en fase 3 så vi får sjekket det grundigere”.

Men skjønner at randomisert studie gir helt klar bensin på investorbålet om oncos slår SoC randomisert.

1 Like

Har ikke full kontroll her, men vil tro at dette fase 2 studiet ville kunne utvides slik det står nå. Mao rekruttering av flere pasienter gir fase 3. Selvsagt er det masse diskusjoner og avklaringer MEF regulatoriske myndigheter før det eventuelt er på plass, men utgangspunktet er fint.

For egendel har jeg hele tiden ment at det er Oncos sommer greia for Targovax, og indikasjonen det er smart å satse på er Mesotheliom.

Personlig var det oncos i ovarian cancer som gjorde meg interessert i targovax pga nærstående med denne forferdelige kreften. Forbedring av 5års overlevelse og QoL i indikasjonen hadde vært gull.

Men back to topic, Mesotheliom er veien å gå til “markedet”.

1 Like

Mesotheliom er der de er nærmest markedet nå ja. Ved gode data i Desember/Januar kan man håpe at de går i gang ganske så snarlig i etterkant. Mener de har nevnt at de allerede nå har startet på planlegge videre fremskritt, ganske naturlig i grunn. Det fine med denne studien er at vi får ganske klare svar(head to head), selv om det vil kreves et større pasientgrunnlag for midlertidig godkjenning.

Med den rekrutteringshastigheten som vist, som også @InVivo virker å være særdeles fornøyd med, mener jeg det er lov å være litt optimistiske på videre rekrutterings hastighet ved gode data.

1 Like