Ja, de må ikke investere økonomisk, men da blir det dyrere etter markedsgodkjennelse… men SOC i inoperabel PC vil nok bringe inn en hel del $$$ uansett…
Hvor fikk du den fra nå da? Det er vel mer at de først og fremst får dekket de kostnadene de har lagt ned.
Det vet vi ikke. Dersom det kun er snakk om å få dekket kostnader så hadde garantert ledelsen i trvx smidd mens jernet er varmt nå. De ønsker nok mer enn som så dersom TG kommer på markedet.
Det er nok ikke snakk om hele fortjenesten men deler av det, og det blir nok da evt en lisensiering og ikke ett salg.
Tror Ramsess har rett ja og det kan være en fornuftig prioritering.
“Hele fortjensten” var mer et uttrykk jeg brukte. Det sier seg selv at de ikke har dratt den strikken full så langt. Men at de er uenige om videre betingelser er jeg overbevist om. Både lisensiering og salg er fullt mulig.
Vel, vi får se hvem som får rett.
rett ang hva?
Salg eller lisensiering
Skrev at begge deler er MULIG. Sannsynligheten for lisensiering er vel omtrent dobbelt så stor som salg, men begge deler er jo mulig.
Ja, alt er mulig, men må de selge settepotetene er det ett varsel om at bedriften går dårlig.
Hahaha, den var fin! Dette er bedrifter uten inntekter, så samtlige av biotek-bedriftene går jo dårlig om man ser på regnskapet. Nei men jeg gleder meg til dine kommentarer når dager med kursoppgang kommer. Når vi var på 4 tallet så kom du vel med påstand om at Soug og familien hadde shortet trvx aksjen og tg plattformen var lagt død Det er jo morsomt da…
Om CRI krever penger så betyr det at TG er på markedet og at bedriften (Targo) ikke lenger er uten intekter…
Jo, men Soug har forhandlet frem en superaftale før. Så han godtar ikke hva som helst.
Algeta-avtalen tok jo også evigheter. De kunne sikkert tegnet den flere år tidligere for å tilfredstille utålmodige aksjonærer, men da til en brøkdel av det de fikk til slutt.
Solgt deg ut eller? Ikke mange ukene siden det kun gikk i Mirati- og Viralytics-prat samt trvx kurs på flere hundre kroner aksjen…
Overhodet ikke, akkumulerer aksjer.
At Bayer var interessert i Algeta var jo også kjent i markedet i “evigheter”.
Ja, det håpet lever fortsatt (ref Mirati).
Nettopp!!! Men dersom noen er interessert i trvx så skal første avtale-forslag signeres omgående mener du?
Nei, men at dersom noen var interessert, så hadde vi kanskje visst om det…
Det er jo børssensitiv info! Parker/CRI er da interessert ellers hadde de vell ikke vært i kontakt. På Oncos-plattformen er det også interessante partnere, men dette er en tidkrevende sektor så man investerer ikke penger man må ha om 3 måneder her.
Du er klar over at hverken Parker eller CRI kommer til å kjøpe eller legge inn bud på Targo?
Dette er litt frem og tilbake opp og ned diskusjon ispedd litt go’ dag man økseskaft. så jeg gir meg nok her.
Igjen let’s agree to disagree…