Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Slik jeg oppfattet Q3 så var det mulighet for av 1-2 kunne skli over til januar. Har ingen praktsik betydning, bortsett fra redusert forumeskatt dette året om tallene er gode.

Eller så merker jeg meg følgende.

Side 18, Possible CPI combination arm. Dette kan tyde på samarbeid med CPI leverandør og mulig finansiering av TG01. Var vel ett av punktene jeg har hengt meg opp i tidligere og som ARC såg på som en utfordring.

Side 22 , ingen ting nytt men minner om 9 avlesninger i løpet av neste 12 mnd. Noen andre som er i nærheten? Tror ikke det.

Side 26, god oversikt over hvem som var med på EMI. Hyggelig å se at det er folk som faktisk har litt kunnskap om biotek som er med på laget.

Er det en ting som er sikkert så er det at de neste 12 mnd kommer til å bli svært så interessant om man er TRVX aksjonær.

5 Likes

Dere som følger denne, kjøp eller selg? hvorfor evt en av delene?

Selskapet er solid, forskningen er solid og de har 8 readouts + oppstart av ett studie i løpet av de neste 12 mnd. Kanskje får vi også en parteneravtale?
Personlig mener jeg selskapet er grovt underpriset, men dette er ikke basert på TA (har null peiling på TA). Interrim data fra 3 av studiene guides rundt nyttår. Dette er i hovedsak safety og kanskje noe immundata fra et subset pasienter.

Se også nyeste presentasjon fra Carnegie Healthcare (5.des):
http://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/events-and-webcasts/default.aspx

3 Likes
  1. Fordi Baybyrage har kursmål på 42😉 Så er det vanvittig mye som skjer den neste mnd og det neste året i Targovax.
    Så er jo casen i et tidlig stadie med en helt unik mulighet for de russiske prosentene tror jeg.
    Tror ikke jeg har funnet et bedre risk/revard case på børsen i min tid på børsen.
1 Like

Skal vel også nevnes at de er fullt finansiert ut 2019, inkludert kostnader på alle studier. Men en partneravtale må muligens på banen i en eller to studier.

Hold, long.

Markedet liker ikke ordet “kreftvaksine”.
Men det var før, nå er det andre boller :moneybag:

@babyrage på ? dine tanker om Targo?

Jag er like bull som tidligere i år. Men frem till vi tar ut trendtak holder jag meg utenfor. Rent fundamentalt synes jag selskapet er interessant, og om mine kunskaper ikke sviker meg tror jag vi ser flere fine PM fremover.

Om du ser bort fra TA og tenker på det de forsker på, hva tror du om det da?

fabulous-fabulous

6 Likes

Undercut mønster med en pocket pivot 30/11. Viss 16.20 holder på nedsidan er det muligt att bunn er nådd.

3 Likes

Det jeg tenker er at det er vanvittig ambisiøst. Så om de kommer med bra resultater fremover som får markedet til å tenke at det deriskes, så er oppsiden voldsom.

3 Likes

agreed

Gode resultater fra TG02 studiet vil være en klar derisking av hele TG-plattformen. Erik Wiklund forteller om studiet i radium: https://soundcloud.com/user-972208711/radium-episode-22#t=22:39 (Hør fra 22:39 til 28:00) :syringe:

Derisking av ONCOS-plattformen får vi med gode resultater på Melanoma studiet.

Det eneste som er helt sikkert er at selskapet skal gjennom en heftig reprising i 2018. Den ene eller den andre veien :chart_with_upwards_trend: :chart_with_downwards_trend::metal:

4 Likes

Ellers så liker jeg veldig godt at dette:
37

…er endret til dette:

“Possible CPI combination arm” :grinning:

Det er kanskje litt tidlig å gjette på hvordan studiet vil se ut, men hva med:

Tre armer:

1. Standard behandling alene (Gemcitabine eller GemCap)
  2. Standard behandling + TG01
  3. TG01 + PD-1 hemmer

Please make it so :raised_hands:
Heldigvis har vi Nano i mellomtiden :slight_smile:

4 Likes

Amen :mage:t2:

2 Likes

Stålsatt for NANO i dag og så tikker det inne en helt fantastisk melding fra TRVX. 102 pasienter og ingen safety concerns er jo bare nyyyydeli :grinning:

Edit. Som påpekt i innlegget under så er det ikke 102 pasienter. Men du må jo innrømme at det hadde vert deilig om det var sant :wink:

2 Likes

Det er nok dessverre ikke 102 pasienter, men 4+3. Navnet på studien er 102! :wink:
Men blir en bra start på uka det her tror jeg!

Fra pressemeldingen:
The safety reviews of ONCOS-102 in the first four patients in the melanoma trial
and first three patients in the mesothelioma trial have been completed without
any safety concerns.

2 Likes

Hehe, litt tidlig og ble litt ivrig, du har selvsagt helt rett :joy::joy::joy:

2 Likes

Safety er de viktigste selv om vi må vente litt på effekt.

Over the coming weeks and months, Targovax expects to release immune response
data in a subset of patients for these two trials, in addition to the TG02 RAS
neo-antigen vaccine trial in colorectal cancer, according to the following
schedule:

• In December: TG02 in colorectal cancer
  • In January: ONCOS-102 in melanoma
  • In February: ONCOS-102 in mesothelioma
4 Likes