Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Targovax kommer til å avkaste mer enn Nordic Nanovector + PCI Biotech til sammen 2018. Just saying.

6 Likes

Spennende for Targovax!
Håper dette fortsetter å utvikle seg i rett retning, for både dere aksjonærer og pasientene :slight_smile:

1 Like

Det er ingen av de norske biotek selskapene som er bygd opp på en slik aksjonærvennlig måte som TRVX. Her kommer det data jevnt og trutt gjennom hele året.

Synes også at det er aksjonærvennlig at man i dag kommer med safety som ett plaster på såret da vi må vente litt lengre på effekt.

Tror nok det er mange som har stått på utsiden da man ikke forventet å høre så mye før neste år. På nåværende tidspunkt er jo safety alfa og omega :slight_smile:

3 Likes

Ble travelt med både melding fra NANO og TRVX på morgenkvisten. Skal bli spennende å se hva markedet synes om RVX. Jeg er vertfall forøyd med at safety er på plas. Venter lett noen uker på effekt så lenge sikkerhete er ok.

Det tenker nok gutta i TRVX ogå. Derfor melding i dag :slight_smile:

1 Like

Flott nyhet! Targo tusler oppover :smiley: 17.80 nå

Det er fint. Morsomt hvordan markedet fyker ping pong hver gang NANO kommer med litt info, men når Targovax tar nok et steg videre så reagerer man sånn “jaja, kanksje vi skal kjøpe noen tusen aksjer på 17,60 da”.

I dag er NANO dronninga på sjakkbrettet. Alle hyler og skriker når hun fyker opp og ned brettet. TRVX er bonden på venstresiden av brettet som tar et steg i riktig retning. LOA er lavere, men bonden kan bare flytte en vei.

PS! Fant ingen sjakk-emoji i farten :badminton:

4 Likes
5 Likes

43 000 til salgs på 17,40. hehe

throwing-money-away

3 Likes

kan ikke skjønne annet enn at det er en sperre for og få plukka billig selv … Hvem kjøper seg opp til 43000 aksjer , og vil selge nå ?! haha … Helt utrolig …

Hadde vært så gøy om den ble kjøpt i ett jafs :stuck_out_tongue:

Det blir spennende å se hva som skjer i sluttauksjonen i dag, tildligere så har det jo vært plukket store poster der!

Lurer du på om data fra TG02 er viktig? Lytt gjerne til radforsk episode 22 fra 22:00

Gode tall her kan bli dynamitt :slight_smile:

3 Likes

Håper de der latterlige salgene på 17.30 og 17.40 forsvinner vertfall. Forstår ikke logikken

Må si at det forundrer meg stort , at det er lik NULL interesse for Targovax …
selskapet bekreftet igår at det kommer respons data fra TG02 in colorectal cancer iløpet av Desember !

Det er nå 11 Børsdager igjen etter idag … I Januar og Februar kommer ONCOS 102 !

virker som det ikke finnes noe forventninger og heller ikke noe tro på at selskapet skal levere her !

De fleste analyser (utenom ARC ) Ligger på tett opp mot 30 kr , eller over …

Skal sitte over alle utlesninger , det kan virkelig bli gull verdt !! :slight_smile:

4 Likes

Prøver meg på en inngang på 17 med 50% av det jeg skal kjøpe

1 Like
1 Like

Det gikk fort

Etter å ha vert tungt inne i norsk biotek i noen år kan min opplevelse beskrives som følgende: No pain, no gain.

Krysser fingrene for at man blir belønnet etter å ha vert med å finansiere nytenkende kreft forskning i verdensklassen!

1 Like

Nå kunne jeg ikke vente lengre, solgte en liten %-andel av Nanobunken min (med tungt hjerte…) og kjøpte en del Targovax nå, så nå har jeg en del hjemmelekser å gjøre :slight_smile:
Finner jeg det meste som er verd å vite om Trvx her og på hjemmesiden deres? :slight_smile:

3 Likes

Se presentasjon er som er linket oppgjennom tråden. 6 shots on goal. Targovax blir som Nicklas Bendtner fra 11 meter. Putter alt! :soccer: (haussing detected)

1 Like

Jeg liker å være positiv, men det må være basert på noe fundamentalt. Ser Targovax var oppe i godt over 30 kr i mars. (Har vel vært en emisjon etter det?) men så er jo det fundamentale bra, alt går på skinner og mye spennende i vente forstår jeg? :slight_smile:
Takk for tips, skal sjekke ut!