Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hvor står det at kursmålet er 30 NOK? I følgende link mangler det riktignok en side eller to, men der nevnes det kun kursmål på 15 NOK

1 Like

Kursmålet 30 NOK og attraktivt køb står på side 3.

3 Likes

Ser du noe som kan endre det tekniske etter det som har skjedd de siste dagene? Eller skal den videre ned?

1 Like

Som nevnt finnes støtte lenger ned eller trendkanalen. Per nå holder nedre trendkanal. Se litt lenger opp.

3 Likes

EAD82254-605B-4DC4-B24C-292E0BC8DAFE

14 Likes

Takk for deling, kunne du tenkt deg å tatt et bedre bilde, er uskarpt.

Deilig. Tror denne vil ta skikkelig fart når det nærmer seg jul. Er nok mange som vil inn før readouts. :money_mouth_face: Tipper på mange nye, høye kursmål etter disse readoutsene.

1 Like

9 Likes

Tror du skal klare å zoome inn på dette screenshot. :grin:

Edit: Det er bare å laste trvx på disse nivåer…

1 Like

Blir litt bedre om en går inn på selve bildet som link. Kan bruke nedenfor link.

(https://tekinvestor.s3-eu-west-1.amazonaws.com/optimized/2X/4/468560d2205d446dc0849ef8bea939f01255dbb4_1_690x1226.jpg)

Funker supert.

Ja, men bare vente til den går ned litt til… :rofl:

Yes yes, bra det. Har snust på nano også, men aldri hatt tilgjengelige midler når den har vært moden. Men nå begynner det å bli intressant. Er forøvrig godt lasta I trvx og har tro på at de får gode readouts, håper for sykdommens sin del at de lykkes så får heller det økonomiske komme i andre rekke. Har ikke lest meg så mye opp i nano som jeg kanskje burde.

Ha en god kveld.

Hold deg på nanotrådene med tullsnakket og Olimp… Jeg har Nano selv med elendig avkastning etter gode tips på 100+. Heldigvis valgte jeg å gå tyngst inn i Targovax som har klart størst potensiale.

1 Like

Må bare beklage her også, var litt for mye godt i glasset her…

1 Like

Er egen tråd tilgjengelig når en er i gang :smile:

1 Like

Ser ut som Netfond presser kursen ned med en stor post på 45000 aksjer som skal ut, er blitt flyttet nedover etter hvert som kursen synker.

Litt lesestoff fra teknisk ukeblad.

6 Likes

Ser ikke ut som kjerringa som hadde kursmål på 12 kr. får rett.
Virker som +/- 15 kr. er nærme bunnen i denne omgangen.

2 Likes

Jeg liker TRVX, og er eier, men det er klart vi må ha is i magen.
Det er ikke alt som lå igjen etter Hydro som har båret frukter.
Clavis Pharma bør være en kraftig påminner om det.

3 Likes