Nettopp… kommunikasjon!!!
Han motsier seg selv i mailen også…om prosessen med parker fortsetter så skal TG bli inkludert, ikke “fortsatt mulig” ref din refferanse…
Nettopp… kommunikasjon!!!
Han motsier seg selv i mailen også…om prosessen med parker fortsetter så skal TG bli inkludert, ikke “fortsatt mulig” ref din refferanse…
Kanskje du kan svare samt poengtere? Har de signert en avtale om å kanskje delta eller delta?
jepp , skal ta det senere idag
Liker det jeg ser nederst i mailen der hvor emnet er: “Roche pharma partnering feedback”
Emnet er det vel en aksjonær som har skrevet, med bakgrunn i forespørsel til Roche.
Dvs. at det ikke er ledelsen i TRVX som har kommunisert noe i den retning.
Det er jo kanskje ikke opp til Targovax selv, om TG plattformen blir kjøpt opp av noen andre… ?
(Hvis RAS er så Hot som det kom frem på Asco ) ?
En liten avsporing, men Intressant leseing.
Du ser jo at den posten nederst i mailen er en kopie sendt fra en tidligere mail sendt fra Erik til resten av ledelsen.
Men ikke godt å si hvordan den startet.
Ikke en avsporing, Jim/James er Cancer Immunotherapy Director hos Parker
Vel… intill det skjer, så burde det stå for/bekrefte det de har kommunisert og børsmeldt.
Du kan jo reffere til ØS sitt utsagn på FB presentasjonen i mars… " vet ikke hva som skjer med parker". Betyr det at de hele tiden har sagt at prosessen fortsetter?
De er ikke fornøyde med kursutviklingen og tar kommunikasjonen seriøst, ser de ikke hvorfor markedet er fortvilet?
Den startet såvidt jeg husker for 3 dager siden da @Chrysler300C hadde fått et spennende svar fra Roche på en forespørsel til Business Development om de var orientert om ONCOS og TRVX.
Se rundt post 8259 i denne tråden.
Er vel det svaret som er videresendt til Erik med samme emne, og så har han igjen distribuert den til øvrige i ledergruppen.
Ingenting som TRVX har startet eller som indikerer at de er i direkte dialog med Roche.
Greit å få avklart så det ikke bygges forventninger på det.
Litt meir
Ang den siste her så MÅ jo bare Merck legge inn ett bud på Targo
Det kan stemme ja , tror det kom automatisk i mailene jeg sendte med Roche
Kunne du ikke bare forhandle fram en avtale med de når du først var igang? Hadde du fått en bra pris så hadde det sikkert vært greit for Soug og co.
6.4! Da er det frem med lommeboken igjen
Min TA fra 31. mai da kursen var på bunn. Just saying…
Ny analyse fra Edison idag !
De har fjerna TG plattformens verdi ( nevnes at den kan selges) og justert for at antall aksjer økte i emisjonen …
De tillegger ikke samarbeidene noe Verdi pr nå da targovax ikke har kontroll over de selv .
Ikke fått lest alt men det ser bra ut!
18,9kr
Her også, takk @Chrysler300C !
Valuation: NOK1.20bn or NOK18.9/share
Our Targovax valuation is NOK1.20bn or NOK18.9/share compared to NOK1.46bn or NOK27.7/share. This was mainly the result of removing the TG02 colorectal cancer asset from our model, which was partially offset by the increased ONCOS-102 success probability in melanoma. The dilution from the recent fundraise results in a relatively larger decrease in our valuation per share.
Var nok litt for kjapp i dag og kjøpte på 6,8
Var nok et godt kjøp alikevel, tenker jeg.
Har vært i kontakt med Erik W. for en avklaring rundt Parker samarbeidet.
Hvor han svarer følgende:
Hei xxx. Avtalen med Parker og CRI står, og vi har tett dialog med dem om ulike muligheter for samarbeid og fremtidige studier. Hva det blir er ikke bestemt enda. Det forandrer naturligvis litt på forutsetningene at vi ikke selv vil investere videre i TG programmet, men vi jobber aktivt for å få TG med i Parker/CRI prosjektene i pancreas kreft. Hilsen Erik.