Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Viser bra trøkk her nå. Fremdeles en reaksjon på grusinga av kursen her tidligere, eller noget mer håndfast?

Det går vel opp for folk at reaksjonen ned etter Arctic “analysen” var grunnløs, samt at nyere analyser kommer på banen med kursmål rundt 30kr. Markedet prisa den til 19-20kr før dette, og inntil vi får noe readouts så skal den ikke høyere. Forståelig nok

1 Like

Får se om han gidder ta seg opp mot trendtak.

2 Likes

Typisk at bank id klikka før helga… var tenkt å ta en del til. Men er jo fortsatt billig på lang sikt (håper man)

Satserpå at den blåser igjennom taket baby​:pray::rocket: I alle fall for oss som sitter long​:wink:

Hadde håpa Targovax holdt seg på tilbud til etter ASH og oppstart Paradigme etc, tenkte å selge noe for å kjøpe litt Trvx.
Ser forresten at han kaller deg baby, og winker til deg? :drooling_face::sweat_smile:

Akkurat nå er den vel gjennom trendtaket, men den må close for å bryte ut av trenden?

Ser på HO at Healthcap har fått tilbake 200k aksjer.

Antallet det refereres til (eksakt 184.932), gjør at Healthcap nå igjen har totalt det samme som for 2 uker siden. Jeg følger topp 20 fra uke til uke, og stussa litt over denne bevegelsen. Mulig lånt ut til short, men levert tilbake igjen?

1 Like

Vet dere at det er health cap eller er det kun samme bank som dem?

Usikker. På investorlista Targo legger ut ukentlig, står det Northern Trust. Så om det faktisk er Health Cap, er uvisst. Men den økningen som vises på lista lagt ut i dag, var nøyaktig det samme som den gikk ned forrige uke.

noen som har en formening om vi får noen readouts (av de 3 vi venter på) nå før nyttår ?

kaster inn hele lomboka jg så for de komme når de kommer :money_mouth_face:

2 Likes

Jeg håper de tar seg litt tid, så jeg kan realisere ett par millioner i Nano først (når de står i 350) for å kjøpe Targo (som da står i 80 :smiley: )

1 Like

blir nesten same same med tanke på forholdet til kursene da og den vi har idag…
jeg har kjøpt meg likt antall aksjer i TRVX som jg har i nano :money_mouth_face:

om det va lurt har jeg ikke snøring på :joy:

3 Likes

Jeg tror det var lurt :wink:

1 Like

Hvis dere venter godt nytt i Targo så er det vel lurt å være inne der også :+1:
Har vurdert å ta en post der, men det blir evt etter gevinstsikring i Nano.
Vil tro det kan være et lurt bet da, Targo kan vel gå ganske mange % opp hvis det kommer noe bra?

Ja, det tror jeg. Det er jo guidet 2 nye readouts i år. Den ene kunne kanskje komme i januar ettersom jeg forstod hvis de ikke rakk det. Iallfall sånn jeg tolket det når de presenterte q3. tror det kan bli en fin reise.

1 Like

Fra siste sliden i q3-presentasjonen:

2 Likes

Ser ut som Trvx har en ganske bred pipeline? Må nok lese litt mer om de. Har du linker til noe lettfattelig for en enkel kar? :joy: Neida men er det en typ “Targovax ABC guide” ala det Savepig laget om Nano? :slight_smile: