Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Er det mulig… Jeg satt på nipp til å fylle på med ca 20 000 aksjer i dag morges og har vert opptatt med andre ting i hele dag…

1 Like

Tolmodig, anledningen kommer nok igjen :wink:

1 Like

Den kom visst igjen ganske fort

Gøy at det er litt fart i Targo i dag, selv om jeg er i Funcom atm. Fortsatt veldig lav kurs her også i mine øyne. Hadde sittet i Targo hvis det ikke var for at Funcom traff triggeren min for kjøp der.

Er vel samme øretrillere her som i Funcom. Selge seg ut så fort man har noen kroner i pluss. Men er nå uansett litt mer spennende når det er litt action.

Vil ikke kalle meg selv en øretriller, men om aksjen jeg sitter på går opp 10-20% på en dag selger jeg som regel og venter litt om caset fortsatt er noenlunde likt fundamentalt. Er opp rundt 70% på Targovax i år på 4 handler. Jeg selger ikke ut før jeg er godt i pluss som regel. Var passiv i fjor og satt i 10 mnd i strekk med Targovax med en stor nedtur, valgte en litt mer aktiv strategi i år som har fungert bra, men sitter fort 1mnd eller 2 av gangen.

1 Like

Pareto Health Care Conference 2019

3 Likes

HCW starts Targovax ASA at buy; PT 19 NOK

H.C. Wainwright initiated coverage of Oslo-based Targovax ASA (OSE:TRVX) with a “buy” rating and price target of 19 NOK. The stock closed at 5.44 NOK on Aug. 19.

Analyst Joseph Pantginis writes that Targovax’s lead asset, ONCOS-102, is an oncolytic virus with dual activity in both direct killing of tumor cells, and inducing innate and adaptive immune activation. “This one-two punch has correlated with meaningful clinical responses,” he said.

Encouraging Phase 1 data obtained in a variety of hard-to-treat solid tumors prompted Targovax’s decision to focus resources on the oncolytic virus platform, while the cancer vaccine program, although promising, was recently placed on the back burner, he added.

ONCOS-102 is being tested in a Phase 2 study, in combination with chemotherapy targeting patients with unresectable pleural mesothelioma, “chosen as first path to market,” Mr. Pantginis said. Enrollment in the trial has been completed and full data are expected in January 2020.

ONCOS-102 also is in a pilot Phase 1 study, in combination with Keytruda, in patients with advanced or unresectable melanoma refractory to PD-1 blockade, which is expected to produce important immune activation data, he said. An interim analysis is set for the first half of 2020.

Through several collaborations, ONCOS-102 is in two additional Phase 1 trials, in advanced peritoneal malignancies and in patients with castrate resistant prostate cancer.

Mr. Pantginis said the “lead driver for the shares, randomized Phase 2 data in mesothelioma, are expected in January 2020.

11 Likes

Samme:

https://seekingalpha.com/news/3493223-piper-upgrades-abbvie-premarket-analyst-action

2 Likes

https://www.biotuesdays.com/briefs/2019/8/20/hcw-starts-targovax-asa-at-buy-pt-19-nok

4 Likes

Ordet sprer seg!

1 Like

Om jeg ikke husker feil i forbifarten er vel et kursmål på 19kr et stykke over det andre opererer med? Et par gode nyheter nå og kanskje «dragningene» fra 2016 gjentar seg? :blush: Vi får leve i håpet :+1:t3:

1 Like

Sendte H.C.Wainwright en mail og spurte om å få bli satt på epostlista til aksjeanalyseteamet deres. Her er svaret jeg fikk:

In order to be added to our list we would have to qualify you as an institutional investor. Some of the prerequisites of qualifying as an institution are:

• AUM of a minimum $50mm USD
  • operating with a Prime Broker with a DVP account
  • trading/paying the street for brokerage

Ikke tilgjengelig for hobbytradere altså.

2 Likes

Edison har 18.9… og da har de trukket fra TG og alt av partnersamarbeid (peritoneal og prostata studier)…

Krysser fingrene for en melding før torsdagens presentasjon… :wink:

5 Likes

Noen som husker hvor mye penger de hadde etter sist q(medregnet emisjonen)?
“Håper” de er tilbake til “normalen” med rundt 30mill i burn rate.(selv om høyere burn rate tilsier bra rekruttering).

Edit
Nå er jo rekrutteringen i Mesotheliom ferdig også.

Ca 170M …

1 Like

https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-trvx/targovax-shares/news/does-targovax-obtrvx-have-a-healthy-balance-sheet/

3 Likes

Analyseverktøy som ikke hører hjemme i denne bransjen.
Bedre lykke neste gang :clown_face:

1 Like

Nei, det er ikke mange start-up’s der ute med “healthy balance sheets”.

Tynn kjøper side i ordre bildet nå. Håper det snur snart!