Sprekt gjort av deg å selge av gullungen har vurdert å ta noen lodd her jeg også, men klarer ikke å selge unna en pott i Nano enda…
Solgte vel ca 8% av Nanopotten da. Men det var ikke lett!
Men jeg har en teori om at Targovax kan, fordi den er ekstremt mye lavere priset enn Nano, gå mye mer i % på gode nyheter og oppdateringer, som det tross alt ventes en del av nå framover!
Jeg så gjennom den pres. fra 5 desember, så spennende ut!
Da forsto jeg det sånn at de skal komme med noe data nå før jul om et studie, hvis jeg så rett.
Er det noe som forventes å være kursdrivende?
Så er det vel en oppdatering i januar og en i februar, som begge kan sette fyr på aksjen, eller er jeg på viddene?
Dere må bare rette på det jeg skriver feil, og legge til info og forventninger og så videre, er tross alt nylig begynt å lese meg opp her
De hadde en emisjon på 20kr i sommer, der hentet de inn 200mill.
Prostata studiet skulle starte opp i år, men dette har blitt flyttet til H1 2018. Ellers er selskapet on track
Jeg synes det er mye fin info i denne tråden. Ellers anbefaler jeg deg å sjekke podcaster og presentasjonsvideoer
De resultatene som kommer fra TG02 nå i desember er så vidt jeg husker overlevelserate etter 1 år, disse er altså ikke spesielt kursdrivende fordi det er først etter 2 år man kan begynne å se om denne dataen skiller seg fra normen. Dataene som kommer i januar og februar er bare data på immunrespons og hvis man ser hvor skeptisk markedet har vært til data fra biotek må nok den dataen være veldig overbevisende for å påvirke kursen mye. Det er derfor mulig at disse studiene må fullføres slik at man får effektdata før markedet er overbevist.
Edit: Kan legge til at hvis det ikke plutselig kommer en partneravtale på ONCOS-102 så kommer dette til å ta mange år.
De resultatene som kommer fra TG02 nå i desember er så vidt jeg husker overlevelserate etter 1 år, disse er altså ikke spesielt kursdrivende fordi det er først etter 2 år man kan begynne å se om denne dataen skiller seg fra normen.
Nei nei nei, de ser ikke på overlevelsesrate i det hele tatt i TG02 studiet. De gir vaksinen til pasienter som skal opereres. Deretter kikker de på svulsten for å se om de finner aktiverte T-celler inni. Det er et proof-of-concept studie. Lytt til podcasten i innlegg #1056.
Edit: Kan legge til at hvis det ikke plutselig kommer en partneravtale på ONCOS-102 så kommer dette til å ta mange år.
Tror ikke det hadde gått noe raskere med enda flere partnere, mtp. at ONCOS- studiene er godt igang…
Wops, nå blander jeg visst med den andre kohorten for TG01.
Med partner tenkte jeg på noen som lisensierer ONCOS-102 fra targovax så det var upresist av meg. Hvis ikke har de en veldig lang vei til inntekter ( minst fire år kanskje?) og potensielt en lang ørkenvandring med tanke på aksjekursen.
Jeg skjønner De dataene kom forresten i oktober:
100% of patients (13/13) were alive one year after surgery
TG01/GM-CSF generated an immune response in 85% of patients (11/13)
No serious adverse events related to allergic reactions have been reported
De har kommet lengst med TG01, så jeg tror en partneravtale vil komme her først. De regner med å ha vaksinen på markedet i 2021/2022. Men det er jo ikke sikkert de noensinne vil tjene penger da, kan hende de blir kjøpt opp først
Hvis de hær får proof-of-concept, har du da noen formening om hvor kursdrivende dette vil være?
Tar gjerne en dobling jeg. Av ATH
Det spørs om markedet skjønner at det vil være en derisking av hele TG-plattformen. Jeg er ikke sikker på det Det vil i såfall gi oss muligheten til å kjøpe billige deriskede aksjer
Men, som Wiklund sier i podcasten:
"Da kan vi faktisk potensielt vise live at vi har generert RAS T-celler som aktivt går inn og dreper den svulsten. Dette her er virkelig cutting edge forskning, med noen av de fremste forskerene på feltet."
Jeg håper Targo slipper en video liknende denne:
Det tror jeg hadde vært kursdrivende.
Kjøpe targo nå blir som å kjøpe nano på 20 rett før q3 2015 i mitt hode. Kan gå helt vanvittig og nedsiden er jo begrenset.
Men det var på aacr i april 2016 nano ble grundig derisket med litt mer robuste kliniske data. Så man må gutse litt og bruke risikopengene.
Det er dette med “vaksine” om får mange til å holde tilbake tror jeg.
Risket litt i dag, kjøpte 7500 Trvx da
Skulle gjerne hatt mer, men da måtte jeg solgt mer Nano, eller kroppen min.
Det første er uaktuelt, og det andre ville tatt for laaaaang tid
Min antagelse er at toget går først om et år.
Er fullastet i Nano, men følger tett på. Følelse på at 2018 blir for Targo som Nano i 2017.
Det høres litt rart ut, i og med at Targo har triggere linet opp nå framover det neste året ettersom jeg forstår?
Men jeg kan godt ta feil, har ikke full innsikt her.
Resultatene må jo være gode for at det skal være triggere i riktig retning. Jeg tror triggerne senere i 2018 kan være større enn de som kommer de neste månedene. Mitt ønske er at vi kommer ut i Februar med stigende trend og sterk optimisme i markedet, uten at jeg skal komme med noen tanker om hvor kursen kan gå. Alt over 24 i Februar er for meg peachy.
Samme her, så håper du ha rett!
Etter å ha vært fullastet og med i Nanokarusellen siden feb-mars i år, så har jeg hvertfall lært meg tålmodighet
Det tar jeg selvsagt med meg i denne investeringen. Tryggheten på investeringen kommer forhåpentligvis mer ettersom jeg lærer mer om caset Trvx
Fornuftig. Jeg har ikke sittet så lenge med aksjer i NANO, men det har vært en underholdende sykkeltur til nå. Hell, I’m just trying to enjoy the scenery.
Når det gjelder TRVX er jeg ikke sikker hvor lenge jeg skal sitte. Jeg har ca 30 % av porteføljen min her. Hvis kursen går godt ei stund, kommer jeg sikkert til å sikre gevinst og play safe med noe av kapitalen. TRVX er risky, så jeg skal prøve å ikke være grådig.
da ble det nye 3k TRVX til jul!
Fra Meg Til Meg
Eneste jeg da ønsker er proof-of-concept på TG02 studiet