Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja fullstendig klar. Men du motsier deg jo selv her. Du har jo lenge kritisert ledelsen for at de ikke deltar i dette samarbeidet, samt påstått at de har omtalt og behandlet Parker dårlig. Så det ene øyblikket er det viktig å få signert, men nå betyr det ikke noe ser det ut til.

Som tidligere så er det er nok aksjekursen som prater :wink: Ordner seg nok :slight_smile:

Nå er jeg litt usikker på hva du mener…
Jeg mener fortsatt at ledelsen har behandlet Parker uprofesjonelt, hvor leser du at jeg har skiftet mening om det?

Hvor leser du at jeg har påstått det?

Jeg har desverre ikke tid til dette. Du for mene hva du vil :slight_smile:

Her…

1 Like

Takk, jeg har prøvd å avslutte dette to ganger nå…

1 Like

Fantastisk! Vi har forstått at du ønsker insidekjøp fra Soug og ikke er fornøyd ang Parker-samarbeid. Men dette er jo blitt diskutert i flere måneder her inne, så foreslår å legge de tingene helt død, eventuelt opprette en egen tråd for det.

Ser ut som om begge ønsker å ha siste ord, dvs. være den som “avslutter”.
Kan spille inn at verdien av dialogen om hvem som sa hva er forsvinnende liten.
:wink:

5 Likes

Kan ikke dere ta dette på PM… får jo fem millioner notifications :rofl:

Noen som vet om det er lemen-år i år? :see_no_evil:

1 Like

Halvtime til Øystein skal på scenen, men posteret som ligger ute er fra 2018?

https://troutaccess.com/investor.php/conference/presentation_schedule/hash/5e046fde81ab926c91abe4b519cceba8

1 Like

Derfor det var så mange på denne tråden i dag ja, måtte sjekke kursen, omsetning og nyheter når det var 45+ nye innlegg annenhver time :sweat_smile:
Pm er en fin ting :+1:

1 Like

Om du ser på de andre går det igjen :slight_smile: Den som er før dem har fra juni 2018.

“Death by a thousand needles” :stuck_out_tongue:

Krysser fingrene for at kursen går opp så vi slipper å snakke om kommunikasjon vedr parker og insidekjøpene til Soug som vist nok ikke er store nok
:pray::crossed_fingers:

Her er link til dagens presentasjon. (Meget fin,enkel og oversiktlig)

Legg merke til siste setning side 7 :wink:

12 Likes

Best immune response seen in best clinical responder

3 Likes

Hva menes med det?

Jeg mener det betyr at de fikk best immun-respons hos CR-pasienten. Ikke unaturlig det vil jeg tro uten at jeg er noen ekspert :slight_smile:

1 Like

Han sluttet å respondere på cpi. Etter 3 doseringer med Oncos så ble det complete response. Så at det er best immunrespons hos denne pasienten viser bare at det ikke er tvil om at Oncos virker, det er ikke tilfeldig.