Skuffer dataene så er ikke 1 krone umulig. Men blir dataene så gode som vi håper og tror på så blir det budkamp og en del konkurenter kommer nok også til å kaste inn handklet og skrinlegge sine studier tror jeg. Den som lever for se. Jeg liker spenning og høy risk, så venter ikke på data og eventuell emisjon jeg
Jeg føler meg ganske overbevist når det gjelder Oncos. Syntes det foreligger såpass spennende data i ulike kreftformer både fra mus og mennesker inkludert abscopal effekt, safety, fase 1 studien, peritoneal fremgang og nå sist non responders som ble responders. Magnus sier jo selv at de allerede er godt igang med planleggingen og veien videre for mesothelioma, så vil nok bli veldig sjokkert om dataene skuffer.
Trvx vil virkelig ta av… Spørsmålet er når…
Kan dette være noe?
Magnus har hatt en stor fot i BMS systemet.
Tatt av børs?
Kanskje de er i ferd med å bli kjøpt opp?
Begynner ihvertfall å bli tomt for selgere, nå mangler vi bare kjøpere
516 aksjer omsatt nå - det var den teorien
Dette er jo ikke tiden det burde være lite interesse for Targovax. Litt rart synes jeg at interessen for aksjen er så lav i dag/denne perioden. Det er high stakes på både positiv og negativ side. Er alle enige om hold/stay in cash på begge sider liksom?
Hvertfall jeg er i posisjon “Need cash”, tre alterniver altså
De siste meldingene fra selskapet er 2 x innsidekjøp fra CEO og CFO.
Begge foretatt på nivåer ca 27% over siste kurs. Hvilket signal er sterkest; ordreboka eller innsiderne?
Det tar fyr rundt nyttår, og jeg blir ekstremt overrasket om de velger å emittere før vi har resultatene fra Mesothelioma. Dette er et randomisert data, og vi vet effekten dette har for verdsettingen når man ser effekten av SoC alene i den ene armen, og i kombo med ONCOS-102 i den andre. Jeg ser veldig frem til at dette skal komme ut og understreke en gang for alle at ONCOS er gull verdt i behandlingen av MPM-pasienter.
Kjøperne er skeptiske til kjøp pga nært forestående emisjon og muligheten til å hente på lavere kurs om det ikke kommer noe opp av hatten før utløp av 2019
Selgere har tap de ikke vil realisere på så lav kurs som nå.
Blir ikke mye æksjen i aksjen av sånt
Meyerløkka-Selsbak fornekter seg ikke…
Der er intet aktuelt salgspres fra undertegnede. Jeg sidder fortsat som aktionær i selskabet og ser naturligvis frem til H2, 2019 med stor spænding. Der er en stigende tiltro til at ledelsen finder en løsning på den videre finansiering uden nødvendigvis at gå til markedet på traditionel vis.
Hvad angår 2020 så afhænger den videre færd naturligvis af de kliniske udlæsninger, men selskabet har jo historisk set ikke præsenteret andet end stærke data og med det stigende fokus på CPI refaktive patienter, så tegner de mest effektive behandlinger til at blive en kombination af CPI og onkolytiske vira. ONCOS dokumenterer allerede et svært troværdigt klinisk signal og det må være et spørgsmål om få måneder, før dette signal kan ophøjes til klinisk effekt.
Fikk plukket mer på 5,10 i dag, det var 250k aksjer som skulle ut i dag.
Flere som tok på litt mer? Jeg hadde bestemt meg for å ikke handle mer TRXV før den eventuelt falt under forrige inngang på 4,6, men med kun mnd igjen til avlesning og nylige insidekjøp ble fristelsen for stor