Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

De (CEO) har garantert, ikke “mer eller mindre”.

Ja. cohort1 Var mer “proof of consept”. Man ser på immunaktivering. Er det null immunaktivering så er det bare å skrinlegge hele prosjektet. Oncos fikk 100% i en vanskelig pasientpopulasjon. Så blir neste skritt å finne dosering. Det er jo slik studier foregår. Kan ikke finne perfekt oppskrift på første forsøk.

Når folk kjøper aksjer er jo en helt annen sak. Det er jo opp til enhver. Ser man på historien så kommer nok folk til å vente i noen måneder. sist gang den gikk så ble det flest nye aksjonærer på kurs 27-30 kroner enn det ble på 7-9 kroner. Forventer ikke at det blir noe annerledes denne gangen altså. Det beste er at folk gjør det de føler selv er riktig :slight_smile:

2 Likes

Reality killed the cat:)

1 Like

Men du snakker om “hvis og dersom atte”.
Man må forholde seg til det han har sagt, skal man ta inn alle mulige andre x-faktorer så blir caset veldig komplisert.

Han vill lansere en emi etter gode nyheter kursen har klattet en del, ikke før.

Gjør alltid det. Noe annet synes uforsvarlig.

Når er det avlesning av mesotheliom og peritoneal kan forventes?

Nei, det blir ikke det samme for du vet ikke innledningsvis hvor mange som kunne respondert med kun keytruda. Man vet prosenten som oppnådde en respons fra en enkelt studie, men om du kjører en ny studie så vil responsraten kunne variere på oppsiden å nedsiden i enmindre studie. Den slutningen du kjørte der var samme som lå bak “men over 50% ORR med keytruda + IDO hemmer er bedre enn historisk kontroll på keytruda alene, og må bety at IDO hemmeren virker” men vi vet alle nå at fasiten ble en annen. Ved å kjøre en studie på refrsktære eller non- responders så får man mye mer solid resultater.

9 Likes

Videre er det også svært mulig med bakgrunn i siste dagers nyheter eller på TG for den slags skyld at Targo får en parter, noe som kan legge en demper på behovet for en emi.

Jo, ca 1/3 responderte på Keytruda.

For instance, only about 33% of people with advanced melanoma respond to Keytruda.

Men klart, det er jo ikke DIREKTE overførbart nei, det har du helt rett i. Men utifra det lille jeg har funnet av data, inkludert fra Targovax, så ser det ut som at ved å inkludere virus i kombinasjon med Keytryda få opp mott 60-66% ORR.
Så det fungerer som en liten pekepinn i mangel av noe bedre.

But based on ongoing Phase Ib trials, Viralytics says response rates rise to about 60% when Keytruda is used in combination with Cavatak.

Jeg ser at skrev at 1/3 kun skulle respondere på Keyruda, men det betyr ikke at kun 1/3 ville respondert på keytruda i studien med CAV21. For alt vi vet så kunne 50% respondert i akkurat den studien! Og vi vet at det kan være sånn pga resultatene fra IDO hemmer + keytruda studien. Det er derfor jeg sa at man ikke kan dra slutningen du gjør. Det blir feil. Og alle virus er ikke like, de kan uttrykke tileggsfaktorer som gm-csf eller interleukiner så man kan ikke si virus er virus og det er den responsen det gir.

4 Likes

Du har ikke lyst til å gi deg på dette skjønner jeg InVivo :slight_smile: Jeg har stor tiltro til Larsmkn sin fagkompetanse.

1 Like

Nei, klart det. Men ønsker du et svar med 2 streker under svaret så må man kjøre en randomisert studie med 2 armer da for å se hva som er best.

Poenget er at Keytruda alene i andavced melanoma gir ca 1/3 respons, det har man relativt OK data på.

image

Viralytics klarte ca 60% når de kombinerte Keytruda med Cav21, altså ca en dobling. Hvor solid de dataene er vet ikke jeg. Men på samme måte er jo Targovax sine data heftet med en betydelig usikkerhet pga N= :poop:.

Keytruda and Yervoy are both checkpoint inhibitors, antibodies that release the brakes on the immune system’s T cells, which can target and kill cancer cells under the right conditions. Sometimes these drugs work great on their own, but many cancers still don’t respond to them. For instance, only about 33% of people with advanced melanoma respond to Keytruda. But based on ongoing Phase Ib trials, Viralytics says response rates rise to about 60% when Keytruda is used in combination with Cavatak.

Researchers think that oncolytic viruses like Cavatak can weaken a tumor, warm up the immune system, and make the tumor microenvironment conducive to T-cell invasion. Then, with the addition of a checkpoint inhibitor, the T cells can be activated to swoop in on the tumor and finish the job.

Men ja, vi VET at Oncos+Keytruda virker, da pasientene i utgangspunktet ikke responderte på Keytruda i første omgang som monoterapi. Men med så lav N så vet ikke hvor bra det virker.

Du kan spare deg med å slå inn åpne dører;)

Jeg har også stor tiltro til han og setter stor pris på hans bidrag. Men det må da være mulig å diskutere med dem man er uenig med, eller?

2 Likes

Jo men det blir litt desperat å argumentere mot en kreftforsker om slike ting. Stakkars Glein fremstår jo snart som rene speidergutten i sammenligning… :wink: Kanskje det rett og slett er slik at TRVX sine resultater er gode.

1 Like

Kanskje vi bare skal overlate denne tråden til kreftforskerene da? :man_shrugging:

Akkurat nå savner jeg faktisk @anon21766851:kissing_heart:

Ikke hele tråden, men hvis jeg hadde kommet med en påstand på et fagfelt som ikke er min hjemmebane og blitt møtt med kraftige motargumenter av en fagmann hadde jeg nok sagt “I rest my case” :slight_smile:

2 Likes

Tror Targovax trådene hadde vært mer lærerik hvis det ble mer fokus på sak og ikke person :man_shrugging:

2 Likes

Jeg skrev bare det med virus pga dette. Vet ikke hvilke dører som er åpne for hvem og hvilke som trenger og åpnes :wink:

1 Like

Det var jo nettopp en moderator innom her og oppfordret deg til å opprette en viralytics-tråd. Hvorfor ikke høre på han?
Lite vits i å poste det samme om igjen. Vi har fått med oss hva du mener og vi har fått med oss hvor få som er enig med deg. Så vennligst opprett en ny tråd.

1 Like

Nei nå er du hårsår InVivo, jeg kjenner deg da som en hyggelig kar på PCIB-tråden. Jeg mener bare at du har virket litt desperat etter å latterliggjøre TRVX sine resultater de siste dagene, og det syntes jeg at jeg kunne kommentere…

Ok, hvis ikke flertallet er enig med deg så skal man altså holde kjeft? Er det ekkokammeret du ønsker?

Nei, på ingen måte. Men jeg synes bare ikke de er så fantastisk, unike og enestående som enkelte her skal ha det til.

1 Like