Får håpe at den abscopale effekten tar av seg resten da.
Man må nøjes med 70% reduktion (gennemsnitligt) via abscopale effekter jfr. https://www.targovax.com/en/targovax-announces-publication-of-in-vivo-abscopal-effect-of-oncos-102-and-keytruda-combination/
Mustruda.
Men ja, håper å se det i non injected lesions i melanoma cohort 2 f.eks…
Har ikke fulgt tråden i det siste, så dette kan ha vært postet tidligere, men det burde være relevant for TG-plattformen.
Ta med denne også:
KRAS: The Critical Driver and Therapeutic Target for Pancreatic Cancer
Spørgsmålet er vel, hvad Erik Wiklund havde med hjem af papirer i håndbagagen fra Boston, US?
RAS - Targeted Drug Discovery Summit (massivt RAS slide deck @ https://www.targovax.com/en/wp-content/uploads/sites/2/2019/08/ras-summit-presentation.pdf)
Hva slags papirer? Var han ikke der for å presentere?
Avtaler, letters of intent … osv
Jeg forholder meg til at han var der for å presentere. Alt annet blir ville spekulasjoner
Om man bare skulle holde seg til fakta på bordet så hadde slike forum vært meget kjedelige…
Speculator
/ˈspɛkjuːleɪtə/
noun
a person who invests in stocks, property, or other ventures in the hope of making a profit.
“financial speculators exploiting small changes in markets to make money”
Dette virker å gå i riktig retning. Deilig å se stadig mindre salgsordre og samtidig en kurs som sniker seg oppover og ikke nedover. Håper ikke jeg med dette jinxer hele utviklingen
Targovax announces opening of Oslo University Hospital as site for ONCOS-102 trial in melanoma
Se der ja😊
Fra Q2 var 6 av 12 pasienter rekrutert. Og fra før vet vi at doseringsmodellen kan ta opp til 27 uker (6-7mnd) med sjekk/imaging i uke 9,18,27. Første pasient med CR kom i uke 9, så mulig vi kan få en litt tidligere read out her. spennende saker!
Nei og nei. Gode nyheter. Hvor langt ned skal vi idag?
Er det gode eller er det nøytrale nyheter i det korte bildet?
Blir greit frustrert av at det nesten er automatikk i sell on news.
Targo jobber jo mot den j***** emien som alle vet må komme, og vil dette gi mulighet for noe datareadouts innen året f.eks?
Evt gir det økte kostnader på noen måte?