Reason for correction: Statement of responsibility now included.
Årsak til korreksjon ,hva er det?
De glemte å legge dette til den første Q2 rapporten.
Apropos responsibilty, så lå dette også i q2 dokumentet.
*The Parker Institute for Cancer Immunotherapy *
*(PICI) and the Cancer Research Institute (CRI) for a research collaboration with *
*Targovax’s TG mutant RAS vaccine. Under the agreement, Targovax will be responsible *
for TG supply in a potential future trial
Håper på avklaring iår…
SepRAS- Targeted Drug Discovery Summit - Boston September 17 - September 19, 2019
Presentation by CBO Erik Digman Wiklund
18 September at 1500 EDT
More info about the event can be found here
Ny Radium om Nanovector da…
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-93
Uansett svært interessant!
Dette Parker samarbeidet er jo tydeligvis på g fortsatt. Regner med de ikke har listet det i presentasjonen om ikke.
In planning TBA. Kanskje en fin nyhet iløpet av året.
Artikkel om Targovax i Nordic Life Science idag på side 19
Tiltar både på volum og kurs… Kan selvsagt henge i hop med generell børsoppgang og brudd på indeks 900, men en TG-nyhet kan jo være rett rundt hjørnet. Jeg tror som nevnt tidligere at markedet gjør feil i å ikke prise inn mulighetene plattformen har til å synliggjøre verdier i selskapet.
Store ordrer på køb … den sidste periode har været et glimrende eksempel på distribution og tvangssalg med stadigt svagere salgsside. Det får altid en ende.
Men der er fortsat ingen grund til at sælge på patetiske 5,60 NOK. Vil være en heftig trigger, hvis selskabet kan fremvise samtaler på TG licensering/partner/salg.
Wiklund rejser nok ikke til Boston uden agenda.
Som du referer til @Whatsthat « *The Parker Institute for Cancer Immunotherapy *
*(PICI) and the Cancer Research Institute (CRI) for a research collaboration with *
*Targovax’s TG mutant RAS vaccine. Under the agreement, Targovax will be responsible *for TG supply in a potential future trial
…Veldig rart at dette ikke er avklart enda igrunn. Har gått noen måneder nå siden dette ble kjent. Mulig det er enda en ny part inne bilde som om enighet håndterer TG og bistand/kostnadene ved å delta i studien.
Dette er en studie under utvikling, jeg tenker at det mest sannsynlig vill være her TG blir testet.
Men Parker er kanskje usikre på om dette er rettingen studien vil ta. Just my thoughts.
Også interessant i den forbindelse:
Ekstremt spent på ONCOS data kommende måneder jeg. Nærmer seg med stormskritt nå. Forundrer meg ikke om kursen bygger seg oppover nærmere nyttårstider. Først nye virus, deretter noe data fra Ovarian/peritonal med AZ, før Mesotheliom data?
Kan fort bli en helt annen «sits» for selskapet og oss aksjonærer i løpet av de kommende måneder.
Da helst med partner framfor emi!
Ja veldig spennende den interessen de har fått fra en «major cooperation». La oss se om de får konkretisert det, men uansett trenger dataene å være gode. Er de det, og kan friste investorer med studie i pivotal fase er nok interessen til å gå inn med ytterligere kapital der blant investorene( på høyere kurser)
Med den rekrutteringshastigheten de viste i de 31 pasientene, kan dette fort gå unna i ny studie.
Der bliver handlet ind i aktien nu. Bemærk hvor smart, der bliver handlet … passivt aggressivt … kontrollerede køb og ventepause for at konfirmander og andre opportunister samler sig på købersiden, så man undgår at presse kursen unødigt.
Kan self. også bare være mig, der læser for meget ind i dagens handel efter ørkenvandring. Stærk volumen uanset.
Jeg vil tro at vi får en avklaring her iår på om trvx deltar. Innen ca 3 mnder. Hvis det ikke skjer, tipper jeg de sporadisk nevner det som en bi-setning i en eller annen kvartalspresentasjon.
Parker kan nok velge å vrake av ulike leverandører.
Jeg sliter litt med å tro at Parker velger en leverandør som selv har lagt produktet sitt på kaldtlager.
Men vi kan alltid håpe
Tja… Det er jo et “ferdig” produkt brukt i flere studier, patentert til månen og har 94% imunrespons mot “the undruggable” target RAS… Hvilke andre leverandører kan vise til slike resultater?