Spørsmålet er om de -ikke- har levert noe som gjør at man sover mindre bra…
Ikke helt ærlig her ser jeg🥴 Sov litt dårlig når TG snubla litt i en supergiftig cocktail for litt over 1 år siden🤢 Men det er ok nå😴
Sover godt jeg også, det er lengesiden TG var verd 30,- alene, og MYE har skjedd siden den gang.
For håpe neste president ikke for utdelt en Twitter-konto, herregud hvor latterlig verden har blitt. 1 stk person styrer børsene ved hjelp av Twitter.
Det kan han faktisk gjør til egen vinning…skremmende
Visst kan han det, men den siste tweeten tror jeg er bløff. Han kommer til å prøve å bremse børsene de neste månedene for å så forsøke å sende de til ATH før neste valg. Slik at han kan skryte av hva han har fått til med økonomien og da sanke stemmer.
“Når et onkolytisk virus feiler blir de som viser gode resultater enda mer attraktive”
Dette gjelder vel kun for dem innenfor samme indikasjon?
Jeg vil påstå at BP ser på dette slik: Hvis ett onkologisk virus feiler å vise gode resultater, øker det sannsynligheten for at et annet onkolytisk virus med sammenlignbare mekanikker også vil feile å vise gode resultater, selv om virusene er innenfor forskjellige indikasjoner.
Virus som viser gode resultater på flere indikasjoner blir vel de sikreste vinnerne.
Jo det er klart, men risikoen for at flere av de onkolytiske virusene i utvikling vil feile, har nå økt. Det var mitt poeng.
CEO i Transgene sier i forbindelse med nedlegelsen av denne studien:
According to Archinard, this phase III setback will not change the outlook for oncolytic viruses in general. “ The current situation is about one trial, with one virus in combination with a tyrosine kinase inhibitor, in a difficult-to-treat indication ,” he told me. “ We should not draw any conclusion for the vast field of oncolytics .”
Anbefaler folk å lese denne artikkelen:
https://labiotech.eu/medical/transgene-sillajen-oncolytic-virus/
Addendum:
Trenger du ett argument for å lese Labiotech?
https://labiotech.eu/inside-labiotech/wiklund_targovax_reader/
Need I say more
Eldre intervju med Øysterin & Magnus:
https://labiotech.eu/interviews/targovax-interview-immuno-oncology-vaccines/
I Am Legend med Will Smith, var det en kræft vaccine som fik menneskerne til at mutere:joy:
Ikke meget gang i den idag.
Fylt på litt til på 5,60 i dag. Får se om det var bunnen for denne gang.
Trenger vel en melding for å løfte opp kursen igjen…
Det er helt klart at OBX er en ræva plass for biotek, nyhetene har jo kommet på løpende bånd, og den siste var jo veldig bra. Mirati hadde lagt på 6,30 i Norge…
Blodrød dag og trvx i pluss!
Måtte det fortsette!
Kommer en dump i sluttauksjonen. Kjenner det på gikta
Ser bra ut:muscle:Blodrød børs og som vanlig rødt i norsk biotek. Trvx i pluss
snart kommer targo-dragningene for fullt. Begynte utover høsten i 2016, er tiden inne igjen nå?
- AUGUST 2019
5 amerikanske sykehusstedene er nå åpne for ytterligere rekruttering.
Litt på siden, men Alphabet (mor til Google) har 117mrd $ cash å handle for!!
Gosh!