Går fort når du er på farta. Targo står nevnt i programmet i bolken som har tid 09.30-12.30, i Presentation Room 2.
Under Nanobiotix og over Heidelberg Pharma.
Da er det nettleser på mobilen som spiller meg ett puss for jeg ser den ikke. Men men, om de står der så er det jo helt ok og trenger ikke bruke mer energi på det
Targovax, 1030-1100 i presentation room 2
Du tar feil i at det ikke ligger der, men når det er sagt er det dumt at en investor som prøver å finne det ikke finner det kjempe lett på mobil. Det bør Targovax gjøre bedre i sin løsning for at flest mulig skal få med seg hva som skal skje. Driver med systemutvikling på jobb og har gjort feilen å overvurdere sluttbrukeren alt for mange ganger.
Ser det ligger på trvx sine sider, det er på eventen sin nettside jeg ikke ser det. Men rimelig sikker jeg finner det på ipad eller om jeg fyrer opp laptop. Ferie er ferie
eller om du snur telefonen på siden så hele bildet kommer inn
Akkurat tilbake fra ferie her, kursen har tatt det like med ro som meg ser jeg
Hahaha, her er det skikkelig ferie… Du har helt rett :-)) Av en eller annen merkelig grunn så hadde auto rotasjon blitt skrudd av. Får skylde på varme dager og litt for mye solkrem
Vakker omvendt hode- og skulderformasjon under konstruksjon kunne ikke tegnet den bedre selv
I hvilket tidsperspektiv ser du den?
“It is promising to see this level of clinical responses after only three ONCOS-102 injections, including a complete response, which is rare in this heavily pre-treated patient population,” he said.
Artikkel i Immuno-Oncology news ble publisert i går:
Skulder 22. Mars. Hodet 31. Mai (du kan skrolle opp til en tegning jeg la ut her 31.mai.) og nå er vi i ferd med å konstruere høyre skulder (eller ventstre, alt etter hvordan man ser det;) så alt går som planlagt
Stemmer, da er det den samme vi kikker på
Dette kan være bra for TG og er helt sikkert bra for Mirati
Veldig det ras-mutasjoner for oppmerksomhet om dagen. Og dette har Targovax og grunderne holdt på med i årevis og er milevis foran konlurentene. Samt vist gode data i bulspyttkjertel som er blant de vanskeligste indikasjonene av dem alle!
Ja, og når det endelig tok av, så la de det ned
La ned? Når det endelig tok av så ligger plattformen helt klar for salg/partner.
Nja, TG01 er klar for salg/partner. TG02 er avbrutt i fase 2
La det på flaske og la den ut for salg.
La ned videre utvikling, da de mente virus ville være mer interessant, ja og at de evt ville trenge 300 mill+ for de neste testene.