Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Med det nicket hans skjønner du sikkert at det vil komme en del røverhistorier fra den kanten. Jeg er en stor fan av buffet selv, ikke misforstå meg, men det er så sjeldent at jeg går for den serveringsstrategien, jeg pleier alltid overspise når jeg kommer til dessertbordet.

1 Like

Ja Warren Buffet mener det er lurest å alltid være long i biotek-aksjer ja! :joy::joy::joy: Poster gjerne sluttsedler fra kjøp i 2016, salg 2017 og kjøp nå i 2019. Men denne tråden handler vel om trvx sist jeg sjekket, så vet ikke hvorfor dette ble så interessant.

Fordi du begynte å mase om dine gevinster kanskje…?:wink:

Ja vi har diskutert triggere så mente en lenger oppe at ingenting tilsier kursøkning i trvx denne høsten, så sa jeg at jeg fikk samme beskjed når jeg kjøpte i 2016. Så kom en annen og mente at det var ikke lurt å kjøpe da heller siden kursen nå er lavere.

Han tenkte at det var umulig å selge etter en vannvittig kursoppgang. Så derfor påpekte jeg dette. Så kommer du inn som alltid fra sidelinjen og henger deg opp i bagateller som alltid. Jeg har også ignorert deg så skjønner ikke at du for opp det jeg skriver.

Vaccination Against Mutant RAS in Resected Pancreatic Cancer

Time: 3:15 pm
Day: Day One

Details:

• Review of Targovax’s TG peptide vaccine program, which targets all codon 12 and 13 RAS mutations in parallel
  • Results from the recently completed 32-patient TG01 mutRAS vaccination trial in resected pancreatic cancer to be presented
  • Data shows robust levels of mutant RAS immune activation and a signal of clinical efficacy
8 Likes

Veldig bra de pusher RAS nå!

gjennom Q4 det kan komme en partneravtale med BP

3 Likes

En partneravtale kan være svaret på mange problem, som f.eks emisjonsspøkelset.

Må innrømme jeg ikke har lest artikkelen selv før nå. :slight_smile:

Aksjen kan dobles etter mesoteliom-studie

Targovax har kommet lenger i utviklingen av en behandling for mesoteliom, en sjelden form for kreft i lungesekken.

– Det er hovedsporet vårt for å komme til markedet. Det er lite konkurranse der og veldig lite tilgjengelig behandling, sier Soug.

4 Likes

Ja, kursen hoppet til 98 øre over dagenskurs 5,79 :sweat_smile:
Men sommerferie, Trump og en ellers råtten børs tatt i betraktning, så har vi klart oss, men det er også merkelig at vi ligger her vi ligger nå. Skal ikke ta opp Mirati igjen, men veldig ulike selskapsmessig er vi ikke.

Bra artikkel! Har ikke fått med meg denne selv.

Hvordan blir Mirati priset nå?

95,7 USD, market cap ca 3,7 milliarder USD…

1 Like

Får ikke sjekket akkurat nå, men er “nede” på rett under $96, så rundt 3,6 $mrd :blush:

Og Targovax er vel da 0,04$mrd … :stuck_out_tongue:
360mil NOK

Ja, først 10-gangeren, så kan du regne om kursen :grin:

Der Targo har Oncos, har Mirati Sitravatinib som er en Kinase hemmer som sjekkes for bruk sammen med Opdivio (PD-1 sjekkpunkt hemmer). Dette har de kommet helt til fase III med.

Men til gjengjeld har de bare kommet til fase 1/1b med sin KRAS (her har Targo kommet til II med TG)

Det er klart det er litt forskjell her, men ikke som i epler og pærer, mer som mandelpotet eller Kerrs pink :sweat_smile:

Targo:

2 Likes

Mirati består av ca 36 mill aksjer mot Targos 63mil.
Så Targo ville lagt på ca 57$ (510 nok) om verdsettelsen var lik.
Videre har Mirati 63 fulltidsansatte, Targo, husker ikke men noe det samme?

Mirati brenner nesten 100 mill$ i året, men har nesten 500 mill$ på bok…

Største forskjellen på Targo og Mirati?
Børsen de er listet på.

Pinget dette forbi Wiklund som svarer:

Nja. Mirati har et small molecule som spesifikt inhiberer 12C mutasjonen i KRAS. Denne mutasjonen er vanlig i lunge, men ikke pancreas. Det er nok i så fall mer relevant å sammenligne TG med Moderna.

Moderna har en diger pipline

Litt over 700 ansatte og verdsatt til rett over 4mrd$.

Synes flagget ser fint ut slikt det er nå. Trenger ikke noe lengre vimpel for min del :slight_smile:

2 Likes