Er det rom for tolkning her?
Det vi kan garantere er…
Er det rom for tolkning her?
Det vi kan garantere er…
Det vi kan garantere er at vi kommer forbi …
Han sier ikke “Det vi kan garantere at det ikke kommer ny emisjon før etter.”
Han sier at pengene holder til den tiden. Akkurat som all annen guiding i biotek så sies det at pengene holder og varer til ett tidspunkt … og så kommer emisjonen normalt lenge før.
Men hvis du mener det er en garanti mot emisjon før dataene kommer, så kan man jo eventuelt sende epost til selskapet og be om bekreftelse på at det er riktig tolkning.
Hva er sammenhengen mellom TA og kapitalbehov i et selskap? Selv om det er fantastisk at Targovax holder mange presentasjoner men snart avsluttes 3Q 2019. En fantastisk teknologi uten nok kapital er verdiløs og omvendt. TA verken påvirker teknologien eller kapitalbehovet men Teknologi og kapital påvirker hverandre. Hvorfor kjøper vi aksjer? Jeg kjøper ikke pga TA.
Ramsess
Du har rett, Soug sa dette på facebook møtet etter at TG-platform skulle nedprioriteres. Etter emisjonen var det en annen facebokk møtet og de sa at selskapet må ha nok kapital pga deres forpliktelser. En emisjon etter mesotheliom data kan bli i januar/februar og pengene er på kontoen i februar/mars. Kan Targovax vente så lenge?
PROFIT AND LOSS: Side 24
Nei, dette var ikke en garanti om at det ikke under noen omstendighet kommer emi, men om at i forhold til penge beholdningen så har vi penger til forbi lunge data.
Det blir veldig vanskelig å forholde seg til x faktorer og andre hemmeligheter.
TA ett forsøk på å kvantifisere psykologi, tarrotkort og glasskuler gjør mye av det samme…
Ingen sammenheng! Bare en fleipete kommentar pga av at emisjonskommentarer går på repeat. Som TA kommentarer gjorde en periode.
Kanskje ikke så rart når selskapet lever av emisjoner og strekker strikken(kassen) til det ytterste.
Like kjedelig å mase om det fundamentale, alle vet jo at potensialet er skyhøyt ved suksess.
Det er tre ting som er ekstremt viktige for TRVX framover.
1: Medisinske data når de kommer.
2: Partneravtale / oppkjøpsmuligheter og spekulasjoner rundt dette.
3: Burn rate og emisjon, ergo utvanning av aksjonærer og spekulasjoner rundt dette.
De to første trender normalt mot positiv spekulasjon, og den siste mot negativitet. Å si at man bare skal diskutere de to første er det samme som å si at man bare skal diskutere de tingene som kan drive kursen oppover. Blir litt for enkelt på ett aksjeforum.
Alle får vektlegge ting som de vil, men for min del er jeg ikke investert i TRVX før de har fått kjørt en emisjon. Den potensielle nedsiden veier tyngre for min del enn oppsiden. Og sånn tror jeg mange tenker. Og derfor er kursen der den er i dag.
Hadde det ikke vært for emisjonstrussel så hadde nok kursen vært mye tettere opp mot 7kr. Og kanskje man hadde begynt å spise av emisjonslokket. Skal man ikke snakke om det som sannsynligvis senker kursen med minst 25% (kanskje vesentlig mer) enn hva som ellers ville vært tilfellet?
ps: kun min mening da.
Største problemet etter min mening er at det er så få investorer i Norge som forstår biotek.
Dine 3 punkter er felles for alle bioselskap på børsen. Det vi si at du ikke har investert i denne bransjen da …
Korrekt.
Mer korrekt å si at jeg ser på BGBIO (til nyttår), Pho og PCIB som mer kurante for tiden. NANO og TRVX er uaktuelle pga emisjonsbehovet. BGBIO må se an resultatene fram til desember.
Jeg er kortsiktig. Og kursen kortsiktig tynges av emisjonsbehovet. Sånn er det bare. Jeg har vært i trvx flere ganger før, og kommer nok tilbake. Men, ikke rett før en forventet emisjon.
Jeg tror på Oncos-102 og kommer til øke min beholdningen kraftig før dataene kommer 1H 2020. Jeg vil ikke kjøpe mer før de har hentet nok penge og dette blir avklart innen 4 måneder. En fantastisk klinisk data fra prostatakreft nå kan redde selskapets finansiering.
Vi arrangerer vår tiende årlige Health Care konferanse i Stockholm i dag, med mer enn 40 presentasjoner og 300 investorer. Ett av selskapene er @targovax og CFO Torbjørn Furuseth forklarer her deres virksomhet. #aksjer
Okei… kryss fingrene for denne personlige spekulasjonen. Mulig flere av dere har tenkt i samme rettning…
Ingen EMI!(?)
Hvorfor? Jo, de har rekrutert i rekordfart og nå klart å kutte kost. Okei, 6-8(?)mnd cash på book er kanskje veldig risikabelt(ved nyttår), men vi vet at de er i samtaler med noen store, der partneravtale fort kan løse finansieringen videre. Mulig det pågår forhandlinger as we speak (ref Magnus Q2)… Å kjøre EMI på nok 5 er ikke spesielt positivt, særlig ikke for storaksjonærende (ref Jonas Einarsson i en av de siste podcastene, der han kommenterte nettopp dette).
Eneste jeg er sikker på er at TRVX vil skyte fart etter positive og kritiske datautlesninger for Oncos.
Selv håper jeg de enten kjører EMI nå, slik at vi får lastet opp før dataene kommer, men aller helst partneravtale med finansielle goder .
Skjer sistnevnte så burde man være ganske så godt lastet opp, fordi den meldingen vil komme som lyn fra klar himmel…
PS: En liten joker ved nyttår kan komme i melanoma cohort2 og de 6 første pasientene som er ferdig rekrutert. (Slik som de gjorde med cohort 1 6+3)…
Det virker nesten som folket har blitt skremt bort fra biotek. Kanskje forståelig, men tror vi som sitter her nå vil få betalt omsider.
Sitter med en følelse av at Edison og Wainwright er initiativ startet av Targo, for å forsøke å få opp kurs før emi mot slutten av året Q1 2020.
Virker som om det er mange som avventer enten positive data eller deltakelse/etter emi før det vurderes inngang.
Ble en bedre middag til med trade idag, så det skjer noe mens vi venter på Godot her
Vanskelig å si ja. Har investert i biotek i Sverige og Norge samt unotert (Vaccibody). Det er vanskelig å spå når de rykker har jeg funnet ut av. De kommer mange ganger når man minst venter det.
Så ja det er nok mange som sitter på vent, om det er lurt gjenstår å se. Man ser ofte at mange sitter på vent, men så plutselig stiger kursen så uforklarlig mye at de ikke klarer å vente lenger og kjøper seg inn på kurstopp og får da gjerne en emisjon i fanget også.
Så det er vel ikke til å stikke under en stol at biotek er et spill
Folk snakker om emi, men rent matematisk klarer jeg ikke se de trenger det?
130m i dag, hvertfall 60 mill igjen etter to nye kvartaler. Så det ville vært dumt å hente nå, når det ikke trengs?
Nei det hadde vært fint om @Whatsthat fikk rett og den emisjonen vi hadde tidligere i år ble den siste. Men det er det ingen som vet. Biotek og emisjoner hører desverre sammen.
Wainwright-analysen sier 18 kroner ved gode data på avlesningen som kommer ved nyttår, 1 krone dersom dataene skuffer.
Høres det ut som en analyse TRXV ønsker seg? Caset er ikke så binært at vi ser 1 krone hvis 2.cohort ikke leverer som ønsket / forventet. Ser vi dog at den økte doseringen til 12 injeksjoner virkelig har den effekt Magnus drømmer om, da snakker vi ikke lengre om mulig emisjon i H1 2020, da snakker vi budkamp og salg av selskapet før sommeren 2020.