Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Da er jeg med. Jeg har tenkt et sted mellom 40 - 60 MUSD.

Soug har sagt at det blir ingen «Algeta-deal», men når han sier det så er det kun for å justere ned forventningene, men at det blir over 200 MNOK er jeg overbevist om.

2 Likes

Stemmer at han har sagt det. Den avtalen var jo veldig bra da, men uansett mye å gå på før den hadde havnet der da. Interessen for RAS har jo snudd ganske brått i år. Så en brukbar avtale bør det være mulig å forhandle seg til.

Men det virker som big-pharma kun kjøper pre-klinisk med halv gode data for milliardsummer nå for tiden. Forstå det den som kan…

1 Like

Nøkkelen til suksess:

TG-Parker
Oncos-Mesothelioma

Melanoma cohort 2 som skal komme innen 9 måneder = potensiell budkrig. :slight_smile:

God helg! :beers:

2 Likes

For meg er TG og Parker en bonus om det blir noe av, videre kommer jo alt an på resultatene som kommer ut derfra.

Sorry for å virke både arrogant og bedreviter, men hvilken fantasiverden er det dere lever i hvis dere tror Targovax skal få noen 100 mill for TG slik tingene er nå? Der finns ikke et selvskap i verden som kommer til å betale noen 100 mill for dette up front. Kanskje noen 100 mill etter mange år mange oppnådde milepæler men kom igjen?

1 Like

Hvem i all verden har påstått flere 100 millioner upfront slik tingene er nå??? Eller 100 millioner upfront i det hele tatt?

Soug var vel også i Algeta når aksjekursen var 5 kroner. Småsparerne solgte sikkert aksjer med begge never og sendte sikkert mail daglig om at de ikke var fornøyd med fremgangen osv…

@Buffet her snakkes det om at noen hundre mill vil dytte på emisjonbehovet. Det kaller jeg fantasi og det er det jeg kommenterer

1 Like

ahh, stemmer. Kan si enig der ja :+1:

Hvor mye midler og hvor lang tid tror dere det har kostet, inkludert fra den gang Targovax var en del av forskningsavdelingen hos Hydro, og til dit man er i dag?
Hvilke andre selskaper er i nærheten å kunne tilby en så godt utviklet plattform med 3 års avlesningsdata og god ORR i bunn?

Dere mener at ingen er villige til å betale noen hundre mill for dette for å ta det videre i neste fase, for å selv slippe 6 - 8 år med R & D, preklinisk og klinisk, sikkerhetsstudier, rekruttering med mer?

Svaret kommer jo en dag, men jeg synes dere undervurderer hvor mye ressurser som er lagt for å komme dit man er pr idag, og hvor mye kunnskap, data og bekreftelser som følger med å overta TG herfra. 3 års dataene var veldig gode, faktisk historisk gode målt mot en pasientgruppe hvor det har vært null progresjon i behandlingen de siste 30 årene.

5 Likes

Det er brukt enormt mye midler på dette. Hvem andre har 10 års data de kan vise til?
Vett ikke om han mente upfront han ikke har troen på. Jeg har lenge ment at TG har en lys fremtid. Det har jeg skrevet gjentatte ganger i denne tråden :slight_smile:

Per nå tenker jeg at enhver aktivitet rundt TG er bonus. Dessverre er det endt slik, selv om TG er hovedårsaken til at jeg investerte i selskapet. Nær familie har (og lever på 4. Året med) bukspyttkjertelkreft, og derav er en hver forbedring av behandling sterkt personlig ønsket.

Fra et gevinstmessig perspektiv er ønskescenariet mitt at Oncos blir stort og vellykket og at selskapet med det får finanser til å selv drive TG videre, og da ikke kun til pancreas, men også generelle ras-mutasjoner. Mulig at akkurat det forblir med ønsketenkning, men tror det kunne gitt mye klingende mynt i kassa og samtidig veldig god behandling for dem som har og vil få kreft.

1 Like

Jeg har troen på begge plattformene. Jeg tror ikke tg går videre på pancreas-kreft desverre men en annen ras-mutert indikasjon.

Når det virker på pancreas som ingenting fungerer på så virker det garrantert på andre indikasjoner.

1 Like

Akkurat det jeg og håper på!

1 Like

En RAS vaksine mot the undruggable target i pankreas der det forekommer 95% RAS mutasjoner, uten fremgang siste 40årene høres ut som veien å gå… Var det 90% imunrespons de har fått til? Dette må utnyttes ytterligere i kombinasjon med andre drugs og klarer de det i inoperabel pankreas (sponset) med Parker så blir det gull! Hvis ikke, må de begynne å bli kreative…

Jeg mener det er ingen som vil betale noen hundre mill up front for dette. Kanskje på sikt etter utvikling med oppnådde milepæler. Husk at hvis noen tar opp TG i dag må de begynne med en fase 1 for å sjekke kombo meg CP (hvis vi antar at det er grunnen til at det blir tatt videre) Vi har data for kombo men kjemo, men TG 02 ble skrinlagt ( så vidt jeg vet uten at noen ble behandler med CP) Ja, parker skal kanskje gjøre dette men det vet ingen. Jeg tror ingen er villig til å kjøre fase 2 og 3 med denne i resected pancrass i kombo med kjemo. Det vil koste en milliard minimum. Jeg har ingenting i møte å drøfte muligheten som ligger i TG, men jeg reagerte på at du skrev at TG kan flytte på emisjonbehovet. Det er tullprat. Jeg syns kvaliteten på targovaxtråden er skuffende lav fortia og sånne kommentarer gjør det ikke bedre. Vi er et stykke unna PCI og Nano trådene for å si det sånn. Når det er sagt så skal jeg personlig slette Tekinvestor og kjøpe deg 3 flasker Amarone og legge meg langflat hvis Saug gjør et mirakel å selger TG for noen hundre mill før sommer 2020. Men jeg tror virkelig ikke på det. Ønsker deg en fin dag.

1 Like

Mener å huske at Jonas Einarsson brukte begrepet “make it or breake it” om Mesothelium-studien i en podcast. Jeg synes at han har et poeng.
Blir spennende å se hva som kommer ut av det.

Ikke la deg lure av sunk cost :wink:

Tja det er en ekstremt viktig studie, men vil si det er å ta hardt i. Vi har studie gående med Astrazeneca og CRI, som nettopp har tatt steget videre inn i expansion fase, og det ventes noe data inneværende år. Rekrutteres opptil 78 personer.
I tillegg ligger vi nå ganske langt fremme i «konkurransesammenheng» i Melanom, selv om det ikke ventes mer data der nå før ut i 2020. Men de trenger penger på et vis, senest i løpet av 6-9 mnd.

4 Likes

I Mesotheliom er det allerede en «major cooperation» som har ytret sitt ønske om å delta i en ny studie. I tillegg er de allerede i allerede i gang med å planlegge en potensiell pivotal fase. Studien er «open-label.

3 Likes

Ny oppdatering i dag:

8 Likes