https://www.sotio.com/clinical-trials/prostate-cancer-clinical-trials/phase-i-ii-clinical-trials
Ny uke, ny liste, nye muligheter:
Nordnet’ere lemper stadig ut på lave nivåer, og vi har en nykommer nederst som har akkumulert litt rolig.
Vi kan vel ikke forvente noen kursdrivende nyheter før jul?
Kanskje noe fra Parker, eller Sotio?
Eller partner på mesothelioma…?
Tja før jul :
Rundt jule/nyttårstider
Edit. Ihvertfall mine two cents, tatt fra hukommelsen.
First, the facts: 25% of cancer trials fail to enroll as many participants as they need, and 18% of trials close with fewer than half of the target number of participants after three or more years. As many as 86% of clinical trials do not reach recruitment targets within their specified time periods.
Så her gjør jo Targo det ganske bra
Den Morgan Stanly kontoen kom inn på top 50 i midten av Juni. Har siden da jukket opp og ned noen tusen aksjer. Så vi må nok fortsatt ha champangen på kjøl
Targovax 4 September 2019 Update
Two ONCOS-102 readouts are expected in the next 12 months: mesothelioma Phase I/II data around new year 2020, and data from the Phase I melanoma study in H120. Targovax is also conducting preclinical trials with its new oncolytic viruses, with first results likely to be released in H219. This will support its move to becoming a focused oncolytic virus company. In addition, it provided an update on the Phase I/II trial with ONCOS-102 + Imfinzi (durvalumab) in patients with advanced peritoneal malignancies in collaboration with the Ludwig Institute for Cancer Research, where the expansion part has now started. Our Targovax valuation is virtually unchanged at NOK1.18bn or NOK18.6/share (vs NOK18.9/share previously).
Targovax-Multiple-data-readouts-over-next-12-months-1.pdf (518,6 KB)
Ble dette innlegget for sterk kost på en småprat tråd???
Denne sensureringen grenser til meningstyranni.
Enig, såpass takhøyde må vi kunne ha.
Veldig lav takhøyde på dette forumet. Innlegg blir rapportert rett som det er føler jeg, så er det som regel bare noe små bagateller.
Magisk dukket den opp igjen. Går på automatikken som av og til slår litt feil inn. Vi oppdaterer etter beste evne så fort vi har mulighet.
Her er link til Poster på Pareto Health Care Conference hvor Thorbjørn var på scenen 10:45
Det går vel bare på at folk begynner å blir drittlei av å lese at noen tror vi må hente penger. Litt som tidligere når en hver diskusjon endte i en diskusjon om teknisk analyse. Da lagde vi en egen TA tråd for de interesserte. Hva med å lage en Biotek emisjonstråd så kan de som er interessert spekulerer i emisjoner der?
Jeg mener at når vi har en garanti fra CEO om at emi ikke skjer før etter mesotheliom dataene, så må vi forholde oss til det.
Har du sendt en epost med spørsmål om å få en bekreftelse på det? Det som ble sagt i videoen tolker ikke jeg som en garanti.
Den garantien er verdt svært, svært lite. Her har nok styret veldig mye de skulle ha sagt. Magnus avlsørte at man var i dialog med en større aktør. Godt mulig en deal (emi) blir landet her før data kommer