Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Wiklund svarer:

Hei xxx.
Det var synd for Transgene at dette studiet ble stoppet, og det hadde naturligvis vært positivt hvis det hadde lykkes for dem. Studiet du referer til er kjørt av Transgenes partner Sillajen, i kombinasjon med sorafenib (Nexavar) i leverkreft. Transgene har selv uttalt tidligere at de tror kombinasjonen med PD1 hemmer er bedre, og de kjører en parallel fase 2 i leverkreft med pexavec + nivolumab. De fleste vil nok være enige med dem at dette er det viktigere studiet for dem, og det forventes data nå i 2H 2019

I en oppfølgning sier han følgende:

Se under kort kommentar fra analytiker på Kempen som følger Transgene, han tillegger denne sorafenib studien lav verdi som du kan se:

fra%20Wilund

8 Likes

I tillegg til Wiklund på Business Development har vi jo også Petter Skorpil, som har vært der i 4-5 år. Litt usikker på hvor “sentral” han har vært i de pågående samarbeidsprosjektene. Men at han antageligvis har et internasjonalt nettverk, og snakker flere språk er jo ikke så dumt. Føler ihvertfall at de har litt “trøkk” i den kommersielle enden med Jaderberg, Soug, Wiklund, Skorpil, samt også Torbjørn.
https://www.linkedin.com/in/pskorpil/

Edit. Vi får håpe det materialiserer seg ytterligere fremover.

2 Likes

7 Likes

Ser teknisk kjip ut fremdeles. Ligger den i toppsjiktet i en fallende trendkanal?

vel … mange måter en kan se på :stuck_out_tongue:
Støtten på 5,73 er testet en stund nå , og det er en perfekt omvendt hode/skulder som blir dannet…

Nærmer seg golden cross gjør det også !

Kan jo også ta med at 1 person har vært inn og ut stort sett hver dag denne uka med ca 30,000 aksjer mellom 5,75 -5,85 :stuck_out_tongue: Bare titte på shaverville det …

0,1-0,2% av selskapet omsettes daglig , og alle de store sitter stille :slight_smile:

MCAP 370Mill

Får håpe det snart løsner fra denne sumpa vi er i ! :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det er bra de er aktive på å få ut TG, en lisensiering, ett parterskap ett eller annet stort hadde vært bra for å bryte igjennom 7-kroneren.

1 Like

Det er vel ingenting som tilsier det? Eller?

Fikk nøyaktig samme beskjed når jeg hamstret i 2016. Var vist lurere å vente et år. Så vi for se hvordan det går denne gangen. Har handlet ferdig for noen uker siden jeg :blush:

Fair det. Men hvilke triggere ser du som skal utløse dette?

Du må ikke kjøpe for min del altså :slight_smile: Triggere har vi diskutert her i månedvis. Så det er bare å scrolle oppover :wink: det har også skjedd masse som ikke er reflektert inn i kursen. Det er bra med studieoppdateringer fremover og spennende sammarbeidspartnere. Mange trodde at TG- platformen er lagt død. Men Ras-mutasjoner er virkelig hot for tiden. Der ligger Targovax helt i front. Grunderne begynte å jobbe med diss mutasjoner på 80-90 tallet.
Onkolytiske virus er også hot for tiden også der er Targovax i front.

Denne type aksjer pleier å ta av når man minst venter det. :slight_smile:

Samtidig så kjører Targovax sin ONCOS-102 studie i mesotheliom uten PD-1 hemmer, vanskelig å si at det ikke reduserer sjansene deres.

Kanskje, vanskelig å si noe om.
Men det er klart at det brenner under føttene til targo nå, TG er ferskvare om ikke lenge er forspranget hentet inn, og ja, vi trenger gode resultater fra 102 og vi må få vite mer om Oncos-x.

2 Likes

Litt info om SoC innenfor melanoma

Stort marked i EU og US

1 Like

Hvis planen siden 2016 har vært å hamstre aksjer, tror jeg riktig tidspunkt å kjøpe alltid vil være «i morgen». Å sitte på gjerdet og utsatt og utsatt hadde vært bedre business for deg enn stort sett alle andre som har handlet, etterhvert som kursen har falt og falt.

1 Like

Jeg elsker å prøve å time bunnen i de fleste aksjer jeg kjøper. 2016 ble snittet på 8 kanskje opp mot 9 de jeg handlet også en del på 11 kroner. Solgte alt på 27-28. Og nå har jeg brukt noen uker av sommeren til å hamstre igjen. Har gevinst så jeg er fornøyd. Men for guds skyld, følg deres egen strategi. Sist så kom det flest nye aksjonærer på kurs 27- 30 kroner. Så jeg tipper det samme skjer dennne gangen. Den som lever for se.

1 Like

Trodde dette var småprat og ikke selvskryt tråden…:wink:

Helt enig i det. Jeg synes ingenting om å skryte av handler selv. Men når en mente at jeg burde bare latt være å kjøpe aksjer både i 2016 og nå i 2019 og heller sitte på vent. Så kan jeg bekrefte at det ikke stemmer for min del. Men det er jo klart går aksjen i null imorgen så hadde det vært bedre å vente, men man må satse for å vinne :blush:

Med det nicket hans skjønner du sikkert at det vil komme en del røverhistorier fra den kanten. Jeg er en stor fan av buffet selv, ikke misforstå meg, men det er så sjeldent at jeg går for den serveringsstrategien, jeg pleier alltid overspise når jeg kommer til dessertbordet.

1 Like

Ja Warren Buffet mener det er lurest å alltid være long i biotek-aksjer ja! :joy::joy::joy: Poster gjerne sluttsedler fra kjøp i 2016, salg 2017 og kjøp nå i 2019. Men denne tråden handler vel om trvx sist jeg sjekket, så vet ikke hvorfor dette ble så interessant.