Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Tenker Targo skulle vært med her:

https://www.parkerici.org/2019/03/31/for-advanced-pancreatic-cancer-combining-immunotherapies-with-chemotherapy-shows-early-promise-in-reducing-tumor-size/

Det er formentligt (videre) retail tvangssalg der presser kursen; jeg har benyttet mig af lejligheden og samlet 9.500 stk op på 5,00. Jeps, ingen tvivl om at der er en retailer, der skal ud omkring 5,00.

2 Likes

Nøyaktig 3 år siden himmelferden startet i denne. Så satser på vi ikke er langt unna neste. Nå har vi jo økt oljepris og Trump går ikke amok på Twitter for tiden heller så alt ligger jo til rette.

Skjer vel ikke mye med kursen før Targovax melder noen nyheter. Kan fort gå en stund. Next-gen oncos data kommer i dette 1/2 år, har de guidet. Ut i fra det jeg forstod på Jadeberg ved sist kvartalspresentasjon, før jul. Håper vi får de i god tid før det👏

Det alle tror og forventer ja. Men av erfaring kommer disse aksjene når man minst venter det. :blush:

1 Like

Men nå venter du det vel? Så da kan det vel ikke skje nå? :stuck_out_tongue:

1 Like

Fikk samme beskjed i 2016. Så blir spennende å se hva som skjer denne høsten :slight_smile: Da husker jeg det var lite nye aksjonærer å se på 7-9 kroner. Men på 20-30 kroner pr aksje så strømmet det på med nye aksjonærer daglig omtrent. Forventer ikke at det blir annerledes denne gangen :slight_smile:

Er ikke aksjer det eneste folk ikke vil kjøpe når det er billig men heller kjøpe når det er dyrt?:wink:

Se all norsk biotek da, aldri vært billigere, aldri vært en så laber interesse…

3 Likes

Ja, da blir jo spørsmålet: Er det få interesserte fordi det er billig eller er det billig fordi det er få interesserte? :slight_smile:

Hønen og egget det der;)

1 Like

Frykt er svaret. Skummelt å kjøpe på kursbunner. Det gjelder uansett aktiva-klasse. Få nordmenn kjøpte f.eks BTC i vinter på 3200 USD, men i slutten av 2017 var det mange som kjøpte på 20 000USD og angret på at de ikke kjøpte når den var mye billigere. Når den da går ned og de for sjansen til å kjøpe på det de ønsket å kjøpe på så er det for skummelt. Samme med trvx når den var på 30 så tenkte nok mange at de skulle kjøpt på 7 kroner, men 5 kroner er for skummelt nå.

Der er vel (efterhånden) næppe tvivl om, at selskabet har fremvist svært stærke kliniske resultater for både TG og ONCOS. TG er én ting, men ONCOS rammer som onkolytisk virus direkte ind i et marked, der beviseligt først er ved at åbne sig. Jeg garanterer, at ledelsen eller de største aktionærer (dvs. top 20 inklussive undertegnede), ikke er interesseret i at sælge selskabet på kurser under 50,00 NOK / aktie.

Jeg medgiver, at der kan ligge en psykologisk modstand ved at investere i et biotekselskab, der står for at hente finansiering i markedet og det er med al rimelighed en logisk slutning at drage, men der er ingen her, der kender ledelsens endelige strategi eller potentielle samtaler der pågår.

Det er allerede blevet meldt ud, at ledelsen har dialog med større selskaber og jeg tror, præcis som med udmeldingen på TG, at ledelsen vil være i stand til at levere på dette (bemærk i øvrigt at undertegnede gav udtryk for denne opbakning længe før udmeldingen og ledelsen leverede som bekendt).

Jeg er svært optimistisk omkring kvaliteten af den kliniske udlæsning på 2. cohorte med øget ONCOS dosering og det er min forventning, at selskabet efterfølgende bliver positioneret for salg. Spørgsmålet er derfor, om man tør handle på dagens niveau på 5,00 og sidde gennem den sidste emission i Q1, 2020 (kursniveau ukendt) og sælge på 50,00 ultimo 2020 (eller som minimum væsentligt over 5,00).

12 Likes

Helt enig i dette. Prikken over i’en… og det er vel kun 9mnder igjen til vi får svar. :slight_smile:

3 Likes

Halvparten rekruttert allerede ved forrige Q. Kan det være vi får noe drypp de kommende mnd? Bør muligens også komme noe i forbindelse med mulig emisjonsprospekt? Isåfall en solid trigger om de ser økt respons allerede i de første 6 pasientene.

Forøvrig, får de til en partneravtale på Mesotheliom, er det ikke sikkert de behøver en emisjon.

2 Likes
1 Like

Det er helt sikker mulig at jeg er treg, men er denne lagt ut tidligere? :sweat_smile:

Ja, slutten av forrige uke

Sorry! been busy :sweat_smile:

1 Like

Dagens lukkeauktion … sænker kursen med én latterlig aktie (er jo tydelig manipulation for at undgå for stor interesse … jeg havde kortvarigt patetiske 25 stk liggende på køb @ 5,27 som ren signalværdi, så muligt dette har fået en algoritme til at reagere). Ser ellers ud til at der er ved at være en mere positiv stemning fra købersiden …

1 Like