Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det er virkelig spennende selskap og det ser ut som de har ting greit på track.

Det står en del på targos egne sider: http://www.targovax.com/Technology/Technology-Overview/default.aspx

Det er jo en del algeta-folk som er involvert her.

De har greit med penger nå etter en semi-vellykket emisjon i juni.

2 Likes

Takk, må lese litt og se om det rykker i investornerven :slight_smile:

1 Like

også er det veldig greit å lese første posten i denne tråden da :slight_smile:

1 Like

Hei! Leser gjennom tråden etter tips fra @Gjertsen84 , ser du skrev dette i september-16.
Nå vet vi jo fasiten på begge de selskapene du var inne i da, hvordan gikk dine investeringer? Enda inne? Håper du gjorde det bra :slight_smile:
Targo ser spennende ut må jeg si.

Rykker det i investornerven?

That’s a definitive yes! Leser her. Nå må den andre investeringen min gå såpass at jeg kan ta litt gevinst og sette inn her :+1:

1 Like

Kult :slight_smile: Sitter selv med et snitt på 11,3. Trader konsekvent ikke her. Blir sittende til the bitter end uansett utfall.

2 Likes

Her har du en kort (20min) presentasjon av selskapet fra Red Eye :slightly_smiling_face:
http://play.redeye.se/video/targovax-21-september

Selv hadde jeg så god timing at jeg gikk inn på 28 rett før emisjonen kom. Takket være Arctic og Susanne har jeg fått jobba snitta ned til under 19 nå. Trader heller ingenting i denne slik ståa er nå iallefall. Sitter rolig og bare akkumulerer når jeg har mulighet :slight_smile:

“Denne type videofil støttes ikke” …

Fikset nå tror jeg :smile:

1 Like

Jeg kjøpte en del på 111.50 rett før emisjonen, og valgte dessverre å sitte hellt i ro.

Heldigvis tok jeg en lite trade når NANO lå på 92, og PCIB lå på 22, så det ble ca 2000 pcib, og de sitter jeg på ennå.

Nå i den senere tid, så har jeg økt i både NANO og TRVX, pga relativt lav pris, så alt i alt har jeg fortsatt et bra overskudd, og sitter på 5k NANO, og 10k trvx. Jeg håper trvx holder seg nede, så blir det muligens en liten trade eterhvert…

2 Likes

targo går jo som bare det på 18 nå woohooo

noen som vet hva som kommer på Carnegie Healthcare Day presentasjonen!?

Lite volum, men bra driv nå ja :star_struck:
Aner ikke, men jeg venter ikke noe kursdrivende fra hverken investorpresentasjoner eller kvartalspresentasjoner.

111,50! Da blir det en stund til det blir blå tall for deg Tusekakk. :slight_smile:

så hvor er det vanlig å legge ut nye data da ? i en børsmelding?

Nå som det er snakk om interrim data så tipper jeg det. Det var det som skjedde når selskapet kom med børsmelding 12. oktober. Men kan godt hende jeg tar feil :slightly_smiling_face:

1 Like

Med interim data kommer det vel alltid en børsmelding.

Fin dag for Targovaxaksjonærer. Jeg synes jeg skimter snittet mitt på 20,11 der fremme :face_with_monocle:

5 Likes

Jeg er godt i blått totalt sett. Så no worries.

Jeg satser uansett på at neste uke gir slutt på ørkenvandringen.

1 Like

De guider jo 3 readouts fremdeles i H2 på presentasjonen idag. Det må vel sies at det kan komme en liten julegave, eller 3, iløpet av desember?

4 Likes