Skremselsordre på 280k aksjer blir lagt ut når kursen nærmer seg 7,- kroner. Så mulig vi må nedom gulvet i den stigende trendkanalen og gjøre en omvendt hode- og skulderformasjon.
Edit: Oi, ser nå at “trend-taket” hadde sklidd opp litt i den skissa jeg tegnet
Skremselsordre ? Hvorfor må det være det ? Klønete javel, men jeg tror det er mange som vurderer at R/R ikke er god nok i det korte bildet. Det vil være uansvarlig av selskapet om det ikke hentes inn ny kapital primo Q4. Og hva skal bære kursen frem til da slik at kursen ikke må settes “bunnivå” ?
Redeye - Targovax: Promising results in part 1, and maybe even better to come in part 2
Den er programert, så de dukker opp automatisk når den nærmer seg 7 og vips så er den borte når kursen faller.
Vi diskuterte vel også robot nedsalg mot slutten av dagen for noen uker siden. Det var ikke vanskelig å se at det var programert de voldsomme ordrene som kom ut i slutten på hver dag. Men da mente en del her inne at jeg tok feil, det måtte være tvangssalgsordre som dukket opå hver dag…
Eller bekreftelse på hele virus teknologien Oncos? Husk at dette skal fungere for alt og alle. (Hyllevare).
Har tidligere vært sterk kritisk til ledelsen når det gjelder TG og kommunikasjon, men valget med å bevise ONCOS i refractory melanoma må applauderes.
Det samme gjelder path to marked i mesothelioma hvor rekruteringen er rask og konkurrentene få. Kombi med CPI kommer nok i 2020.
En ting jeg garanterer er å ha aksjer på lager, liggende i skuffen, kommer det bud eller partneravtale så er det bare å glemme handler på dagens kursnivåer.
Som jeg spekulerte i tidligere, AZ må nok gjøre noe (partner/bud) om predefinerte mål blir nådd for peritoneal som tar studien til neste fase, og dette skal vi få vite nå i H2.
Hva sier gutta med linjalen ? Skal vi ned mot 6 blank før vi evt går opp igjen med et endelig brudd gjennom motstand på emi-kurs 7 blank ? Eller er det bare nyheter som duger som bensin på dette bålet ?
Teknisk så beholder vi den positive trenden vi har ligget i noen uker. Vanskelig å si når den bryter over motstand, men det er nok ikke utenkelig at den korrigerer noe tilbake for å gjøre en stor omvendt hode- og skulder formasjon, noe som er bra da “traderne” også vil få den bekreftelsen på at trenden på langsikt nå er snudd, da mange ikke følger med på fundamentale nyheter i det hele tatt.
9,70 ish er vel target dersom OHS blir bekreftet.
Ser man på volumet i dag så har det avtatt veldig siden nyheten, som indikerer at interessen i aksjen fremdeles er nesten eksklusivt nyhetsbasert. I det minste går ikke aksjen på lavere volum, så dette er nok en korrigering på lavere interesse før neste steg. Trendvis har disse vist seg å være synkende, men MA50 har utjevnet seg og opptrend-signal er utløst, så vi får se.
Så det er alltid fare på ferde fordi noen kan ha en gevinst? Har selv god gevinst i trvx nå og har ikke planer om å selge, men om noen med gevinst selger. Hva så? Hvordan kan en aksje stige flere hundre prosent eller tusenvis dersom det hele tiden er så farlig at noen har gevinst?
Når det fundamentale “gulvet” blir hardere og hardere kommer flere og flere langsiktige ombord, og er vi heldige noen utenlandske og “vipps” så er vi på Mirati nivå.
Som invivo påpeker så klarte Viralytics kun å øke responsen til 60% og der er pasienter som allerede responderer på CPI inkludert.
Oncos hadde 9 stk non-responders og alle fikk immunaktivering= 100%!!
Man ønsker først å se om en medisin gir immunaktivering, så blir neste skritt å finne riktig dose. Så cohort 2 blir fryktelig spennende for å si det mildt.
– Vi føler at dette er den første virkelige gode indikasjonen på at Oncos-102 virker. Det gir en god trygghet for å investere videre i dette, sier Targovax-sjef Øystein Soug til E24.
Cohort 2 blir nok spennende ja. Ingen tvil om det. Men det er nok all den tiden fram til dess som gjør undertegnede og andre en smule bekymret. Jeg vet at selskapet mer eller mindre har lovt avlesning før ny emisjon. Men det er en “garanti” som nødvendigvis må settes til side for realiteter. Jeg undrer på om selskapet tør eller kan tillate seg en ny emi noe senere enn primo/medio Q4, og at siste emi-kurs vil være ugjennomtrengelig inntil nye rammer er definert. Kan ikke gjøre annet enn å spekulere.