Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

De lure tingene høres kjent ut, mye likt når jeg skulle jage vinnerne i vinter :sweat_smile: endte ofte med å selge med tap, kjøpe noe som hadde gått mye, og gå i rødt der og :joy:
Begynte etterhvert å høre mer på Nocturne og noen andre her, da ble det mer blått :smiley:

er jo nocturne jeg har hørt på :joy:
neida ikke hans feil, jg som gambla på at TRVX skulle sove litt til :nerd_face:

2 Likes

Det er ikke sikkert villdyret har våknet ennå. :slight_smile:

kjøper nok litt imorra :stuck_out_tongue_winking_eye: orker ikke sitte utafor å se på nå da blir jg dårlig :face_vomiting:

Spennende å se om den fortsetter ferden opp eller om den korrigerer litt ned. 10 000 aksjer kjøpes til 15,20 og 10 000 selges til 16,20. Slike store poster har begrenset kurs både opp og ned de siste ukene, men i går ble et par slike store poster slukt i løpet av sekunder.

Jeg kjøpte en liten post på 14,7. Har fylt på til ripa nå før avgang​:grinning::+1:

1 Like

Sitter med snitt på 11,17. Denne posten er lagt i kista og forhåpentligvis skal den finansiere en ny båt til sommeren 2019 :stuck_out_tongue:

4 Likes

Ja, en sånn båt:

3 Likes

Noen er sultne! Har ikke excel foran meg, men ser ut som det gikk ca 200 000 aksjer på 15.80 i slutt auksjonen. Tipper de er fornøyd med nedgangen de siste ukene.

245k nesten … mer ovverasket over at det kom så mye for salg på 5 min …

2 Likes

Ser man det. Lukter nesten litt avtalt spill. Skal vertfall sjekke selger og kjøper når ose frigir handelslogg med megler ID.

Trolig salg fra et fond til et annet. Targovax skifter liste i morgen.

1 Like

hvor lang tid tar det før de frigir det ? møkk sånn det er blitt nå …

tenker det er avtalt spill ja . Det er 4 store enkelthandler (50k,50k ,48k og 23k ) ellers endel mindre handler .

Med en inngang på 24,-, så er det jaggu langt frem. På høy tid det begynner å røre på seg ja. Jeg har forsåvidt god tid og sover godt, men det er liksom ikke noe du entusiastisk viser frem til kona på en lørdagskveld. :zipper_mouth_face:

4 Likes

denne må høres;DD

6 Likes

Selveste @Savepig som er arkitekten bak denne episoden! :+1::+1:

Godt mulig alle her inne har fått det med seg men for å være på den sikre siden så legger jeg inn tråden som omhandlet godkjenning av Keytruda på HO som litt bakgrunns informasjon. http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2391063

Studer avsnitt fem nøye. Spesielt siste halvdel.
http://www.raps.org/Regulatory-Focus/News/2017/11/30/28956/Cures-Act-Implementation-Gottlieb-Says-Faster-Cancer-Drug-Approvals-Coming-for-Secondary-Indications/

Hopp gjerne til 39:20 for å høre hva Scott Gottlieb sier. Viktig diskusjon følger og er absolutt verdt å få med seg. 1:35:00 er spesielt intressant for TRVX :slight_smile:

Åpningsinnlegget og alt av dokumentasjon finner du her, https://energycommerce.house.gov/hearings/implementing-21st-century-cures-act-update-fda-nih/

8 Likes

Laget dette innlegge på HO ifbm noen spørsmål. Kan jo være interessant å ha alt samlet på en plass .


TRVX innebærer nok litt mer risiko slik situasjonen er i dag. Men som sagt så venter vi på data fra 3 studier anytime. Går alle disse rett vei vil vi nok oppleve en aldri så liten nyttårsrakett. Det har ligget en klam hånd rundt TRVX siden emi på 20,- Stor eier har balansert sin beholdning og dette har lagt press nedover. Det toppet seg når ARC kom med sin analyse som sa 12,-. Denne analysen er det stilt store spørsmålstegn ved da den inneholder mer eller mindre direkte feil informasjon. Selv Jónas Einarsson gav denne analysen stryk. Sjekk Radforsk episode 27 fra 3:30 og utover om du ikke vil ha med deg alt. Fra ca 27:00 hører du hvor oppgitt han er. https://soundcloud.com/user-972208711/radium-episode-27

Redeye (Sverige) Kursmål 26,-

DNB (Norge) Kursmål 31,-

Edison Investment (UK) Kursmål 32,-

Økonomisk ugebrev (Danmark) Kursmål 30,-

Arctic (Norge) Kursmål 12,-
Fant ikke analysen, men limer den inn når den dukker opp :stuck_out_tongue:

2 Likes

arctic sin analyse er uten noen som helst substans så den trenger jg ikke hahaha
makan til fjas

god helg :yum:

Har gjort det det før men jeg må få slå ett slag for Magnus Jaderberg, CMO i Targo, han var også CMO når han var med på å utvikle og ta YERVOY (ipilimumab) ut på markedet.


3 Likes