Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Anne Spurkland i Radium podcast forresten:

2 Likes

Er klar over forskjellen, det var “rester” etter Hydro jeg påpekte.

1 Like

Glad jeg gikk ut på 29,50 i denne med alt etter tilnærmet dobling. Vurderer en post i denne i min « nyttårsrally» portefølje som jeg ikke har bommet på siden 2008. Risiko er høy, men liker det. Får vi ikke negative nyheter så vil denne stå over 20 kr i januar. Tror kursene begynner å stige når vi bikker over i desember da flere vil kjøpe seg inn grunnet samme forventning som meg…

Fin utgang! Hvilke andre nyttårsraketter har du @Burnside?

God ide ;D takk for linken denne har jeg ikke sett…
og gi det 1 mnd. eller 2 så kan vi gjerne bytte rødvinen med champis :yum:
Blir sykt spennende :star_struck:

3 Likes

Anbefaler også siste podcast fra Radium, med Øyvind Arnesen som gjest.
Mye god opplæring i kreftvaksiner her :smile:

2 Likes

Hva er det som skjer med kursen nå da :slight_smile:

Forhåpentligvis har lyset gått opp for noen…
At man i det hele tatt har vært ned i denne grøfta er helt utrolig. Men jaggu har det blitt en del aksjer av det så skal vel egentlig takke.

1 Like

Har benyttet muligheten selv til å akkumelere litt nedi dumpa her. Bare å ta i mot om man er litt langsiktig :slight_smile:

2 Likes

jeg hadde liksom planlagt at denne skulle ligge rolig til rett over nyåret og nye readouts :face_with_raised_eyebrow:

Fremdeles på tilbud :grin:

ja men jeg solgte 10K på 14,7 for å handle nano før ASH :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Ser den, derfor jeg har valgt å posisjonere meg i både targo og nano nå :wink:

3 Likes

Har noen smålodd i targo selv, men blekner litt ved siden av nanopotten.

ja planen min var god , men da må ikke targo begynne oppturen uten meg, det går jo ikke :joy:

jeg har pr idag 1 trvx aksje :rofl:

2 Likes

Det er fint å sitte med en aksje, bare for å følge med, liksom. Jeg eier 1 aksje i Scatec Solar :slight_smile:

får kjøpe meg en til i morra ;D hvis den ikke går over 16 da :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sikkert fin å kjøpe til 16,XX også. Den så fin ut når jeg kjøpte for 19 :rofl: Men seriøst, “alle” vet at kursen har sett de siste ukene er absurd, og definitivt ikke den nye normen eller noe som svarer til det fundamentale. 14,35! Pølsesnakk.

3 Likes

helt enig ! men hu Archer dama skylder meg en , for jeg kjøpte ett lass på 17 og nå solgte jeg på 14,7 på MANDAG bare fordi kursen stod jo helt stille lenge og trengte litt mer nano. alltid skal jeg gjøre sånne lure ting :crazy_face:

tror noen at det kommer nye readouts nå før jul eller?